mini-moon Indiana/Kentucky

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Little Vixen
Amerika-ontdekker
Berichten: 88
Lid geworden op: 29 jun 2017, 20:08
Aantal x V.S. bezocht: 2

mini-moon Indiana/Kentucky

Bericht door Little Vixen »

Eind augustus hoop ik eindelijk naar Amerika te gaan om met mijn lief te trouwen. Vanwege de onzekerheid qua datum en, omdat de visaprocedure en het verhuizen toch al duur genoeg zijn, zullen wij trouwen in een simpele courthouse ceremonie om dan volgend jaar een groot feest te geven. Wat we wel heel graag willen is een kleine honeymoon, oftewel een mini-moon.

Wij willen graag een dag of 3/4 weg met z'n tweetjes. Niet al te ver van huis (max 7 a 8 uur rijden vanaf Tell City) en niet al te duur. We houden beide heel erg van natuur en geschiedenis en wandelen graag. Hoewel we allebei ook erg veel van cultuur houden zijn we niet graag in de grote steden. Afgelopen voorjaar zijn we naar Parijs geweest, echt heel gaaf, maar veel te massaal en te druk voor ons. In December hebben we een cabin in de Smoky Mountains gehuurd en dat was echt te gek!

De Smoky Mountains staan nu ook weer op de lijst. Memphis is al eens ter sprake gekomen en ook Niagara Falls (hoewel dat alweer een stukje verder rijden is).

Ik wilde dit fantastische forum eens polsen voor nog meer mooie ideen.
K1 status: 7-10-2018 NOA-2 approval after exactly 200 days

***Home is where the heart is***
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer