MyVegas (computerspel) - deel VIII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door vinceG »

Marcel5050 schreef:
Vin.cent schreef:Ik heb nu ook 50 dollar uitgegeven en een 4de reward erbij gekregen. Normaal ben ik niet zo van dit soort dingen, maar aangezien ik bijna jaarlijks wel naar Las Vegas ga, heb ik die 50 dollar aan die 4de reward snel terugverdiend.
Welke reward is meer dan 50 dollar waard?
Nee als je meer dan $50 uitgeeft in het spelletje dan heb je vanaf dat moment niet de max van 3 rewards, maar 4 rewards. Je koopt er geen een bij van $50.
Ik al 4 jaar de mogelijkheid voor 4 rewards en die $50 heb ik er dubbel en dwars uitgehaald door ieder jaar in ieder geval 4 rewards binnen te halen. Waaronder tot 2 keer toe gratis overnachting in Mandalay Bay. En dat bespaart je zeker $100 - $200.
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Vin.cent »

Marcel5050 schreef:
Vin.cent schreef:Ik heb nu ook 50 dollar uitgegeven en een 4de reward erbij gekregen. Normaal ben ik niet zo van dit soort dingen, maar aangezien ik bijna jaarlijks wel naar Las Vegas ga, heb ik die 50 dollar aan die 4de reward snel terugverdiend.
Welke reward is meer dan 50 dollar waard?

Wel even lezen: Ik ga bijna jaarlijks naar Las Vegas en het eerste jaar zal je het er inderdaad niet uithalen, maar de keren dat je nogmaals naar Las Vegas gaat heb je dus al je winst....toch? :)
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door vinceG »

Zo zie ik het ook. Ben nu 6 keer naar Las Vegas geweest en heb laatst eens een berekening gemaakt en heb zeker meer dan $1200 voordeel gehad. Dan vind ik die $50 investering best goed. :wink:
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vin.cent »

Ja daarom! Ook trouwens voor $19+$39 op mijn vriendin haar account gekocht en de 4de reward ook hier gekregen.
Ik ben er in ieder geval gewoon blij mee :)
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Markstaal »

Misschien dat iemand mij kan helpen, ik ben opzoek naar een 2 comp night voor eind mei, inmiddels 50$ uitgegeven aan het spel en heb mijn 4e reward erbij. Het liefst zou ik 2 nachten willen verblijven in Vdara of Aria alleen staan deze er nog niet tussen (even als Bellagio). Wanneer worden deze rewards zichtbaar? Ik kan nu kiezen voor 2 comp: Excalibur, Luxor, NYNY, MGM Grand en the Mirage.
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vin.cent »

Volgens mij hebben niet alle hotels standaard de 2 nachten reward beschikbaar. Als je met 2 accounts speelt(partner), kan je wel 2x 1 nacht nemen en die aan elkaar laten koppelen tijdens het inchecken.
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Markstaal »

Het koppelen van accounts zou niet gaan aangezien ik dit keer waarschijnlijk alleen reis. Van Vdara en Aria weet ik dat ze er wel zijn. Maar om nog eens 50$ uit te geven word me iets te gek.

Anders wordt het the Mirage, ook een prima hotel :)
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door vinceG »

Nee je hoeft niet nog eens $50 uit te geven, dat heeft alleen effect op het verkrijgen van een 4e reward.
Ik heb inmiddels regelmatig comp nachten geboekt. Staan ze er nog niet op of zijn jouw nachten niet beschikbaar?
Indien ze niet op beschikbaar staan dan denk ik ook niet dat ze nu nog gaan komen. Om dit in te schatten kan je ook kijken of er grote evenementen zijn in jouw periode.
Mirage is zeker prima, als je zeker wilt zijn zou ik deze gewoon doen!
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Markstaal »

Ik las op een ander forum dat je wel meer moest uitgeven om die rewards zichtbaar te maken, vandaar mijn vraag :) Daar hebben ze deze rewards er wel tussen staan terwijl ik ze zelf niet zie.
Vorig jaar had ik veel meer keuze en stonden Aria, MGM, Mandalay Bay en the Mirage er gewoon tussen voor 2 nachten, sinds begin dit jaar of eind vorig jaar(?) staan ze er niet meer tussen (ik doel niet op de 2 en 3 comp nachten van de actie van vorig jaar december).
kriegniet
Amerika-ontdekker
Berichten: 58
Lid geworden op: 22 dec 2015, 17:38
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door kriegniet »

Wanneer komt de kalender uit met de comps voor het 2de deel van dit jaar? (aug-dec).
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door vinceG »

Mjah als we dat allemaal zouden weten...... Is geen peil op te trekken. Op facebook de pagina myvegasfriendsrocks goed in de gaten houden. Hier wordt het wel vermeld zodra ze erop staan.
Navaba
Amerika-ontdekker
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 sep 2016, 15:35

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Navaba »

Misschien kan iemand me hier helpen: ik speel al een aantal jaren MyVegas en afgelopen week is ook mijn vriend begonnen met een eigen account. Onlangs ook chips besteld via zijn account. Nu probeert hij zojuist in te loggen bij Facebook en blijkt dat Facebook het account heeft uitgeschakeld (?). Is hij nu 'alles' kwijt of kan hij nog verder spelen via dat account door middel van andere kanalen?
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vin.cent »

Als je teveel mensen hebt uitgenodigd dan blokkeert facebook je account. Ik weet niet hoe het tegenwoordig werkt, maar jaren geleden moest ik foto's herkennen van mensen om je account weer terug te krijgen. Herken je ze niet, dan heb je pech!
Navaba
Amerika-ontdekker
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 sep 2016, 15:35

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Navaba »

Hmm. Ik zag dat je een soort van protest kon maken tegen het uitschakelen van je account. Maar om dat vervolgens in te dienen moest je een kopie van je Identiteitsbewijs meesturen. Dat gaat mijns inziens wel wat ver.. dan maar proberen via een nieuw account met een ander e-mailadres.
Overigens juist extra voorzichtig geweest met het toevoegen van vrienden, dus daar kan het haast niet aanliggen, al weet je het (met Facebook) natuurlijk nooit ;)
chell
Amerika-ontdekker
Berichten: 90
Lid geworden op: 25 jul 2017, 11:21
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door chell »

Mijn MyVegas account werd ook na enkele dagen al geblokkeerd, zelfs zonder dat ik veel vrienden had gemaakt. Ik ben het toen maar op m'n normale account gaan spelen, zonder vrienden (geen behoefte aan vreemden als vriend). Uiteindelijk is het daar ook mee gelukt om voldoende punten bij elkaar te spelen.
Reisverslagen/foto's
2015: New York
2018: Roadtrip Las Vegas - Seattle
2022: New York
2023: Anaheim (muziekfestival in the House of Blues)
Gebruikersavatar
Christian
Amerikakenner
Berichten: 848
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Christian »

Meerdere verhalen gehoord over de facebook Jail.
De foto's quiz wordt als eerste gebruikt om te zien of je een echt persoon bent en je vrienden ook echt kent. Er waren zelfs mensen die de foto's van hun vrienden gebackupt hadden om zo de foto quiz te kunnen oplossen indien ze in de jail zouden komen.
Als je er niet uitkomt met de foto's is een copy paspoort opsturen een van de snelste manieren om weer actief te worden. Je kan deze rustig op sturen als je je pp nummer onherkenbaar maakt en er COPY dwars overheen zet. Het gaat hen erom dat je kan bewijzen dat jouw account door een echt persoon gebruikt wordt en niet door een robot of spam fabriek.

Je wordt geblokt omdat je account niet als een echt persoon gezien wordt door facebook. Ofwel ze gaan er vanuit dat je andere plannen hebt dan "echte" vrienden te zoeken en fb te gebruiken waar het voor is bedoelt. Zoals spammen, of veel vrienden krijgen voor spellen zoals MyVegas etc.

Facebook zal jou ook als nep aanzien als je gebruikte naam niet op een echte naam lijkt. Veel mensen gebruikte een nep account en noemde deze bijv. Myvegas of iets met MyVegas erin om duidelijk te maken aan andere dat ze jou als vriend konden maken omdat jij het spel ook speelt. Dit ging opvallen bij FB en de twijfelgevallen werden dus geblokt.

Ik ben gelukkig nooit geblokt, en heb altijd mijn "nep" account ook actief gehouden door er soms wat op te plaatsen alsof ik het gebruikte als echt account. Ik ben aan de max van 5000 vrienden geraakt. Toen het spel raar begon te doen was het advies van vele om wat vrienden te verwijderen.
Marcel5050
Amerikakenner
Berichten: 421
Lid geworden op: 21 dec 2016, 20:09
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Marcel5050 »

Vin.cent schreef: Wel even lezen: Ik ga bijna jaarlijks naar Las Vegas en het eerste jaar zal je het er inderdaad niet uithalen, maar de keren dat je nogmaals naar Las Vegas gaat heb je dus al je winst....toch? :)
Ik ben de laatste zeven jaar zes maal naar Vegas geweest en speel dit spel van in het begin.Ik heb dus ook nog de goede tijd gehad dat de meeste rewards voor twee personen waren en sommigen ter waarde van enkele honderden dollars.Je had toen ook een 4'de reward vanaf je gekocht had al was het maar voor vijf dollar.Die vierde reward was wel telkens éénmalig dus ik denk niet dat je met één maal om vijftig dollar te kopen elke keer vier rewards krijgt.
Bonkers
Amerika-ontdekker
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 mar 2011, 14:16
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: nieuwerkerk aan den ijssel
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Bonkers »

Domme vragen bestaan niet roept iedereen altijd. Ik wil mijn muntjes inwisselen uit het spel Wat moet ik daarvoor Doen lees over een mlife account Wie heeft zin om mij verder te helpen Dank je wel alvast
Gebruikersavatar
GinnyUSA
Amerikafan
Berichten: 390
Lid geworden op: 21 okt 2015, 18:19
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door GinnyUSA »

Is afhankelijk van waarvoor je wil inwisselen. Je hebt niet overal een mlife-account voor nodig, alleen voor MGM-rewards.
Een account kun je aanmaken via mlife.com.
En vervolgens kies je de reward die je wil en schaf je die aan. Belangrijk hierbij is dat je je echte naam invult, want die checken ze bij de Mlife balie met je paspoort. Eenmaal in LV ga je naar de mlife-balie en zetten ze je reward op je spelerspas (krijg je ook daar).
snor
Amerika-ontdekker
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 sep 2013, 14:34

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door snor »

na 3 jaar spelen hen ik bijna 300.000 muntjes bij elkaar gesprokkeld. daar kan je eigenlijk alleen een helicoptervlucht voor krijgen. als die ooit niet uitverkocht is. of iemand meer tips? hotels ben ik al van voorzien. anders maar 3x buffet ofzo of gratis speelgeld..?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer