Tickets geboekt maar niets ontvangen

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: Tickets geboekt maar niets ontvangen

Bericht door vinceG »

Galapogos schreef:
vinceG schreef:Maar wat ik echt niet begrijp dat mensen bij een organisatie boeken waar alleen een telefoonnummer van bekend is en waarvan uit de reviews blijkt dat je dan een engelstalig persoon uit India aan de lijn krijgt......
Dat vind ik wel een beetje kort door de bocht. Ik vind het enkel hebben van een uit India opererende Engelstalige klantenservice nog geen reden om ergens niet te boeken. Wel zou ik persoonlijk altijd met credit card betalen, voor wat meer zekerheid.
Nou ik vind dat dus niet kort door de bocht. Je hebt alleen een telefoonnummer en een formulier dat je in kan vullen op de website. Er is niet duidelijk wie er achter de website zit. Het feit dat ze dit telefoonnummer ook nog eens doorzetten naar India vind ik al helemaal niet klantvriendelijk. Dit wijst erop dat ze vooral veel geld binnen willen harken en zo min mogelijk service willen verlenen anders zorg je wel voor een Nederlands sprekende klantenservice.
Daarnaast als je een klacht in wilt dienen dan is dit krachtiger als je dit ook aangetekend kunt doen bij een fysiek adres. Zeker als je je geld kwijt bent.
Dus vandaar dat ik nooit en te nimmer bij zo'n webshop een ticket zou bestellen.
Tinus1955
Amerikafan
Berichten: 280
Lid geworden op: 18 okt 2017, 11:12
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Tickets geboekt maar niets ontvangen

Bericht door Tinus1955 »

Ik heb eerder ook bij Supersaver.nl geboekt (niet met iDeal, is niet mogelijk. Wel met cc), zonder problemen. Het is gewoon een erkende vliegticket doorverkoop website. Ik kreeg op de bevestigingspagina al meteen een bevestigingsnummer te zien die ik ook meteen kon gebruiken bij de desbetreffende airline om mijn vluchtgegevens in te zien.
Daarnaast zijn Upselling technieken steeds normaler aan het worden en ik begrijp het ook zeker dat deze steeds vaker gebruikt worden in zo'n concurrerende markt. Gewoon op alles "Nee" antwoorden als consument (wat is het probleem :?: ).
Mogelijk is het ook de schuld van de klant die b.v. de browser window afsluit voordat de bevestigingspagina in beeld is.
Ik vind dat bij de reacties hier vooral nu meteen Supersaver aangewezen wordt (heb er verder geen banden mee btw) als schuldige maar het kan ook andersom zijn. Of idd een phishing website. Just my 2 cents...
Laatst gewijzigd door Tinus1955 op 08 apr 2018, 18:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7902
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Tickets geboekt maar niets ontvangen

Bericht door Pete.Z »

https://opiness.nl/review/supersaver

46 reviews en een 2.3, ik,zou toch liever ergens anders boeken.
Blijven bellen en schrijven, dat geld moet ergens zijn, en dat moet zichtbaar zijn op je afschrijving, toch?
Tinus1955
Amerikafan
Berichten: 280
Lid geworden op: 18 okt 2017, 11:12
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Tickets geboekt maar niets ontvangen

Bericht door Tinus1955 »

https://nl.trustpilot.com/review/www.supersaver.nl
3.385 reviews en een 5.9. Lekker generaliserend dus Pete.Z. En de meeste klachten gaan over de vele Upsell opties en de telefonische helpdesk die niet in het Nederlands is ("Help!!!" voor de ANWB/Kassa/Radar mensen die dan ook vaak moeten bellen omdat ze zelf een foutje hebben gemaakt in het boekingsproces!)
Gebruikersavatar
Souraia
Amerika-expert
Berichten: 2077
Lid geworden op: 03 jan 2005, 12:00
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Tickets geboekt maar niets ontvangen

Bericht door Souraia »

Via Momondo is ze doorgelinkt naar de site. We gaan iig mailen naar het adres in Zweden. Wellicht dat we daar een duidelijker antwoord krijgen.
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4944
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Tickets geboekt maar niets ontvangen

Bericht door hemmie »

Arends1989 schreef:Supersaver.nl is onderdeel van Etraveli AB. (https://www.etraveli.com)

Daar het moederbedrijf Zweeds is, zou ik ze echt niet in het Nederlands aanschrijven.

Contacteer ze met alle informatie en screenshots van de betaling in het Engels. Mogelijk ook een kopie direct naar Etraveli.
Het is een Nederlandstalige .nl website, het zou niet eens in me op komen NIET in het Nederlands te mailen.
Terug in Texas!
Gebruikersavatar
Ruud2004
Amerika-expert
Berichten: 4368
Lid geworden op: 15 feb 2007, 10:21
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: 't Gooi

Re: Tickets geboekt maar niets ontvangen

Bericht door Ruud2004 »

Wij ook een ervaring met Supersavers en ook een goede. Ik kreeg toen te maken met het feit dat Martinair stopte met passagiersvluchten, vlucht naar Toronto ging niet meer door. Hun kantoor (toen nog in Triport op Schiphol) heeft mijn belang toen prima behartigd.

Op hun site verwijzen ze naar spamfilters, heb je daar ook gekeken?
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
laanvdj
Amerikakenner
Berichten: 670
Lid geworden op: 07 feb 2008, 08:02
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: stein

Re: Tickets geboekt maar niets ontvangen

Bericht door laanvdj »

Wij hebben twee jaar geleden ook bij Supersaver geboekt. Hadden toen erg goede prijzen.Na de aanslag op airport Brussel, wilde wij omboeken. Ik kon hun toen ook niet bereiken,reageerden op geen enkele mail, uiteindelijk bij de vliegmaatschappij aangeklopt. Zal niet meer zo snel bij hun boeken. Maar vaak krijg je bij die sites een goede prijs en wordt je zo hebberig dat je snel boekt en de voorzichtigheid uit het oog verliest. Hopelijk loopt het goed af voor je zus.
Gebruikersavatar
Souraia
Amerika-expert
Berichten: 2077
Lid geworden op: 03 jan 2005, 12:00
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Tickets geboekt maar niets ontvangen

Bericht door Souraia »

Nou mailen lukt niet. Op beide sites staan geen mailadressen.
Morgen maar weer bellen.
Gebruikersavatar
Hinko
Amerika-expert
Berichten: 4899
Lid geworden op: 01 aug 2011, 21:12
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Tickets geboekt maar niets ontvangen

Bericht door Hinko »

customerservice@support.supersaver.nl
helemaal onderaan de pagina.
Gebruikersavatar
Souraia
Amerika-expert
Berichten: 2077
Lid geworden op: 03 jan 2005, 12:00
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Tickets geboekt maar niets ontvangen

Bericht door Souraia »

Dank je Hinko, we hebben ze gelijk gemaild. Ik houd jullie op de hoogte.

Edit,
Het e-mailadres waar u uw bericht naar heeft gestuurd is niet meer in gebruik. Uw bericht wordt niet doorgestuurd. Wij hopen al onze klanten van dienst te kunnen zijn met onderstaande aanwijzingen.

Ik heb nu een contact formulier ingevuld/
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4944
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Tickets geboekt maar niets ontvangen

Bericht door hemmie »

Oh, dat is wel heel erg slecht, een emailadres op de site zetten dat niet klopt. Ik wens jullie sterkte...
Terug in Texas!
Gebruikersavatar
michelly
Amerika-expert
Berichten: 4809
Lid geworden op: 18 jun 2005, 12:18
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Tickets geboekt maar niets ontvangen

Bericht door michelly »

Da's vreemd want ik heb een paar weken geleden nog een reactie van hen gehad via dat mailadres.
Gebruikersavatar
Souraia
Amerika-expert
Berichten: 2077
Lid geworden op: 03 jan 2005, 12:00
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Tickets geboekt maar niets ontvangen

Bericht door Souraia »

Ik heb het formulier ingevuld en heb vanochtend een reactie gehad. Ze geven aan dat ze niet kunnen zoeken zonder booking of reserveringsnummer. Ik ga ze dus maar terugmailen dat wij die dus niet hebben, nooit ontvangen ook.
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Tickets geboekt maar niets ontvangen

Bericht door roelb »

Wat staat er bij die afschrijving? Begunstigde, omschrijving, etc?
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Tickets geboekt maar niets ontvangen

Bericht door sanook »

Souraia schreef:Ik heb het formulier ingevuld en heb vanochtend een reactie gehad. Ze geven aan dat ze niet kunnen zoeken zonder booking of reserveringsnummer. Ik ga ze dus maar terugmailen dat wij die dus niet hebben, nooit ontvangen ook.
Na je iDeal betaling ga je toch terug naar de website en krijg je een booking/reserveringsnummer van je order. Dat is hetzelfde nummer als wat later in de bevestigings email gestuurd wordt. Is dat niet genoteerd ? Zo niet dan zou je inderdaad de gegevens die bij het betalingsafschrift staan mee moeten sturen, daar zouden ze dan ook een order bij moeten kunnen vinden.
Gebruikersavatar
Souraia
Amerika-expert
Berichten: 2077
Lid geworden op: 03 jan 2005, 12:00
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Tickets geboekt maar niets ontvangen

Bericht door Souraia »

Ik heb ze gemaild met alle gegevens en heb de afschrijving bijgevoegd.
Op de afschrijving staat: Naam: Ingenico Ordernr: KNUCSD Sabre JUU FUF Bank S Super Travel BV.
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Tickets geboekt maar niets ontvangen

Bericht door roelb »

En KNUCSD is niet toevallig de PNR ("boekingscode")?
Gebruikersavatar
Souraia
Amerika-expert
Berichten: 2077
Lid geworden op: 03 jan 2005, 12:00
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Tickets geboekt maar niets ontvangen

Bericht door Souraia »

Zou het? ik ga het eens proberen.

Edit, Nee helaas, als ik haar gegevens invul komt er geen boeking.
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Tickets geboekt maar niets ontvangen

Bericht door sanook »

Die gegevens heb je ook zo doorgegeven aan de klantenservice ? Zou wel heel vreemd zijn dat ze dan niks terug kunnen vinden. Of er moet iets fout gegaan zijn bij Ingenico maar dan zou je, volgens mij, geen bevestiging van je betaling krijgen als je weer terug komt op de site van supersaver.
Is dat wel goed gegaan bij het boeken ? Dus kwamen ze wel terug op de website van supersaver met een melding dat de bokeing/betaling geslaagd was ?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer