Nou ik vind dat dus niet kort door de bocht. Je hebt alleen een telefoonnummer en een formulier dat je in kan vullen op de website. Er is niet duidelijk wie er achter de website zit. Het feit dat ze dit telefoonnummer ook nog eens doorzetten naar India vind ik al helemaal niet klantvriendelijk. Dit wijst erop dat ze vooral veel geld binnen willen harken en zo min mogelijk service willen verlenen anders zorg je wel voor een Nederlands sprekende klantenservice.Galapogos schreef:Dat vind ik wel een beetje kort door de bocht. Ik vind het enkel hebben van een uit India opererende Engelstalige klantenservice nog geen reden om ergens niet te boeken. Wel zou ik persoonlijk altijd met credit card betalen, voor wat meer zekerheid.vinceG schreef:Maar wat ik echt niet begrijp dat mensen bij een organisatie boeken waar alleen een telefoonnummer van bekend is en waarvan uit de reviews blijkt dat je dan een engelstalig persoon uit India aan de lijn krijgt......
Daarnaast als je een klacht in wilt dienen dan is dit krachtiger als je dit ook aangetekend kunt doen bij een fysiek adres. Zeker als je je geld kwijt bent.
Dus vandaar dat ik nooit en te nimmer bij zo'n webshop een ticket zou bestellen.