Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Overstap van 8 uur in PHL
Overstap van 8 uur in PHL
Dag iedereen,
In September ga ik weer mijn vrienden opzoeken in Phoenix, Arizona en zal daar dan ook twee weken vertoeven. Ik heb er enorm zin in, maar ik zit nog wel met één ding: ik heb een overstap van 8 uur in Philadelphia.
Vorige week kreeg ik bericht van Cheaptickets dat mijn reisschema was aangepast en nu zie ik dat ik i.p.v. een korte overstap van 2 uur ineens een overstap van 8 uur heb. Ik heb ook al eens 9 uur moeten wachten op LAX, maar toen ben ik gewoon blijven hangen op het vliegveld. Ik heb er geen problemen mee, maar ik vroeg mij af of dit genoeg tijd was (en of het mogelijk is) om in die tijd even snel naar het centrum van Philadelphia te gaan en misschien wat dingen te bekijken.
Is dit mogelijk? Of moet ik op het vliegveld blijven? Ik ben namelijk nog nooit tijdens een overstap van het vliegveld af geweest en vind het best spannend. Heeft iemand ervaring met een langdurige overstap en tijdens die overstap de stad verkennen waar je bent?
Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden!
In September ga ik weer mijn vrienden opzoeken in Phoenix, Arizona en zal daar dan ook twee weken vertoeven. Ik heb er enorm zin in, maar ik zit nog wel met één ding: ik heb een overstap van 8 uur in Philadelphia.
Vorige week kreeg ik bericht van Cheaptickets dat mijn reisschema was aangepast en nu zie ik dat ik i.p.v. een korte overstap van 2 uur ineens een overstap van 8 uur heb. Ik heb ook al eens 9 uur moeten wachten op LAX, maar toen ben ik gewoon blijven hangen op het vliegveld. Ik heb er geen problemen mee, maar ik vroeg mij af of dit genoeg tijd was (en of het mogelijk is) om in die tijd even snel naar het centrum van Philadelphia te gaan en misschien wat dingen te bekijken.
Is dit mogelijk? Of moet ik op het vliegveld blijven? Ik ben namelijk nog nooit tijdens een overstap van het vliegveld af geweest en vind het best spannend. Heeft iemand ervaring met een langdurige overstap en tijdens die overstap de stad verkennen waar je bent?
Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden!
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: Overstap van 8 uur in PHL
Heb je al gebeld met cheaptickets ? Volgens mij hoef je dit niet zomaar te accepteren.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Je mag het vliegveld af. Echter, je moet eerst door immigration en je koffer oppikken en door douane en je koffer weer inleveren. Alles bij elkaar ben je dan al minimaal een uur verder waarschijnlijk. Zonder vertraging heb je dan nog 7 uur. Met een taxi / uber sta je dan met een kwartier in het centrum (buiten de spits), met de bus doe je er een minuut of 40 over. Das de airportline. En je moet weer terug. Ga ik uit van de bus dan wil je twee uur voor je terugvlucht terug naar de luchthaven (uurtje vor de rit uurtje van te voren aanwezig zijn want je moet weer door security). Dan ben je al met al vier uur bezig van en naar luchthaven en heb je vier uur in de stad als er geen vertragingen waren op je eerste vlucht.
Das op zich leuk voor een eerste indruk. Je kan langs liberty Bell en het constitutionele center als geschiedenis je interesse heeft. En een philly cheese steak eten. Ik denk dat er zelfs genoeg tijd is om een rondje te doen op een hop on hop off tour. Je kunt dan maar weinig uittstappen maar je ziet wel alle sites.
Offffff je contact cheaptickets om te kijken of ze je kunnen overzetten op een andere vlucht / route want bij een dergelijke wijziging wordt daar vaak aan meegewerkt.
Das op zich leuk voor een eerste indruk. Je kan langs liberty Bell en het constitutionele center als geschiedenis je interesse heeft. En een philly cheese steak eten. Ik denk dat er zelfs genoeg tijd is om een rondje te doen op een hop on hop off tour. Je kunt dan maar weinig uittstappen maar je ziet wel alle sites.
Offffff je contact cheaptickets om te kijken of ze je kunnen overzetten op een andere vlucht / route want bij een dergelijke wijziging wordt daar vaak aan meegewerkt.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Vooral daarbij zelf al naar mogelijke alternatieven kijken helpt (dat kan ook via een andere luchthaven zijn). Deze wijzigingen hoef je inderdaad niet te accepteren..babarage schreef: Offffff je contact cheaptickets om te kijken of ze je kunnen overzetten op een andere vlucht / route want bij een dergelijke wijziging wordt daar vaak aan meegewerkt
Het was beter geweest als je rechtstreeks bij de maatschappij had geboekt; dan worden dit soort zaken makkelijker opgepakt.
Reisgeschiedenis:
https://my.flightradar24.com/peterd87
Op zoek naar een Amex referral link voor reguliere of FB kaart? PB mij.
https://my.flightradar24.com/peterd87
Op zoek naar een Amex referral link voor reguliere of FB kaart? PB mij.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Wij hebben eens hetzelfde meegemaakt: overstap van 1,5 uur op Houston (einddoel: Pensacola), en opeens werd dat 6,5 omdat de vlucht geschrapt werd. Ik heb Cheaptickets toen gebeld (normaal boeken we ALTIJD bij de luchtvaartmaatschappij zelf, maar zij hadden nog een heel goedkoop tarief), ben heel aardig geholpen, en we konden een dag eerder vliegen. Dus mocht dat kunnen voor jou, dan zou ik dat zeker doen. En inderdaad, kijk zelf al naar de mogelijkheden.
Mocht je toch in Philadelphia genoeg tijd hebben: er is een trein tussen luchthaven en stad, die doet er ongeveer 25 minuten over.
- Almere vak V
- Amerika-expert
Uiteraard mag, geen enkel probleem. Al veel vaker gedaan en in de tussentijd een basketball-, hockey- of baseball wedstrijd gedaan. Ook regelmatig wezen eten met vrienden in die tussentijd.
Waar ik wel benieuwd naar ben is je koffer. Omdat je invliegt, moet je zelf je koffer doorzetten. Of je hem dan mee moet nemen of gelijk weer af kunt geven durf ik niet te zeggen. Lijkt me wel. Anders moet je 9 uur ergens met je koffer gaan staan. Maar ik zou zeker de stad in gaan.
Waar ik wel benieuwd naar ben is je koffer. Omdat je invliegt, moet je zelf je koffer doorzetten. Of je hem dan mee moet nemen of gelijk weer af kunt geven durf ik niet te zeggen. Lijkt me wel. Anders moet je 9 uur ergens met je koffer gaan staan. Maar ik zou zeker de stad in gaan.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht