Snorkeltrip Key Largo

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Vlinder72
Amerika-ontdekker
Berichten: 64
Lid geworden op: 04 mei 2018, 08:35
Aantal x V.S. bezocht: 7

Snorkeltrip Key Largo

Bericht door Vlinder72 »

Deze zomer gaan wij naar Florida. Een van onze wensen is om een snorkeltrip te maken. Wij verblijven in Key Largo dus wij willen ook daar de trip maken.

Nu zijn wij met zessen (4 kinderen) dus dachten wij dat een privétrip leuker zou zijn. Ik heb nu drie mogelijkheden. Via Sundiver (hier kan je alleen telefonisch reserveren), Morning Star of via Jonh Pennekamp zelf.

Kan iemand een van deze organisaties aanraden? Of misschien een ander idee? Wij zijn op Key Largo op 5 en 6 augustus.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Snorkeltrip Key Largo

Bericht door harryh »

Wij hebben John Pennekamp 2x met de kinderen gedaan, eerste keer de gewone tour die naar één locatie gaat, het bekende beeld, en de 2e keer hun "4½ Hour Extended Snorkel Adventure" die naar 3 locaties gaat. De 1e was een prima kennismaking, goede begeleiding en zo, alleen die locatie is druk. De 2e tour gaat naar 3 locaties, die vonden wij super, veel minder druk en iemand van Pennekamp die mee het water in ging, van alles liet zien etc. Zou ik zo weer doen. In augustus wel rekening houden met de middag buien, ik zou de ochtend tour boeken.
Wij hebben geen ervaring met een private tour, ze gaan allemaal naar dezelfde locaties heb ik begrepen.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer