Slow chat topic DV 2019 !

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Pjotr71
Amerika-ontdekker
Berichten: 54
Lid geworden op: 01 okt 2015, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Slow chat topic DV 2019 !

Bericht door Pjotr71 »

Ook hier opnieuw 2x HAS NOT BEEN SELECTED :(
Blitzy
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 mei 2018, 22:44

Re: Slow chat topic DV 2019 !

Bericht door Blitzy »

Hier ook een nieuwe die geselecteerd is:) wel met een ongunstig case nummer 29xxx. Ik weet nu niet goed wat de bedoeling is. Moet ik nu ook opschieten met het ds260 formulier? En weet iemand hoeveel vermogen je nodig hebt? Als pas afgestudeerde heb ik geen tienduizenden euro’s.
Gebruikersavatar
Dude
Moderator
Berichten: 7215
Lid geworden op: 22 dec 2007, 13:13
Locatie: Tucson, Arizona

Re: Slow chat topic DV 2019 !

Bericht door Dude »

Blitzy, ik heb voor jouw een nieuw topic aangemaakt op jouw naam zodat je al je vragen kan bundelen in een eigen topic

viewtopic.php?f=12&t=71359

Dat is makkelijk voor jouw om alles terug te vinden, en daar kan je iedereen ook op de hoogte houden van de vorderingen in het proces
Veel succes


Voor de andere 2 winnaars, als jullie ook graag een eigen topic willen ga je gang, indien jullie hulp nodig hebben bij het opzetten, graag een seintje zodat we jullie op weg kunnen helpen. Aangezien jullie nog vragen gesteld hebben hier, heb ik nog geen topics aangemaakt maar we raden dat altijd graag aan.
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Gebruikersavatar
Wanderlust
Amerikakenner
Berichten: 431
Lid geworden op: 06 feb 2015, 15:26
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Slow chat topic DV 2019 !

Bericht door Wanderlust »

[tweet][/tweet]

[tweet][/tweet]
Travel: July 2012 / August 2014 / June 2016 / February 2018 / November 2018 / January 2020 / July 2020 / March 2022
DV-2018, DV-2019, DV-2020, DV-2021, DV-2022, DV-2023 entrant
Gebruikersavatar
koenkamphuys
Amerika-ontdekker
Berichten: 33
Lid geworden op: 17 nov 2006, 21:10
Locatie: Rijswijk, NL... en Sebring, FL
Contacteer:

Re: Slow chat topic DV 2019 !

Bericht door koenkamphuys »

Weer geen prijs in de Amerikaloterij.

Met de staatsloterij wil het ook al niet lukken. Ik denk dat ik al teveel geluk in de liefde heb. Wat uiteindelijk veel beter is...
Greenhorn
Amerika-ontdekker
Berichten: 86
Lid geworden op: 21 apr 2013, 10:48
Aantal x V.S. bezocht: 2
Locatie: België

Re: Slow chat topic DV 2019 !

Bericht door Greenhorn »

3de of 4de keer weer pech :(
JoostUSA
Amerika-ontdekker
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 apr 2013, 17:28

Re: Slow chat topic DV 2019 !

Bericht door JoostUSA »

Ik wou me gaan inschrijven voor de DV lottery, ik had in mijn agenda staan dat het 22 mei ging openen, maar dit blijkt dus de uitslag te zijn. Die Amerikanen houden er toch van om dingen altijd lekker gecompliceerd te maken. Ik begrijp dat ik me nu kan inschrijven vanaf Oktober weer?
kastelke
Amerika-expert
Berichten: 18754
Lid geworden op: 02 feb 2005, 08:56
Locatie: Oakville, Ontario
Contacteer:

Re: Slow chat topic DV 2019 !

Bericht door kastelke »

Ik volg de loterij al 15 jaar, en het is altijd al zo geweest, dus weet niet wat er gecompliceerd aan is.
Maar ja, als er niets veranderd, dan schrijf je je in het najaar in, en ontdek je in de lente of je bij de gelukkigen bent. Staat overal redelijk duidelijk uitgelegd.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Gebruikersavatar
SophiaB
Amerikafan
Berichten: 317
Lid geworden op: 12 jul 2013, 01:44
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Canada

Re: Slow chat topic DV 2019 !

Bericht door SophiaB »

Haha lieve Elke, Ik weet zeker dat je dat veel vriendelijker bedoelde dan het klonk :D Wat is jullie eigen uiteindelijke beslissing trouwens geworden?

Oh en winnaars, gefeliciteerd... De rest, hopelijk volgende keer beter!
Nieuwste blog post:
Afbeelding
https://www.sophiaburns.com
Dutchess
Amerika-expert
Berichten: 2498
Lid geworden op: 14 jul 2006, 02:14
Locatie: Utah

Re: Slow chat topic DV 2019 !

Bericht door Dutchess »

Ik ben het helemaal met Elke eens!
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Ziva
Amerika-expert
Berichten: 3387
Lid geworden op: 29 sep 2008, 18:08
Locatie: USA

Re: Slow chat topic DV 2019 !

Bericht door Ziva »

Ik zie niet echt wat er onvriendelijk was aan Elke haar post eerlijk gezegd? Is toch een prima antwoord?

"Die Amerikanen houden er toch van om dingen altijd lekker gecompliceerd te maken." is echter wel een onvriendelijke opmerking, helemaal als het, in dit geval, nergens op gebaseerd is omdat de loterij al jarenlang altijd start in het najaar en de uitslag in het voorjaar is :thumbup:
Gebruikersavatar
SophiaB
Amerikafan
Berichten: 317
Lid geworden op: 12 jul 2013, 01:44
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Canada

Re: Slow chat topic DV 2019 !

Bericht door SophiaB »

Ach het wordt nu een beetje :offtopic: hè, we bedoelen het allemaal goed toch? Ik vond het sneu voor diegene dat hij door eigen "dommiteit" de loterij had gemist, maar nu kunnen we toch weer fijn verder lijkt me. Elke kent me denk ik al wel een beetje hoor...
Nieuwste blog post:
Afbeelding
https://www.sophiaburns.com
TimGerritsen
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 apr 2011, 20:56
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Slow chat topic DV 2019 !

Bericht door TimGerritsen »

Hallo allemaal,

Na al even meegedaan te hebben, dit jaar een mooi nummer toegewezen gekregen 8) . Volgens de statistieken zouden wij op gesprek mogen komen (16xxx nummer) onder de 29xxx zou je mogen komen.

Als dit allemaal en goed gaat willen wij ons in Florida vestigen. Als we gaan dan gaan we met z'n vieren (2 volwassene en met 2 kinderen 2, 4)

De procedure roept een hoop vragen op en we vinden het best wel spannend.

Alle hulp is welkom en willen graag in contact komen met mensen die de procedure al hebben doorlopen al dan niet succesvol.

Met vriendelijke groeten,

Tim Gerritsen
robbyvg
Amerika-ontdekker
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 mei 2018, 23:43

Re: Slow chat topic DV 2019 !

Bericht door robbyvg »

Hoi Tim!

Wat leuk om nog een andere winnaar van dit jaar te horen, proficiat voor jullie beiden en de kinderen, sometimes dreams can come true right?

Met jouw casenummer zit het inderdaad wel snor denk ik, woon je trouwens in België of Nederland?

Ik heb een heel laag casenummer 9XX en ben eigenlijk al bijna door heel het papierwerk heen omdat ik bij een van de eerste interviews zal zijn als alles goed gaat, enkel nog het medisch onderzoek na mijn 2NL die ik ergens in augustus/september verwacht. Dus heb je vragen mag je die zeker stellen, ben zeker geen expert ter zaken en ik ben single, dus kan je niet op alle vlakken helpen, maar kijk zeker naar vorige topics hierover. Laat maar weten als ik kan helpen.

Florida staat ook hoog op mijn mogelijke emigratieplaatsen, in welke streek zouden jullie jullie willen gaan vestigen?
TimGerritsen
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 apr 2011, 20:56
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Slow chat topic DV 2019 !

Bericht door TimGerritsen »

Hey Robbie,

Wij wonen in Nederland om je eerste vraag te beantwoorden. Qua plek zit ik te denken aan Orange county of in ieder geval aan die kant van Orlando. Tampa, Gainesville en Ocala sluiten wij niet uit. Heb een heel diverse werkervaring dus heb daarin wel wat mogelijkheden. Ik verwacht altijd nog op de fast-food terug te kunnen vallen, maar mijn voorkeur gaat uit naar 1 van de parken of een Walgreens, Dollar Store. Ik wilt niet verder dan 1 uur rijden van mijn werk af zitten.

Waar woon jij Robby NL of BE.
BASolga
Amerika-ontdekker
Berichten: 47
Lid geworden op: 28 okt 2017, 22:44

Re: Slow chat topic DV 2019 !

Bericht door BASolga »

kastelke schreef:Ik volg de loterij al 15 jaar, en het is altijd al zo geweest, dus weet niet wat er gecompliceerd aan is.
Maar ja, als er niets veranderd, dan schrijf je je in het najaar in, en ontdek je in de lente of je bij de gelukkigen bent. Staat overal redelijk duidelijk uitgelegd.
Wanneer precies in het najaar? Op de officiele site kan ik hier nl. geen informatie over vinden.
Ik zie wel DV 2019 staan maar hier wordt gerefereerd naar inschrijvingen van 2017?? Hoe dit precies zit snap ik ook niet.
Dit allemaal er van uitgaande dat deze lottery uberhaupt nog wel blijft bestaan.
Gebruikersavatar
Nagini
Amerikakenner
Berichten: 479
Lid geworden op: 10 apr 2018, 09:12
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Lewisburg, WV

Re: Slow chat topic DV 2019 !

Bericht door Nagini »

De verwachte openingsdatum voor de DV lottery 2020 (Die dus in de herfst van 2018 plaatsvind, want je verhuist bij loterijwinst dan in het fiscale jaar 2020) is begin oktober(2-5?), net als voorgaande jaren. De officiele datum is nog niet bekend, dit zal in de loop van 2018 op de officiele site verschijnen, maar het zal ongetwijfeld ook snel op AllesAmerika worden opgepikt. Dv 2019 (dus de vorige DV) week wat af van normale tijden doordat er een fout was gemaakt waardoor alle vroege inschrijvingen kwamen te vervallen en mensen zich opnieuw moesten inschrijven. Meestal loopt de DV tot midden november, dus je hoeft niet op dag 1 in te schrijven. Of je je in de eerste of laatste minuut van de inschrijvingsperiode inschrijft maakt niets uit voor je kansen om de loterij te winnen.
BASolga
Amerika-ontdekker
Berichten: 47
Lid geworden op: 28 okt 2017, 22:44

Re: Slow chat topic DV 2019 !

Bericht door BASolga »

Ok helder!
Dank je! :thumbup:
Mimi19
Amerika-ontdekker
Berichten: 15
Lid geworden op: 17 mei 2018, 06:46
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Slow chat topic DV 2019 !

Bericht door Mimi19 »

Excuses voor de late reactie en bedankt voor de positieve berichten!
Ik ben momenteel op wereldreis dus niet zo vaak online.. ;)

Ik heb helaas nog steeds geen post gekregen over mijn interview, begin het nu wel vreemd te vinden. Maar rustig afwachten!
Gebruikersavatar
Wanderlust
Amerikakenner
Berichten: 431
Lid geworden op: 06 feb 2015, 15:26
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Slow chat topic DV 2019 !

Bericht door Wanderlust »

Komt er ook nog 'n slow chat topic DV-2020? Volgens Visa Bulletin August:
Dates for the DV-2020 program registration period will be widely publicized in the coming months. Those interested in entering the DV-2020 program should check the Department of State’s Visa web page in the coming months.
Lijkt er vooralsnog op dat-ie nog komt... *fingers crossed*
Travel: July 2012 / August 2014 / June 2016 / February 2018 / November 2018 / January 2020 / July 2020 / March 2022
DV-2018, DV-2019, DV-2020, DV-2021, DV-2022, DV-2023 entrant
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer