MyVegas (computerspel) - deel VIII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
liesbetv
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 mar 2015, 17:37

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door liesbetv »

het gaat om exact dezelfde stoelnummers, dus zeker dezelfde rang.
Elliekeuh
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jan 2018, 12:26
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Elliekeuh »

Ik heb een vraagje. Wij gaan in mei met 4 personen voor 3 nachten naar vegas, normaal van 19/05 - 22/05. Om met de myvegas rewards in een van de hotels te verblijven met 4 moet ik dus gewoon een reward kopen en dan zeggen dat we met 4 zijn?
Als we 1 comp nemen is het dan mogelijk om de overige nachten gewoon te betalen?
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door PSVwally »

Jup
suus93
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 jan 2018, 18:32
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door suus93 »

Bij mijn 2 comp nights NYNY stond eerst 2x resort fee + tax = 83,90 dollar. Maar nu is dat aangevuld met de tax van de (gratis) kamer, nog 13 dollar nog wat erbij. Dat was initieel niet zo. Is dit normaal?
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Markstaal »

Wel apart, dat is een stuk meer dan het jaar ervoor. Vorig jaar had ik ook 2 comp nights NYNY gehad via My Vegas en heb even terug gezocht wat het toen nog koste.

- 35$ resort fee per dag
- 9,40$ tax

Totaal 79,40$

Volgens mij is de resort fee nu standaard 39$ per dag, dus incl tax zou je dan zeker rond de 90$ uitkomen.
suus93
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 jan 2018, 18:32
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door suus93 »

Bij inchecken inderdaad het bedrag gezien wat ik hiervoor beschreef, maar bij uitchecken en de uiteindelijke factuur toch maar 83,90 dollar betaald = resort fee + tax resort fee. Geen tax op de kamer uiteindelijk dus. Gelukkig!
Lianne1989
Amerikafan
Berichten: 259
Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:09

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Lianne1989 »

Iemand nog tips voor rewards buiten de MGM rewards? De Madame Tussaud heb ik al gespot :)
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vin.cent »

Verder valt het allemaal wat tegen! Maar de 'gratis' buffets en eventueel hotel overnachtingen zijn natuurlijk al prima!
Geen idee waar ik mijn 1.8 miljoen gouden muntjes aan kwijt moet, haha
Emootje
Amerikafan
Berichten: 223
Lid geworden op: 02 aug 2014, 17:58
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Emootje »

Zeker voor 4 personen is het echt karig om een geschikt doel te vinden voor mijn 2 miljoen muntjes. Er is gewoon weinig beschikbaar, zeker als je zoals wij niet in een MGM hotel verblijft. Mijn vrouw heeft ook wel een account maar zelfs samen is het niet echt geweldig om iets knaps te vinden. Wel jammer, toen ik ruim 3 jaar geleden begon met MyVegas zag het er wel hoopvol uit. Maar gaandeweg is het steeds een beetje minder geworden (vind ik).
Anders maar bewaren, mooie reden om met z'n 2-en nog een keertje naar Vegas terug te gaan.
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vin.cent »

Je klinkt redelijk ondankbaar moet ik zeggen! Het is natuurlijk wel iets dat je krijgt(en dus niet hoeft te betalen) en dat jij kiest om niet in een MGM hotel te overnachten, helaas, je eigen probleem natuurlijk! (en ik maar denken dat de Nederlanders gierig zijn :shock: )
Er zijn een aantal buffetten ook gewoon voor mensen die niet in een MGM hotel overnachten...En je had kunnen kiezen voor een gratis nacht in een hotel(of meerdere).

Zoveel punten heb je niet nodig voor een buffet. Dus jij en je partner gratis en de kinderen zijn over het algemeen ook al goedkoper(afhankelijk hoe oud ze zijn).
Emootje
Amerikafan
Berichten: 223
Lid geworden op: 02 aug 2014, 17:58
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Emootje »

Begrijp me niet verkeerd, ik lees het terug en zo kwam het misschien wel over, maar ondankbaar ben ik zeker niet.
Ik zie het puur als iets extra's, en wellicht ga ik alsnog iets vinden (we gaan eind juli pas) dus ik blijf wel kijken. Maar er zit verschil in de rewards, zal hem ook in de populariteit van MyVegas zitten.
Lianne1989
Amerikafan
Berichten: 259
Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:09

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Lianne1989 »

Ik vind het nog steeds geweldig! We gaan gewoon gratis met 2 personen naar 2 cirque du soleil shows, eten een avond gratis bij Bellagio en kunnen SF ook nog gratis naar Madame Tussaud! De 2 persoons rewards voor de buffetten waren ook tof, maar ik vind dit nog steeds bizar eerlijk gezegd :-)
Jongejeugd
Amerika-ontdekker
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 jun 2017, 12:14
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Jongejeugd »

Ik heb even een praktische vraag, ik was een beetje aan het spelen met het huidige aanbod om te kijken welk hotel voor ons het meest interessant zou zijn. Nu heb ik ineens niet meer de mogelijkheid om een purchase te annuleren. Eerst stond er steeds "cancel reward" bij en kreeg ik direct mijn muntjes terug. Nu is deze knop bij mijn aangeschafte rewards verdwenen.

Weet iemand hoe dit komt?
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vin.cent »

Misschien te vaak in een korte tijd rewards geannuleerd?
Lianne1989
Amerikafan
Berichten: 259
Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:09

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Lianne1989 »

Ja, je kan er maar een paar per bepaalde periode annuleren toch?
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vin.cent »

Ja er zit een limiet aan per periode! Dat geeft die ook aan bij elke annulering die je doet!
Tinus1955
Amerikafan
Berichten: 281
Lid geworden op: 18 okt 2017, 11:12
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Tinus1955 »

Sommige rewards zijn ook niet zelf/handmatig te annuleren. Dit moet je dan even vragen via het contactformulier door desbetreffende reward code te sturen.
Ouderdorpje
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 feb 2018, 10:32
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Ouderdorpje »

Vraagje hoe kan ik meespelen met myvegas ?
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Markstaal »

Dat kan via Facebook (zoek via MyVegas in de zoekbalk van Facebook) of via 4 apps op de telefoon (POP slots, My Konami, MyVegas Black Jack en MyVegas Slots).
Mocht je iPhone hebben dan moet je een Amerikaans account aanmaken zodat je deze kan downloaden.
Gebruikersavatar
Frasi
Amerika-expert
Berichten: 1914
Lid geworden op: 06 nov 2011, 20:36
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Frasi »

Oh, en MyVegas behoorlijk agressief in het sturen van berichten naar jezelf en je vrienden. En omdat je sneller punten spaart met meer vrienden, nemen velen een nieuw (anoniem) FB account om MyVegas mee te spelen. Als je ergens MyVegas of Vegas in je naam zet en/of het logo als avatar neemt, kan je snel veel 'vrienden' vinden en toevoegen.
Ik heb nu 440.000 punten; ruim voldoende voor een Cirque du Soleil show en twee goede buffetten voor mijn reis in oktober (de kamer in het Luxor had ik via de Luxor website al bijna gratis: 2 nachten complimentary en 1 nacht voor $19! en dan nog tax en 3 x $35 resort fee).
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen (2007, 2010, 2012, 2022); California (2012, 2015,2016, 2018, 2021); Florida (2008, 2013, 2015, 2019); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills (2014); NY/Wash.(2016); LA (2016); Deep South (2017). NY (2018, 2019)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer