MyVegas (computerspel) - deel VIII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Miesje_2015
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 feb 2018, 20:48
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Miesje_2015 »

Ik heb nu zo'n 30.000 muntjes. Over 2 weken ga ik met mijn vriend naar Las Vegas. Wat raden jullie aan om te nemen van deze munten?
kriegniet
Amerika-ontdekker
Berichten: 58
Lid geworden op: 22 dec 2015, 17:38
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door kriegniet »

Misschien dat iemand van jullie weet hoe dit komt....

Ik ga in september voor de 5de keer naar USA/vegas. Dit keer is het samen met enkele vrienden. Enkele maanden geleden heb ik hen dus ook aangeraden om dit spelletje te spelen, je weet nooit wat je hiermee extra kan aanvangen..

Ergens oktober/november (ik wil er van af zijn..) had een maat 280k muntjes gespaard. Ruims voldoende om te genieten van enkele rewards. Nu ik hem vandaag gevraagd om es te kijken om een reward te kiezen, krijgt hij ineens uit het niets? 1miljoen lp's erbij...?8 :shock: :blink: . Heeft hij nu lekker 1,2milj muntjes staan, terwijl hij het spelletje sinds eind vorig jaar niet meer open heeft gedaan....

Een andere vriend en ik daar in tegen, openen het spel elke dag om wat chips te verzamelen om zo dan een langere sessie te spelen voor lp's..


How is this possible?!
This ain't fair?
Vanessa007
Amerikafan
Berichten: 275
Lid geworden op: 20 sep 2017, 18:53
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vanessa007 »

Ik heb dit ook meegemaakt. Van oktober tot december wat gespeeld, had toen een 50 000 LP's, begin mei open ik het spel opnieuw en had plots 250 000 LP's!
Ik klaag niet hoor! 8)
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door vinceG »

Ik hoor het vaker. Ik speelde het veel en mijn echtgenoot af en toe. Eind vorig jaar had hij een tijd niet gespeeld en logde hij in en ineens had hij 1,5 miljoen LP's :shock: Leuk hoor, speel je je het blauwzuur om wat bij elkaar te sparen en heb je eindelijk 300.000 en dan heeft je wederhelft 5 keer zo veel door juist NIET te spelen :blink:
kriegniet
Amerika-ontdekker
Berichten: 58
Lid geworden op: 22 dec 2015, 17:38
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door kriegniet »

Inderdaad.. ik spaar iets wat me 1.5mil kost, maar ook iets van 150k nodig voor m'n Vegas reis..

Ik ga amper vooruit terwijl diene kameraad het driedubbele heeft van mij ... So unfair!
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vin.cent »

Miesje_2015 schreef:Ik heb nu zo'n 30.000 muntjes. Over 2 weken ga ik met mijn vriend naar Las Vegas. Wat raden jullie aan om te nemen van deze munten?

Een buffet voor 2? Veel zal je er niet voor kunnen aanschaffen.
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vin.cent »

kriegniet schreef:Misschien dat iemand van jullie weet hoe dit komt....

Ik ga in september voor de 5de keer naar USA/vegas. Dit keer is het samen met enkele vrienden. Enkele maanden geleden heb ik hen dus ook aangeraden om dit spelletje te spelen, je weet nooit wat je hiermee extra kan aanvangen..

Ergens oktober/november (ik wil er van af zijn..) had een maat 280k muntjes gespaard. Ruims voldoende om te genieten van enkele rewards. Nu ik hem vandaag gevraagd om es te kijken om een reward te kiezen, krijgt hij ineens uit het niets? 1miljoen lp's erbij...?8 :shock: :blink: . Heeft hij nu lekker 1,2milj muntjes staan, terwijl hij het spelletje sinds eind vorig jaar niet meer open heeft gedaan....

Een andere vriend en ik daar in tegen, openen het spel elke dag om wat chips te verzamelen om zo dan een langere sessie te spelen voor lp's..


How is this possible?!
This ain't fair?

Ik heb ook uit het niks 1.000.000 LP's gehad en sta nu na meerdere keren Vegas nog steeds op 1.800.000 LP's!
Is het eerlijk? Ik denk dat je het te negatief bekijkt, gewoon lekker gunnen dat hij die gehad heeft en jammer voor de andere mensen, waaronder jij!
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vin.cent »

kriegniet schreef:Inderdaad.. ik spaar iets wat me 1.5mil kost, maar ook iets van 150k nodig voor m'n Vegas reis..

Ik ga amper vooruit terwijl diene kameraad het driedubbele heeft van mij ... So unfair!

Wat wil je aanschaffen voor 1.500.000 punten? :lol:
kriegniet
Amerika-ontdekker
Berichten: 58
Lid geworden op: 22 dec 2015, 17:38
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door kriegniet »

Vin.cent schreef:
kriegniet schreef:Inderdaad.. ik spaar iets wat me 1.5mil kost, maar ook iets van 150k nodig voor m'n Vegas reis..

Ik ga amper vooruit terwijl diene kameraad het driedubbele heeft van mij ... So unfair!

Wat wil je aanschaffen voor 1.500.000 punten? :lol:
Je kon vroeger iets kopen om een voetbalmatch bij te wonen als VIP. Aangezien ik een fervent voetbalfanaat ben en een vriend van me supporter van de club die toen in de aanbieding stond, was dit een ideaal verjaardagsgeschenk. Vandaar ik elke dag wat speel om eventueel ooit aan 1.5milj te komen ;)
kriegniet
Amerika-ontdekker
Berichten: 58
Lid geworden op: 22 dec 2015, 17:38
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door kriegniet »

Vin.cent schreef:
Ik heb ook uit het niks 1.000.000 LP's gehad en sta nu na meerdere keren Vegas nog steeds op 1.800.000 LP's!
Is het eerlijk? Ik denk dat je het te negatief bekijkt, gewoon lekker gunnen dat hij die gehad heeft en jammer voor de andere mensen, waaronder jij!
Het negatieve is dat die kerel nooit of te nimmer die LP's zal gebruiken, laat staan nog zal kijken naar myvegas... . Aangezien je geen reward kan nemen op een andere account/naam, vind ik het dan natuurlijk zeer spijtig dat deze nooit zullen gebruikt worden.

Hoe dan ook zal ik wel eens kijken om hem later nog es te laten inloggen, misschien als hij dan nog wat extra krijgt, ik hem kan overtuigen om een klein reisje te maken als die reward eventueel in de toekomst er terug op komt ;)
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vin.cent »

kriegniet schreef:
Je kon vroeger iets kopen om een voetbalmatch bij te wonen als VIP. Aangezien ik een fervent voetbalfanaat ben en een vriend van me supporter van de club die toen in de aanbieding stond, was dit een ideaal verjaardagsgeschenk. Vandaar ik elke dag wat speel om eventueel ooit aan 1.5milj te komen ;)
Maar die is er tegenwoordig toch niet meer? Nog niet zien staan en of die dan nog terugkomt...?
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vin.cent »

kriegniet schreef: Het negatieve is dat die kerel nooit of te nimmer die LP's zal gebruiken, laat staan nog zal kijken naar myvegas... . Aangezien je geen reward kan nemen op een andere account/naam, vind ik het dan natuurlijk zeer spijtig dat deze nooit zullen gebruikt worden.

Hoe dan ook zal ik wel eens kijken om hem later nog es te laten inloggen, misschien als hij dan nog wat extra krijgt, ik hem kan overtuigen om een klein reisje te maken als die reward eventueel in de toekomst er terug op komt ;)
Ach het leven is soms oneerlijk, maar wie weet vind die Las Vegas wel zo leuk samen in september dat hij nog een aantal keer wil terugkomen en uiteindelijk zijn LP's wel gebruikt!
kriegniet
Amerika-ontdekker
Berichten: 58
Lid geworden op: 22 dec 2015, 17:38
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door kriegniet »

Vin.cent schreef:
kriegniet schreef:
Je kon vroeger iets kopen om een voetbalmatch bij te wonen als VIP. Aangezien ik een fervent voetbalfanaat ben en een vriend van me supporter van de club die toen in de aanbieding stond, was dit een ideaal verjaardagsgeschenk. Vandaar ik elke dag wat speel om eventueel ooit aan 1.5milj te komen ;)
Maar die is er tegenwoordig toch niet meer? Nog niet zien staan en of die dan nog terugkomt...?
Klopt, het voetbalseizoen is dan ook gedaan. Je weet maar nooit als hij terug komt in september ;-).

Wat m'n vriend betreft, zal het op die ene keer blijven hoor ;). Maar buiten het feit dat er iets niet klopt in het systeem, hoor je mij niet klagen. Free rewards blijft nog altijd free ;)
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vin.cent »

Ik ben er iig blij mee dat MyVegas soms dit soort fouten maakt :) Ik heb voorlopig voor een aantal jaar genoeg punten, haha!
jkruis
Amerika-ontdekker
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 jun 2016, 12:06
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door jkruis »

Dag allen,

Vandaag geprobeert om tickets te kopen voor cirque du soleil ka met MyVegas. Alles (mlife, reward) staat op de zelfde naam als de cc maar toch kan ik geen betaling doen. Wat doe ik verkeerd? Is er een emailadres om te mailen of kun je alleen bellen voor vragen?
Alvast bedankt voor je reactie!
KevinConnolly
Amerika-ontdekker
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 nov 2012, 14:37

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door KevinConnolly »

Ik heb gezocht in dit forum, maar ben er nog niet helemaal uit.

Mijn broertje gaat naar Vegas en ik wil mijn punten (en dus Rewards) aan hem kado doen. M.a.w. ik wil voor hem een hotelnacht + show + buffet boeken.
Kan ik dit gewoon met mijn facebook account boeken? If so, moet ik dan dus de Reward op zijn email adres zetten en een Mlife account aanmaken met zijn email adres?
Mijn vraag is dus eigenlijk: wat zijn de vereisten? En waar kijken ze naar?

Btw: ik heb in het verleden zelf al rewards gebruikt op mijn eigen Mlife account.

.
flex123
Amerikafan
Berichten: 395
Lid geworden op: 27 mei 2013, 14:56
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door flex123 »

is niet mogelijk
Gebruikersavatar
cookiemon100
Amerikafan
Berichten: 183
Lid geworden op: 08 jul 2012, 12:53
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door cookiemon100 »

weet iemand of er voor het najaar (lees september) ook een 2 nights comp komt?! zoals ze nu hebben in de spring?!

En als ik een nacht boek op mijn account en een nacht op het account van mijn man kan ik dan bellen voor beide nachten?
of moet mijn man dan zelf bellen? en kun je dan wel in dezelfde kamer blijven?

Thanks
2010 New York City
2012 West Amerika
2013 Oostkust + Canada
2014 Florida
2015 Rondje Denver
2016 Washington / Oregon
2017 Deep South
2018 West Amerika
Onze trips : http://estherenrob.blogspot.nl/
marieke van oorschot
Amerikafan
Berichten: 366
Lid geworden op: 10 mar 2014, 18:10
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door marieke van oorschot »

Geen idee of het komt. Naar alle waarschijnlijkheid wel. Je hoeft niet te bellen. Je kan het online boeken.
En bij het inchecken in het hotel kan je vragen of ze de boekingen aan elkaar willen koppelen, zodat je niet van kamer hoeft te switchen.
Loves Vegas!
KevinConnolly
Amerika-ontdekker
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 nov 2012, 14:37

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door KevinConnolly »

cookiemon100 schreef:weet iemand of er voor het najaar (lees september) ook een 2 nights comp komt?! zoals ze nu hebben in de spring?!

En als ik een nacht boek op mijn account en een nacht op het account van mijn man kan ik dan bellen voor beide nachten?
of moet mijn man dan zelf bellen? en kun je dan wel in dezelfde kamer blijven?

Thanks
Gisteravond aan de telefoon zei de mevrouw van reward redemption dat ze nieuwe rewards verwacht binnen 1-2 weken
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer