Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gebruikersavatar
Frasi
Amerika-expert
Berichten: 1908
Lid geworden op: 06 nov 2011, 20:36
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door Frasi »

Je krijgt ook geen pasje.
Als je inlogt op de website (dollar.com) kan je bij de profiel informatie je "pas" uitprinten.
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen (2007, 2010, 2012, 2022); California (2012, 2015,2016, 2018, 2021); Florida (2008, 2013, 2015, 2019); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills (2014); NY/Wash.(2016); LA (2016); Deep South (2017). NY (2018, 2019)
Gebruikersavatar
Ruud2004
Amerika-expert
Berichten: 4368
Lid geworden op: 15 feb 2007, 10:21
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: 't Gooi

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door Ruud2004 »

Heather schreef:@Pete.Z

Wat is een Dollar pasje ?
Ik heb me geregistreerd bij Dollar en het Dollar Express nummer doorgegeven aan US CAR HIRE. Het Dollar Express nummer staat nu op mijn voucher maar een pasje heb ik niet :(
Maar het moet toch andersom, je wil je (broker) huurcontract toch aan je DE account koppelen?
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Heather
Amerikafan
Berichten: 370
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:09
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door Heather »

Ik wou gewoon in orde zijn moesten ze het pasje vragen maar ik heb het ondertussen online kunnen afdrukken. Bedankt voor de tip Frasi en Pete.Z.

Mijn Express nummer is reeds gekoppeld aan mijn boeking.
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 946
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door HennyCox »

Gisteren mijn auto opgehaald geboekt via discountusacarrental.com bij Dollar. Mijn reservering stond al meteen bij Dollar in het systeem. Ik heb het "pasje" uitgeprint en laten zien, kon meteen door naar buiten en werd daar zeer vriendelijk geholpen, niks proberen aan te smeren, kreeg een gratis upgrade, kon uitzoeken uit een flinke rij standaard SUV's en er kwamen er steeds bij. Instappen en wegrijden naar uitgang, daar rijbewijs laten zien en auto ingescand. Binnen een kwartiertje alles geregeld en zeer vriendelijk.

Ben blij dat ik het pasje had, want toen ik dat liet zien, werd ik meteen doorgestuurd en buiten prima geholpen. :thumbup:
Heather
Amerikafan
Berichten: 370
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:09
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door Heather »

@hennycox
Leuk om te lezen :-).
Waar heb je je auto opgehaald ?
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 946
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door HennyCox »

@Heather : op LAX
sandpatt
Amerikafan
Berichten: 136
Lid geworden op: 07 okt 2015, 21:58
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door sandpatt »

Hier toch ook een slechte ervaring met Dollar op LAX, al is het deels wel mijn eigen schuld.
De dame van Dollar probeerde mij (zoals verwacht) vanalles aan te smeren. Ik heb overal 'nee' geantwoord, maar ze bleef echt maar pushen en werd zelfs kwaad. Op een bepaald moment begon ze ons bijna te verwijten.
Toen ze bezig was met de documenten af te drukken vroeg ze mij om elektronisch te tekenen.
Dom als ik was heb ik gewoon getekend zonder het document nog eens te herlezen.
Nadien gaf ze mij de papieren en zag ik dat er toch op heel wat plaatsen extra zaken waren aangekruisd.
Na haar hierover aangesproken te hebben kreeg ik als reactie gewoon 'pech, je hebt getekend'. Er nog wat proberen tegenin te gaan, maar het had helemaal geen zin, dus ben dan maar kwaad naar de wagen gestapt.


Deels eigen schuld dus, maar ja...
Bezochte staten: AL, AZ, CA, FL, GA, IL, NC, NV, NJ, NY, SC, TN, TX, UT, VA, (DC)
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door sanook »

Kan me voorstellen dat je er dan even genoeg van hebt en zo snel mogelijk weg wilt maar ik denk dat je beter even een manager erbij had kunnen roepen want dat slaat natuurlijk nergens op. Om wat voor bedrag ging het ?
Maar goed, sowieso beter om voor het tekenen nog even alles door te nemen.
Gebruikersavatar
Ruud2004
Amerika-expert
Berichten: 4368
Lid geworden op: 15 feb 2007, 10:21
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: 't Gooi

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door Ruud2004 »

Pech, je hebt getekend? Dat is helemaal mooi (asociaal), dan is het toch echt tijd om er een manager bij te halen en net zo lang aan de balie te blijven staan tot het contract gewijzigd is. Laatste keren (allerlaatste keer Dollar Express) dat ik daar was stonden er van die "consoles" op de balie. Je kan veel vragen afslaan en met "No" beantwoorden, maar één van de laatste vragen gaat over Roadside Service, daar staat "I decline" (ik zie er van af/ of ik weiger) en die moet vraag moet dus een "Yes" worden als je RS niet wilt.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19591
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door PSVwally »

In 2013 bij alamo ook de manager erbij gehaald toen de medewerker het niet normaal vond dat er geen one wat fee was tussen LAX en Denver. Duurde even aan de balie maar toen de baas erbij was werd het snel aangepast. Dat soort zaken als ‘pech, je hebt betaald’ kunnen echt niet en dat soort medewerkers moet je ook niet als uithangbord aan een balie hebben zitten
sandpatt
Amerikafan
Berichten: 136
Lid geworden op: 07 okt 2015, 21:58
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door sandpatt »

Het ging uiteindelijk 'maar' om ongeveer 75usd, maar toch...

Achteraf inderdaad ook gedacht om de manager erbij te halen, maar op het moment zelf zodanig versuft van de lange reis dat ik eigenlijk gewoon weg wou. Stom natuurlijk. Ook wat kwaad op mezelf dat ik me heb laten doen.
Bezochte staten: AL, AZ, CA, FL, GA, IL, NC, NV, NJ, NY, SC, TN, TX, UT, VA, (DC)
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7900
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door Pete.Z »

En dat weten ze.
Veel mensen die net uit Europa arriveren zijn al bijna 24 uur wakker, en daar spelen ze handig op in, en geloof maar niet dat de manager daar niks vanaf weet. Alle keren dat het lukt verdienen ze extra, en alle andere keren is de klant blij dat de manager ingreep.
Hockey
Amerika-expert
Berichten: 10174
Lid geworden op: 21 dec 2010, 15:59
Locatie: Nederland

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door Hockey »

@sandpatt. ik heb diezelfde ervaring, dat ze toch dingen erbij zetten, bij meerdere verhuurders op LAX. Advies is om altijd het contract na te lezen, dergelijke zaken op te merken en als ze dan beginnen met "maar, bla bla bla", ze direct te onderbreken en te zeggen dat je het niet wil en het uit het contract gehaald moet worden. Bij een nieuwe "maar ..." weer onderbreken. Laat ze niet uitpraten totdat het antwoord is "ik zal het contract aanpassen".
Hoe getraind ze ook zijn, "boze" klanten houden ze nog steeds niet van.

Bij Sixt vorig jaar een prima vent (manager) die me dit aan wilde smeren, die extra verzekeringen. Die man heb ik compleet gevloerd met de opmerking dat ik al tien jaar naar de VS kwam, de aanvullende verzekeringen elke keer weigerde en als ik wel tegen die problemen zou aanlopen ik meer heb bespaard de afgelopen tien jaar door nee te zeggen dan als ik het nu out of pocket zou moeten betalen. Dan krijg je zo'n blik van "daar kan ik niet tegenop" en geen last meer van verder aansmeren van verzekeringen. :mrgreen:
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door roelb »

sandpatt schreef:Het ging uiteindelijk 'maar' om ongeveer 75usd, maar toch...
Maar wat was het dan dat je extra in je maag gesplitst had gekregen? Ik heb ook wel eens bij een balie gestaan (alweer ettelijke jaren geleden) waarbij een zeer vriendelijke en klantgerichte medewerker van de verhuurder (dit was Alamo) aan een Duitse toerist probeerde uit te leggen dat het toch echt zeer onverstandig was om zonder CDW/LDW en aanvullende aansprakelijkheidsheidsverzekering te gaan rijden. Dit was dus een toerist die een rate voor Amerikanen had geboekt en voorzover ik het van een afstand kon beoordelen echt geen creditcard oid had met zo'n dekking.

Het was iemand die dacht dat hem iets extra's werd aangesmeerd, maar dat was dus helemaal niet het geval. De medewerker bood zelfs aan om te herboeken met een ander tarief, waarbij deze dekkingen waren inbegrepen, omdat dat goedkoper was dan los bijkopen. Maar de Duitser snapte het niet en werd boos. Hoe het afgelopen is weet ik overigens niet, nadat ik zelf geholpen was waren ze nog steeds bezig.
Miquel
Amerikafan
Berichten: 238
Lid geworden op: 26 aug 2014, 21:27
Locatie: Alkmaar

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door Miquel »

Daarom ook laatst via een booth ingecheckt. Geen medewerkers oid aan te pas gekomen.
Ging super!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer