MyVegas (computerspel) - deel VIII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Markstaal »

Vaak zie ik bij de buffetten een sleuteltje staan, wat betekend dit? Ik kan het verschil zelf niet ontdekken.
Eerst dacht ik dat je minimaal een nacht in een MGM hotel moet verblijven maar dit staat er niet bij.
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door vinceG »

Vin.cent schreef:Maar hoe kan je dan nog controleren of de "gele" dagen in de promotional calender beschikbaar zijn? :) (dat wil je eerst zien voor je een reward koopt, toch?)
ja dat kan je dus lastig zien of je moet de kalender uit de facebook groep halen.
Ik koop meestal de reward en ga dan kijken of er beschikbaarheid is. Zo niet dan cancel ik de reward weer. (moet je alleen niet te vaak doen in 1 maand :wink: )
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door vinceG »

Markstaal schreef:Vaak zie ik bij de buffetten een sleuteltje staan, wat betekend dit? Ik kan het verschil zelf niet ontdekken.
Eerst dacht ik dat je minimaal een nacht in een MGM hotel moet verblijven maar dit staat er niet bij.
Sleuteltje houdt toch vaak in dat je er een of meerdere nachten moet verblijven in hetzelfde hotel. Dit staat in de voorwaarden als je de reward aanklikt.
hereweare
Amerika-ontdekker
Berichten: 81
Lid geworden op: 04 mar 2015, 21:27
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door hereweare »

Hallo, ik heb een cruise naar de Mexicaanse riviera in de aanbieding van Myvegas.
Ik heb het geluk gehad deze 7 daagse cruise te kunnen aanschaffen voor 1,5 miljoen muntjes maar we hebben toch besloten er geen gebruik van te maken. De cruise start in Long Beach Los Angeles.
Iemand met genoeg muntjes die deze reward graag wil hebben? Dan kunnen we een tijd afspreken waarop ik de reward terug geef (deze of volgende week). Misschien lukt het dan om deze reward te krijgen (geen garanties). Groet, Els
sandpatt
Amerikafan
Berichten: 137
Lid geworden op: 07 okt 2015, 21:58
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door sandpatt »

Even een update ivm mijn situatie (zie vorige pagina)

Ik had zowel naar Aria als naar myVegas gemailed.
Ondertussen hebben ze allebei een oplossing geboden.

Aria heeft mijn booking terug geplaatst op de correcte datum.
MyVegas heeft mij een nieuwe redemption code gegeven.

Nu heb ik dus eigenlijk een code over :thumbup:
Bezochte staten: AL, AZ, CA, FL, GA, IL, NC, NV, NJ, NY, SC, TN, TX, UT, VA, (DC)
flex123
Amerikafan
Berichten: 395
Lid geworden op: 27 mei 2013, 14:56
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door flex123 »

ze hebben de Ka show tickets uit de rewards gehaald :shock:
Lianne1989
Amerikafan
Berichten: 259
Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:09

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Lianne1989 »

Ik dacht inderdaad Ka niet meer te zien! Zo blij dat ik die al gekocht heb!
liesbetv
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 mar 2015, 17:37

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door liesbetv »

Wij zijn half juli met onze dochter en zoon (19 en 17) een paar dagen in Las Vegas. Ik heb zowel met het account van mijn man en dat van mijn redelijk wat gespaard en ben nu aan het kijken welke rewards we zouden kunnen gebruiken.
Ik twijfel over een of meerdere overnachtingen (we opteren voor NYNY): we hebben namelijk 3 bedden nodig (2 bedden + een rollaway). Lukt dat met een reward? Juli staat ook nog niet op de kalender of komen er dan geen gratis overnachtingen? De $52 voor een weeknacht lijkt me ook al een goeie deal, geldt die voor alle nachten?
Daarnaast liefst een show CdS: we moeten toch voor 4 kaartjes hebben, dus zowel 50% korting op 2 als een gratis ticket zijn goed. En dan misschien een buffet. Nadeel is dat dochter gluten- en melkallergie heeft. De helft van de vakantie koken we zelf, voor de andere zoeken we op voorhand restaurants uit waar we zeker weten wat in de gerechten zit en wat ze kan eten. Iemand mee vertrouwd in Las Vegas?

Lies
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1861
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door asv60 »

Kijk eerst even op de site van het hotel waar je wilt overnachten of een roll away mogelijk is op een kamer met 2 bedden.
Dat kan nl niet altijd.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vin.cent »

Heb een kamer geboekt, krijg inderdaad een link, maar wanneer ik de link open krijg ik: " We are unable to match your myVegas profile to your M life Rewards account. Please call M life Rewards Member Services at 855.881.6074 for assistance."

Heb hem toch al meerdere keren in Las Vegas gebruikt, dus is natuurlijk vrij apart!
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Harry »

Heb je hetzelfde e-mail adres gebruikt?
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vin.cent »

Ja! Maar ik heb even een mailtje gestuurd naar: memberservices@mgmresorts.com met de vraag of ze er naar willen kijken.
Hoop dat ze dit ook willen doen :)

EDIT: Ik zie het denk ik al, ik heb 2 passen met 2 verschillende Mlife nummers erop! Ik was vorig jaar vergeten de oude passen mee te nemen, maar aangezien ik ooit een nieuw Mlife account heb aangemaakt heb ik denk ik de verkeerde Mlife account gegeven. Zou het voordeel nou kunnen zijn dat ik ze beide kan gebruiken??? Ze hebben nooit moeilijk gedaan over het feit dat ik al een andere pas heb gehad en heb gewoon op deze nieuwe pas mijn rewards kunnen gebruiken.

Dus waarschijnlijk naar het verkeerde emailadres gestuurd, maar is dat emailadres leidend voor een wel of niet werkende link? Dat is toch gewoon inloggen op de Mlife site? (beide geeft die de foutmelding aan)
Gebruikersavatar
GinnyUSA
Amerikafan
Berichten: 390
Lid geworden op: 21 okt 2015, 18:19
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door GinnyUSA »

De tickets voor Ka zijn weer terug, en momenteel nog beschikbaar.
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door vinceG »

Vin.cent schreef:Ja! Maar ik heb even een mailtje gestuurd naar: memberservices@mgmresorts.com met de vraag of ze er naar willen kijken.
Hoop dat ze dit ook willen doen :)

EDIT: Ik zie het denk ik al, ik heb 2 passen met 2 verschillende Mlife nummers erop! Ik was vorig jaar vergeten de oude passen mee te nemen, maar aangezien ik ooit een nieuw Mlife account heb aangemaakt heb ik denk ik de verkeerde Mlife account gegeven. Zou het voordeel nou kunnen zijn dat ik ze beide kan gebruiken??? Ze hebben nooit moeilijk gedaan over het feit dat ik al een andere pas heb gehad en heb gewoon op deze nieuwe pas mijn rewards kunnen gebruiken.

Dus waarschijnlijk naar het verkeerde emailadres gestuurd, maar is dat emailadres leidend voor een wel of niet werkende link? Dat is toch gewoon inloggen op de Mlife site? (beide geeft die de foutmelding aan)
De emailadressen van waar de reward naartoe gestuurd is als waarmee ingelogd wordt op het mlife account moeten gelijk zijn. Dus je kan er geen voordeel mee behalen dat hij op 2 accounts te gebruiken is.
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vin.cent »

Toch heb ik beide emailadressen gebruikt en heb ik ook 2 passen op mijn naam staan met 2 andere Mlife accounts, waarmee ik op 1 facebook account speel.
Ik kwam er ook pas nu eigenlijk achter, omdat ik aan het kijken was hoe het nou precies zat waarom het niet lukte met boeken van 't hotel.
liesbetv
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 mar 2015, 17:37

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door liesbetv »

GinnyUSA schreef:De tickets voor Ka zijn weer terug, en momenteel nog beschikbaar.
het is mij nog altijd niet helemaal duidelijk. Kan ik nu al een reward voor een ka ticket "kopen" voor een voorstelling op 24 juli? of moet ik wachten tot 90 dagen voor die datum?
Gebruikersavatar
GinnyUSA
Amerikafan
Berichten: 390
Lid geworden op: 21 okt 2015, 18:19
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door GinnyUSA »

Je kunt hem nu kopen en dan reserveren voor 24 juli. Wanneer je op de redeemlink klikt krijg je te zien of jouw datum beschikbaar is.
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door vinceG »

Vin.cent schreef:Toch heb ik beide emailadressen gebruikt en heb ik ook 2 passen op mijn naam staan met 2 andere Mlife accounts, waarmee ik op 1 facebook account speel.
Ik kwam er ook pas nu eigenlijk achter, omdat ik aan het kijken was hoe het nou precies zat waarom het niet lukte met boeken van 't hotel.
Ja ik denk toch dat 2 accounts hebben het probleem is. Misschien 1 account laten cancellen. Lijkt me ook makkelijker voor jezelf?
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vin.cent »

Ik kijk wel even, ander annuleer ik de overnachting en ga op 1 account eerst voor 3 buffetten. Probeer ik daarna, wanneer ik in Vegas ben, nog even mijn oude pas uit! :lol:
flex123
Amerikafan
Berichten: 395
Lid geworden op: 27 mei 2013, 14:56
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door flex123 »

volgens mij kan je niet 3 buffets redeemen op 1 account.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer