Creditcard zonder vaste baan.

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Vin.cent

Re: Creditcard zonder vaste baan.

Bericht door Vin.cent »

Als het resultaat hetzelfde is als in Nederland: zal de CC worden doorgeknipt en een de winkel die hem doorknipt krijgt, want het is fraude, een bonus :lol:
Dus als je gelukt hebt, heb je dezelfde voorletter(s)/achternaam als een van je ouders, waar de kaart op staat :)
illmatix
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 feb 2017, 00:35

Re: Creditcard zonder vaste baan.

Bericht door illmatix »

Ik moet nog uitzoeken hoe het in zijn werk gaat met die creditcard.

ik geloof dat als mijn moeder bijvoorbeeld een kaart aanvraagt ze ook eentje voor mij kan aanvragen met mijn eigen naam erop.

dit weet ik echter niet zeker. zal komend weekend eens wat research doen. Bij snel googlen kom je veel tegenstrijdige berichten tegen

over 1/2 jaar zal mijn reis pas plaatsvinden, dus ik heb gelukkig nog tijd genoeg om alternatieven te zoeken :)

Helaas sta ik nu nog nog zo'n 4/5 jaar bkr geregistreerd wat het een stuk moeilijker maakt een creditcard te bemachtigen.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Creditcard zonder vaste baan.

Bericht door Martin & Marianne »

Wij hebben twee extra kaarten aangevraagd voor onze dochters. Die hebben dus een kaart op hun naam.
Het kan per cc maatschappij verschillen hoeveel extra kaarten je aan kunt vragen.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer