Ik ken inmiddels al legio voorbeelden van het afgelopen jaar. Natuurlijk, je komt er uiteindelijk wel, maar ik sta, als ik met Star Alliance zou reizen, toch liever op ORD met een misconnect dan ergens in Europa. Het aantal opties om nog op je eindbestemming te komen is vanaf daar gewoon vele malen groter. AMS is voor Star Alliance ook geen belangrijke hub. Dat zou anders zijn als je bijvoorbeeld vanuit FRA zo'n zelfde route start. Andersom zou ik me met zo'n route vanaf AMS, maar dan binnen Skyteam, al een stuk comfortabeler voelen dan binnen Star Alliance.Maxmannl schreef:Ik snap je punt, maar ik persoonlijk zie dit niet echt als issue. Jij boekt, mocht er iets misgaan moet de Airline het oplossen en met al die alliances tegenwoordig is het uitzonderlijk als je niet op de goede dag op je bestemming aankomt al is het idd 6 uur later.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Dat is onmogelijk. Er is geen directe Skyteam route AMS-LAS. De meest directe routes gaan via SLC, DTW of MSP.Miquel schreef:Zijn ook weer aan het kijken voor een trip naar LA en Vegas voor mei 2019 (duurt nog even)
Liefst in 1 keer met de KLM, vanaf A'dam.
Tja, dat is een afweging die voor iedereen anders is. Ik vind het persoonlijk erg lang. Zeker zonder lounge toegang gaat 5 uur rondhangen op een vliegveld al snel vervelen en kost ook geld: je gaat niet 5 uur op een houtje bijten. Aan de andere kant, als je wel lounge toegang hebt (door airline status of creditcard) en je kunt je tijd invullen door een hapje te eten en bijvoorbeeld nog wat werk te af te ronden voordat je vakantie start is het natuurlijk prima.Nu zie ik hier de mooiste prijzen voorbijkomen van 300 euro enz, is dat nou echt ze relaxt met bv 5 uur overstappen?
Of het handig is om te vertrekken vanaf BRU of DUS, dat soms betere tarieven oplevert, is ook voor iedereen anders. Dat zal voor iemand in Noord-Brabant een andere overweging zijn dan iemand die in de kop van Noord Holland woont.
Het ligt dus echt helemaal aan de situatie, maar ook aan je eigen wensen. Overigens heb je voor deze tarieven ook routes met normalere connectietijden. Zoek maar eens net een dagje eerder of later als je die flexibiliteit hebt.
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
thanx!
wat zijn "normale" prijzen met de KLM wereldweken voor een retour LA ongeveer?
Gezien wij gratis kunnen parkeren enorm dicht bij Schiphol en dit maar 30 minuten rijden is voor ons ligt Schiphol wel erg voor de hand, van deur tot deur ongeveer 1 uurtje.
wat zijn "normale" prijzen met de KLM wereldweken voor een retour LA ongeveer?
Gezien wij gratis kunnen parkeren enorm dicht bij Schiphol en dit maar 30 minuten rijden is voor ons ligt Schiphol wel erg voor de hand, van deur tot deur ongeveer 1 uurtje.
- sanook
- Amerika-expert
- Berichten: 2458
- Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Locatie: Rotterdam
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Er zijn geen 'normale' prijzen. Op dit moment zijn er aanbiedingen voor rond de 300-350 euro wat ik zelf een mooie prijs vind. Maar als er geen aanbiedingen zijn dan moet je er toch wel zo'n 100 euro bijrekenen. en prijzen voor mei 2019 zijn nog niet bekend. Meeste maatschappijen hebben de prijzen beschikbaar tot 330 dagen in de toekomst (kleine 11 maanden dus), dus je zult nog een anderhalve maand geduld moeten hebben om een goed overzicht te krijgen. Als je een prijs ziet waarvan je denkt 'die is ok' dan moet je boeken en niet meer terugkijken.
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
hahaha, nee vooral nooit meer gaan kijken
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
De "normale" prijs voor een retour AMS-LAX in economy is zo rond de 900 en 1200 euro voor de directe vlucht van KLM. Dat wordt ook niet vaak goedkoper.Miquel schreef:wat zijn "normale" prijzen met de KLM wereldweken voor een retour LA ongeveer?
Met 1 connectie zakken de prijzen tot zo'n 650 euro, mits je ver genoeg van te voren boekt (vaak 90 dagen) en niet vliegt in juli/augustus.
Dan zijn er soms aanbiedingen en kan het tot onder de 400 euro komen. Die lage tarieven zul je, vanaf AMS, niet heel vaak zien binnen Skyteam (KLM/Delta/AF/etc). Wel bij andere allianties. Dan zal dat vaak een route zijn via een andere europese luchthaven. Zo zie je dat andersom ook, vanaf BRU en DUS bijvoorbeeld zie je vaak dit soort tarieven juist binnen Skyteam en weer niet binnen Star Alliance.
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
En vergeet ook niet de koffers tegenwoordig KLM/Delta voortaan niet meer inclusief.(basterds)Miquel schreef:thanx!
wat zijn "normale" prijzen met de KLM wereldweken voor een retour LA ongeveer?
Gezien wij gratis kunnen parkeren enorm dicht bij Schiphol en dit maar 30 minuten rijden is voor ons ligt Schiphol wel erg voor de hand, van deur tot deur ongeveer 1 uurtje.
Check: https://www.klm.com/travel/nl_nl/prepar ... /index.htm
Naar LAX bijvoorbeeld €50 enkele reis per koffer. Maakt je ticket alweer €100 duurder met KLM
De enige echte Ticketbaas
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Dat is onjuiste informatie. Je hebt alleen de optie om een goedkoper tarief te selecteren waar bagage niet meer bij is inbegrepen.
Dat heet bij KLM de "light" fare en bij Delta "Basic Economy", boekingsklasse E. Er is verder niets gewijzigd aan de reguliere bagageregels. Voor een vlucht van en naar de USA is 1 stuks checked luggage inbegrepen bij alle normale fares.
Het prijsverschil tussen dat speciale, goedkopere tarief en het normale tarief varieert tussen de 30 en 80 euro. Je krijgt dus 30 tot 80 euro _korting_ als je kiest voor het goedkopere tarief en er daarmee dus bewust voor kiest om geen checked luggage allowance te hebben. Ga je vervolgens toch nog bagage inchecken dan ben je uiteindelijk duurder uit en had je beter niet voor dat goedkopere tarief kunnen kiezen.
Kortom: Reis je met ingecheckte bagage dan is het nooit voordeliger om een light/basic economy fare te boeken. Boek dan dus altijd een regular/main cabin fare. Een ligt fare + de kosten voor bagage is altijd hoger dan de gewone fare op datzelfde moment.
Heb je echter extra bagage allowance door status (silver/gold/etc) of reis je met alleen carry-on dan kan zo'n fare een klein voordeel opleveren. Je levert, met name als je Delta vliegt, ook wel een hoop in, zoals de mogelijkheid om vooraf een stoel te selecteren.
Dat heet bij KLM de "light" fare en bij Delta "Basic Economy", boekingsklasse E. Er is verder niets gewijzigd aan de reguliere bagageregels. Voor een vlucht van en naar de USA is 1 stuks checked luggage inbegrepen bij alle normale fares.
Het prijsverschil tussen dat speciale, goedkopere tarief en het normale tarief varieert tussen de 30 en 80 euro. Je krijgt dus 30 tot 80 euro _korting_ als je kiest voor het goedkopere tarief en er daarmee dus bewust voor kiest om geen checked luggage allowance te hebben. Ga je vervolgens toch nog bagage inchecken dan ben je uiteindelijk duurder uit en had je beter niet voor dat goedkopere tarief kunnen kiezen.
Kortom: Reis je met ingecheckte bagage dan is het nooit voordeliger om een light/basic economy fare te boeken. Boek dan dus altijd een regular/main cabin fare. Een ligt fare + de kosten voor bagage is altijd hoger dan de gewone fare op datzelfde moment.
Heb je echter extra bagage allowance door status (silver/gold/etc) of reis je met alleen carry-on dan kan zo'n fare een klein voordeel opleveren. Je levert, met name als je Delta vliegt, ook wel een hoop in, zoals de mogelijkheid om vooraf een stoel te selecteren.
- Almere vak V
- Amerika-expert
- Berichten: 3046
- Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Zakelijk kiezen wij er altijd voor om zo snel mogelijk in Amerika te komen. Maar goed dat is makkelijk kletsen als de baas betaalt. Ik vlieg zakelijk gemiddeld 30/35 keer per jaar naar Amerika. Dat gaat vrijwel altijd goed, maar uiteraard loop je hier ook wel eens tegen dingetjes aan. Ik vlieg eigenlijk altijd met Delta en die keren dat het mis gaat. Hooguit twee keer per jaar wordt het altijd meer dan uitstekend opgelost. Zonder dat ik eigenlijk iets hoef te vragen. Zal ook wel met je milesstatus te maken hebben.
Prive vliegen we 4 keer per jaar naar Amerika. Dan is het altijd zeer aanlokkelijk om zo goedkoop mogelijk te vliegen. Maar dan nog zal ik altijd rechtstreeks bij maatschappij boeken en nooit via een broker. Heeft ook te maken dat ik een dochter in een rolstoel heb en altijd contact met de maatschappij zelf wil hebben om wat zaken hieromtrent te regelen. Voor ons maakt het niet zo heel veel uit wat tijd betreft of we naar Schiphol, Brussel of Dusseldorf rijden. De verschillen zijn soms schokkend. Zeker met een overstap in Amsterdam.
Prive vliegen we 4 keer per jaar naar Amerika. Dan is het altijd zeer aanlokkelijk om zo goedkoop mogelijk te vliegen. Maar dan nog zal ik altijd rechtstreeks bij maatschappij boeken en nooit via een broker. Heeft ook te maken dat ik een dochter in een rolstoel heb en altijd contact met de maatschappij zelf wil hebben om wat zaken hieromtrent te regelen. Voor ons maakt het niet zo heel veel uit wat tijd betreft of we naar Schiphol, Brussel of Dusseldorf rijden. De verschillen zijn soms schokkend. Zeker met een overstap in Amsterdam.
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Klopt helemaal. Ik zie KLM/AF regelmatig bovenaan de prijsvergelijkers staan sinds ze hiermee gestart zijn. Dit is natuurlijk ook precies hun bedoeling maar het is me al een aantal keren opgevallen dat als je vervolgens de juiste fare inclusief bagage kiest ze regelmatig niet meer de goedkoopste zijn. Goed opletten dus...roelb schreef:Dat is onjuiste informatie....
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Dat klopt. Het grote probleem zit hem er in dat het steeds lastiger wordt om fares te vergelijken.
Google flights laat gelukkig tegenwoordig wel duidelijk zien dat een fare Basic Economy is. Dat werkt vooralsnog alleen voor de US airlines (die allemaal een Basic Economy produkt hebben). Ik verwacht wel dat Google dat snel zal uitbreiden naar de vluchten van andere airlines.
Ik heb een tijdje geleden ook opeens dropdowns gezien bij de uiteindelijke boekingslinks op Google flights, waarin je Basic Economy/Main cabin kon kiezen. Die zijn weer weg, ik denk dat het een probeersel was van Google. Ze zijn er dus wel mee bezig.
Op delta.com kun je prettig zoeken voor Skyteam vluchten van en naar de US waarbij je wel gewoon Basic economy kunt uitsluiten met een eenvoudige drop-down. Een andere optie is matrix.itasoftware.com. Je gebruikt dan voor DL vluchten bijvoorbeeld "F ~BC=E" in het extension codes vak en je krijgt geen basic economy fares meer.
Ik vraag me overigens echt af of dit wel zo verstandig is. Ik ken de cijfers niet, maar ik vermoed dat echt een overgroot deel van de reizigers op intercontinentale vluchten checked luggage heeft. En dat degene die het niet hebben of zakelijk reizen en die paar tientjes geen rol speelt, of dat het elites zijn die sowieso niet op basic economy fares willen reizen ivm de beperkingen. Het is dus een race to the bottom, puur en alleen om gunstig in search engines terug te komen. Maar uiteindelijk kopen genoeg nietsvermoedende passagiers zo'n fare en voelen zich uiteindelijk bedonderd. En dat is slecht op de lange termijn.
Google flights laat gelukkig tegenwoordig wel duidelijk zien dat een fare Basic Economy is. Dat werkt vooralsnog alleen voor de US airlines (die allemaal een Basic Economy produkt hebben). Ik verwacht wel dat Google dat snel zal uitbreiden naar de vluchten van andere airlines.
Ik heb een tijdje geleden ook opeens dropdowns gezien bij de uiteindelijke boekingslinks op Google flights, waarin je Basic Economy/Main cabin kon kiezen. Die zijn weer weg, ik denk dat het een probeersel was van Google. Ze zijn er dus wel mee bezig.
Op delta.com kun je prettig zoeken voor Skyteam vluchten van en naar de US waarbij je wel gewoon Basic economy kunt uitsluiten met een eenvoudige drop-down. Een andere optie is matrix.itasoftware.com. Je gebruikt dan voor DL vluchten bijvoorbeeld "F ~BC=E" in het extension codes vak en je krijgt geen basic economy fares meer.
Ik vraag me overigens echt af of dit wel zo verstandig is. Ik ken de cijfers niet, maar ik vermoed dat echt een overgroot deel van de reizigers op intercontinentale vluchten checked luggage heeft. En dat degene die het niet hebben of zakelijk reizen en die paar tientjes geen rol speelt, of dat het elites zijn die sowieso niet op basic economy fares willen reizen ivm de beperkingen. Het is dus een race to the bottom, puur en alleen om gunstig in search engines terug te komen. Maar uiteindelijk kopen genoeg nietsvermoedende passagiers zo'n fare en voelen zich uiteindelijk bedonderd. En dat is slecht op de lange termijn.
- Frasi
- Amerika-expert
- Berichten: 1914
- Lid geworden op: 06 nov 2011, 20:36
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Ik heb vorige maand via Expedia geboekt: met Delta/KLM naar Las Vegas en terug vanaf San Diego.
Bekend met de nieuwe basic / light fares, hier extra op gelet. Vreemd genoeg waren de prijzen voor basic/light en regular Economy (met bagage) gelijk. Dus voor zowel de heenreis als terugvlucht kon ik kiezen uit meerdere opties (tijden/routes) waarbij de basic/light opties even duur waren als de reguliere. Waarschijnlijk een tijdelijk actie (KLM had actietarieven t/m 30 april).
Bekend met de nieuwe basic / light fares, hier extra op gelet. Vreemd genoeg waren de prijzen voor basic/light en regular Economy (met bagage) gelijk. Dus voor zowel de heenreis als terugvlucht kon ik kiezen uit meerdere opties (tijden/routes) waarbij de basic/light opties even duur waren als de reguliere. Waarschijnlijk een tijdelijk actie (KLM had actietarieven t/m 30 april).
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen (2007, 2010, 2012, 2022); California (2012, 2015,2016, 2018, 2021); Florida (2008, 2013, 2015, 2019); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills (2014); NY/Wash.(2016); LA (2016); Deep South (2017). NY (2018, 2019)
- sanook
- Amerika-expert
- Berichten: 2458
- Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Locatie: Rotterdam
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Flash Sale lijkt weer over...cvr schreef:Er is weer een flash sale van de Star Alliance group met allerlei steden in de US in de 300/400 Euro vanaf Amsterdam.
Ik zie Atlanta in de oktober vakantie voor 355 Euro met United incl. bagage
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Als iemand nog in Atlanta moet zijn "on a budget", of in midden amerika moet zijn, of MQM's / mijlen / XP nodig heeft: de gunstige fare binnen Delta van europa naar midden amerika via de USA is weer terug. Wel wat duurder dan vorige maand, maar nog steeds onder de 400 euro voor een route van AMS naar MGA of GUA via ATL, JFK, DTW, etc. Je kunt ook routeren via regionals aan de oostkust (LEX, TYS, GSP, CLE, EVV, PIT, CAK, BNA, CMH, IND, CHA). Geen stopovers, maar je kunt wel een route klussen met meer dan 12 uur connectietijd per locatie (+30 euro). Minimaal 3 dagen round trip of korter bij vertrek op vrijdag of zaterdag (terug vanaf zondag in dat geval). Inclusief 2 stuks bagage. Zolang je connecties plant van >12 uur moet je die ook ophalen en opnieuw inchecken.
Dus als je toevallig ergens aan de oostkust moet zijn voor een afspraak of om iets te brengen of op te halen en de een dagtrip Managua of Guatemala city niet erg vind dan kan dit interessant zijn. Vrijwel elke dag te boeken tot volgend jaar (uitgezonderd de zomervakantie). Fare rule is geldig tot 30/6/2018.
Voorbeeld:
https://matrix.itasoftware.com/#view-de ... 0c21y1A001
Boeken bij Delta:
https://bit.ly/2jZeO2v
Dus als je toevallig ergens aan de oostkust moet zijn voor een afspraak of om iets te brengen of op te halen en de een dagtrip Managua of Guatemala city niet erg vind dan kan dit interessant zijn. Vrijwel elke dag te boeken tot volgend jaar (uitgezonderd de zomervakantie). Fare rule is geldig tot 30/6/2018.
Voorbeeld:
https://matrix.itasoftware.com/#view-de ... 0c21y1A001
Boeken bij Delta:
https://bit.ly/2jZeO2v
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Hallo,
In september vliegen wij naar seattle met een overstap op philadelphia. De overstap was eerst 2,5u maar er is nu een wijziging geweest waardoor we nog 1u en 50min overstap tijd hebben. Is dat nog voldoende?
Verder hebben wij in dec geboekt, bij american airlines. Voor zover ik toen kon zien was bagage gratis, maar zoals ik het nu lees, is dat niet meer zo? Moet ik nu dan alsnog bagage bij boeken of is dat voor mij nog gratis? Misschien is het nog steeds wel gratis, ik vind het maar onduidelijk en kom er niet uit x)
In september vliegen wij naar seattle met een overstap op philadelphia. De overstap was eerst 2,5u maar er is nu een wijziging geweest waardoor we nog 1u en 50min overstap tijd hebben. Is dat nog voldoende?
Verder hebben wij in dec geboekt, bij american airlines. Voor zover ik toen kon zien was bagage gratis, maar zoals ik het nu lees, is dat niet meer zo? Moet ik nu dan alsnog bagage bij boeken of is dat voor mij nog gratis? Misschien is het nog steeds wel gratis, ik vind het maar onduidelijk en kom er niet uit x)
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
De overstaptijd is ruim voldoende. Maar neem wel een aantal eenvoudige voorzorgsmaatregelen: kies een stoel die niet te ver achterin het toestel zit. Loop na het uitstappen vlot door, ga vooral niet ergens stoppen of naar het toilet, maar ga direct door naar immigrations. Voor de landing dus nog even langs het toilet aan boord.
Bagage bij AA is gewoon gratis zolang er een intercontinentale vlucht op je ticket staat.
Alleen als je een ticket hebt waar /alleen/ vluchten binnen de USA op staan dan betaal je voor bagage. Precies zoals bij de meeste airlines werkt.
Er is een uitzondering: dat zijn transatlantische vluchten waarbij je (bewust) een "basic economy" ticket hebt gekocht. Voorzover ik weet biedt AA (en partners zoals BA, Finnair, etc) die pas vanaf 1 april dit jaar aan. Zo'n ticket kun jij dus nooit gekocht hebben. Sowieso zou je het dan wel weten, bij het boeken had er dan in grote gestaan dat je een "basic economy" ticket koopt met alle restricties en of je dat wel heel zeker weet en niet liever een normale fare boekt. En het staat ook op je ticket en in de bevestiging. Basic economy bij AA is fare class "B". Een basic economy fare kopen is nooit verstandig als je met bagage vliegt. Het prijsverschil tussen basic economy en een normale economy fare is veel kleiner dan het los bijkopen van bagage.
Dat wat hierboven staat gaat op als je je ticket gewoon bij een airline koopt. Koop je echter via een tussenpersoon dan wordt het steeds lastiger om die basic economy (of "light" fares zoals ze bij KLM heten bijvoorbeeld) te herkennen. Brokers zijn er erg goed in om die informatie in het midden te laten of ergens te verstoppen. Pas dus erg goed op en boek bij voorkeur bij de airline.
Bagage bij AA is gewoon gratis zolang er een intercontinentale vlucht op je ticket staat.
Alleen als je een ticket hebt waar /alleen/ vluchten binnen de USA op staan dan betaal je voor bagage. Precies zoals bij de meeste airlines werkt.
Er is een uitzondering: dat zijn transatlantische vluchten waarbij je (bewust) een "basic economy" ticket hebt gekocht. Voorzover ik weet biedt AA (en partners zoals BA, Finnair, etc) die pas vanaf 1 april dit jaar aan. Zo'n ticket kun jij dus nooit gekocht hebben. Sowieso zou je het dan wel weten, bij het boeken had er dan in grote gestaan dat je een "basic economy" ticket koopt met alle restricties en of je dat wel heel zeker weet en niet liever een normale fare boekt. En het staat ook op je ticket en in de bevestiging. Basic economy bij AA is fare class "B". Een basic economy fare kopen is nooit verstandig als je met bagage vliegt. Het prijsverschil tussen basic economy en een normale economy fare is veel kleiner dan het los bijkopen van bagage.
Dat wat hierboven staat gaat op als je je ticket gewoon bij een airline koopt. Koop je echter via een tussenpersoon dan wordt het steeds lastiger om die basic economy (of "light" fares zoals ze bij KLM heten bijvoorbeeld) te herkennen. Brokers zijn er erg goed in om die informatie in het midden te laten of ergens te verstoppen. Pas dus erg goed op en boek bij voorkeur bij de airline.
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
United Flashsale is weer terug
Periode sept 2018 - april 2019
Example:
https://www.google.nl/flights/#flt=AMS. ... 1;sd:1;t:f
EDIT: En 6 uur later zijn ze weer verdwenen. Dit is wel echt Flashsale
Periode sept 2018 - april 2019
Example:
https://www.google.nl/flights/#flt=AMS. ... 1;sd:1;t:f
EDIT: En 6 uur later zijn ze weer verdwenen. Dit is wel echt Flashsale
De enige echte Ticketbaas
-
- Amerika-expert
- Berichten: 3781
- Lid geworden op: 07 feb 2007, 18:55
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Had ik nu maar eerder naar Skyscanner gekeken, er stond zelfs voor 161 naar Seattle in september en 240 naar LV in oktober
Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
-
- Amerikakenner
- Berichten: 421
- Lid geworden op: 21 dec 2016, 20:09
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Zo net geboekt bij Air France,in september Brussel,San Francisco en terug uit Las Vegas naar Brussel.
Voor 2 personen,2 koffers 23 kg. reis en anulatieverzekering inbegrepen alles samen 770 euro.Lijkt me geen slechte deal.
Voor 2 personen,2 koffers 23 kg. reis en anulatieverzekering inbegrepen alles samen 770 euro.Lijkt me geen slechte deal.
- Almere vak V
- Amerika-expert
- Berichten: 3046
- Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
ina schreef:Had ik nu maar eerder naar Skyscanner gekeken, er stond zelfs voor 161 naar Seattle in september en 240 naar LV in oktober
Vanaf welke luchthaven met welke maatschappij??
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 3401 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 9 Reacties
- 2568 Weergaves
-
Laatste bericht door d_vdploeg
-
- 2 Reacties
- 946 Weergaves
-
Laatste bericht door Almere vak V