Reizen met pubers, verdeling bedden en kamers

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Ing
Amerikakenner
Berichten: 830
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Reizen met pubers, verdeling bedden en kamers

Bericht door Ing »

Ik ben het wel echt met Terpies en Peterrep eens..

Zelf ben ik als puber vaak op vakantie naar de VS geweest met mijn zus en ouders. Mijn vader zei dan altijd: je mag op vakantie naar Amerika, ik betaal alles en we maken een prachtreis, maar helaas moet je dan wel gewoon een kamer delen met ons en je zus. Dus mijn zus en ik deelden een bed, en mijn ouders; op 1 kamer. Dat vond ik als puber echt vaak niet zo leuk, maar ik wist: ik ben op vakantie in Amerika!

Ik zou dus inderdaad het zoeken in een creatieve oplossing binnen 1 kamer (bijvoorbeeld ook kiezen voor 2x queen met een sofabed, of een slaapzak, of een cabin of wat dan ook), in plaats van extra kamers gaan betalen. En gewoon even slikken voor je dochter. Als je het met haar bespreekt (kosten, overwegingen etc), moet dat toch te begrijpen zijn? Mijn vader zei altijd: het alternatief is een vakantie naar Nunspeet ;-)
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
Gebruikersavatar
Felicitas
Amerika-expert
Berichten: 1783
Lid geworden op: 05 jan 2008, 10:19
Contacteer:

Re: Reizen met pubers, verdeling bedden en kamers

Bericht door Felicitas »

Ik kan me goed voorstellen dat de beslissing om wel of niet bedden en kamers met elkaar te delen kan verschillen per gezin en situatie.
Ing
Amerikakenner
Berichten: 830
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Reizen met pubers, verdeling bedden en kamers

Bericht door Ing »

Renée76 schreef:Moab hebben we een studio kunnen vinden bij de fairfield inn and suites. Twee bedden en een sofabed. Iemand ervaring hiermee.
Denk dat dit wel een mooi hotel is (zeer goede Tripadvisor rating ook). Een ruimere suite met 2 bedden en een sofabed biedt een mooie uitkomst.
Hotel ligt wel een stukje uit het dorpje, maar dat is niet zo'n probleem lijkt me.
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
jetusa
Amerikakenner
Berichten: 686
Lid geworden op: 03 mar 2015, 15:23

Re: Reizen met pubers, verdeling bedden en kamers

Bericht door jetusa »

Als je zou gaan kamperen lig je ook met zijn allen in een tentje toch?
Zet ik er ook bij, toch? :wink:
ieder z'n eigen matje! (privacy 0,0, dat dan weer wel)
jetusa
Amerikakenner
Berichten: 686
Lid geworden op: 03 mar 2015, 15:23

Re: Reizen met pubers, verdeling bedden en kamers

Bericht door jetusa »

Of misschien refereerde je helemaal niet aan mijn opmerking en was die aan TS gericht :?:
Anyway met kamperen heb je inderdaad geen privacy, ook niet als je in je eigen tentje ligt en de kids in het tentje er naast, whaha.

Maar tis wel leuk kamperen, vind ik althans en heel veel goedkoper!
Renée76
Amerikakenner
Berichten: 447
Lid geworden op: 22 jul 2014, 18:31

Re: Reizen met pubers, verdeling bedden en kamers

Bericht door Renée76 »

Kamperen is echt niks voor ons. Ik kijk echt wel eens jaloers naar die mensen die met hun tentje midden in de natuur staan maar ik weet dat wij er niet gelukkig van zouden worden. we vinden het dus geen probleem om met zijn allen op 1 kamer te slapen. Alleen had dochter graag haar eigen bed gehad.
Dochter is een hele lichte slaper, wordt wakker van iedere beweging en zoon is een behoorlijke draaikont in bed. Het is ook gewoon niet ideaal.

Maar bedankt voor alle tips, we kijken en zoeken nog even verder
Gebruikersavatar
sunnyrojo
Amerikafan
Berichten: 366
Lid geworden op: 04 nov 2013, 19:28
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: Almere en Villa Maggiore, Davenport FL
Contacteer:

Re: Reizen met pubers, verdeling bedden en kamers

Bericht door sunnyrojo »

ik weet niet welke plaatsen je wilt gaan bezoeken?
Wij waren in 2014 met mijn moeder en 2 grote zoons, dus dat was ook niet altijd handig en afgelopen jaren toch ook steeds meer gezocht naar aparte slaapplaatsen, of kijken naar mogelijkheden bij hotel zelf op internet.
Misschien wat "minder" dure hotels met eventueel 2 slaapkamersen zeker blijven kijken op tripadvisor.(soms zijn laatste kamers ook echt in aanbieding)
Tegenwoordig kijk ik ook vaak via Google naar hotels.
bv Death Valley Panamint Springs Resort genomen, aan de buitenkant ziet het misschien niet zo goed uit, wel goede reviews en een balzaal van een kamer met vijf bedden en toch redelijk schoon.
In Monterey Sea Breeze inn and cottages, waren 2 aparte kamers met tussendeur.
Vorig jaar in Las Vegas via Airbnb wat geboekt, 2 aparte slaapkamers.
Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus , december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, april 2020 Bezoek Villa Maggiore , augustus 2020 bezoek Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
jetusa
Amerikakenner
Berichten: 686
Lid geworden op: 03 mar 2015, 15:23

Re: Reizen met pubers, verdeling bedden en kamers

Bericht door jetusa »

@Renee76 gaat vast goedkomen!
Gast

Re: Reizen met pubers, verdeling bedden en kamers

Bericht door Gast »

jetusa schreef:Of misschien refereerde je helemaal niet aan mijn opmerking en was die aan TS gericht :?:
Mijn hele post was gericht aan TS :thumbup:
Jongejeugd
Amerika-ontdekker
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 jun 2017, 12:14
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reizen met pubers, verdeling bedden en kamers

Bericht door Jongejeugd »

Heb niet alle reacties gelezen, refereer dus vooral aan je initiele vraag. Ik herken je issue, ook hier een 15 jarige en een 10 jarige, waarvan de oudste gewoon graag alleen in een bed slaapt. Wij hebben voor aankomende zomer een aantal kamers geboekt met een stapelbed en een tweepersoonsbed. Persoonlijk zou ik eerder een kamer met twee ruime tweepersoonsbedden hebben geboekt, maar ik weet dat de oudste gewoon liever alleen slaapt. Voor ons geen probleem.

We hebben ook twee keer een air BNB waar naast twee bedden nog een slaapbank is. Mag ze kiezen. Bij Grand Canyon (Yavapoi Lodge) hebben we de 6 persoonskamer geboekt (net zo duur als de 4) om weer drie bedden te hebben. Dus volgens mij moet je gewoon even goed bij de kamer opties van een hotel kijken voor een oplossing!
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1859
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: Reizen met pubers, verdeling bedden en kamers

Bericht door asv60 »

Wij proberen dan een kamer met 2 queens en een roll-away te krijgen. En idd die roll aways zijn vaak niet comfortabel.
Daarom nemen we een zelfopblazend reis matrasje mee. Dit leggen we dan zonodig onder het matras van de roll away.
We hebben het ook wel eens op de grond gelegd en daar het matras van de roll away op. Ook wel eens gebruikt op een sofa bed.
Het lag er een stukje comfortabeler door.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Renée76
Amerikakenner
Berichten: 447
Lid geworden op: 22 jul 2014, 18:31

Re: Reizen met pubers, verdeling bedden en kamers

Bericht door Renée76 »

iemand ervaring met cabin verhuur bij Torrey.
we hebben nu de broken spur inn, we zijn aan het zoeken voor alternatieven.
er zijn verschillende cabin verhuurders, ik ben alleen bang dat we ons in onze vingers snijden. we waren namelijk best blij met de broken spur inn. het ziet er super uit.
Laura&Edwin
Amerikakenner
Berichten: 627
Lid geworden op: 28 aug 2012, 07:56
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: in het Groene Woud

Re: Reizen met pubers, verdeling bedden en kamers

Bericht door Laura&Edwin »

Wij hebben positieve ervaringen bij Austin's Chuckwagon Lodge. Zowel motel als cabins. Ook de general store vlak voor de deur was wel handig. Daar gebraden kip halen en in de kamer opeten was lekker snel -en ook lekker-.

Maar als je tevreden bent, waarom verder zoeken?

Ook wij reizen met een pubermeid en zij weet dat ze met haar broer in een bed moet als we in een hotel oid verblijven. Ik heb haar ook mee laten beslissen door de keuze te laten in wat voor hotel we zouden slapen. Bijvoorbeeld een 2 queens room aan de zee of een 2 bedroom suite met apart bed wat meer achteraf (voor hetzelfde geld). Ze koos vol overtuiging voor de 2 queens. Het zal dus niet alleen afhangen van de ruimte in de kamer of het aparte bed, maar ook van de ligging van het hotel. Tenminste...voor die van ons gold dat zeker!
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
IlseW
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 dec 2017, 18:08

Re: Reizen met pubers, verdeling bedden en kamers

Bericht door IlseW »

De tip van het matje en de slaapzak vind ik geweldig. Wij gaan in augustus met zoon van 15 en dochter van 12.
Meestal met 4 in 1 kamer. Op de 20 nachten zullen ze 7 nachten in een aparte kamer slapen.

Ze weten dat dit een zeer dure reis is. We wisselen dure logies af met iets goedkopere. Ik zal zeker 1 of misschien zelfs 2 dunne slaapzakken meenemen, om gedoe/getrek met de lakens te vermijden.
En een matje!

TS heeft hier niet veel aan. Ik zeg gewoon hoe wij het gaan doen.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41971
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reizen met pubers, verdeling bedden en kamers

Bericht door Martin & Marianne »

Renée76 schreef:iemand ervaring met cabin verhuur bij Torrey.
we hebben nu de broken spur inn, we zijn aan het zoeken voor alternatieven.
er zijn verschillende cabin verhuurders, ik ben alleen bang dat we ons in onze vingers snijden. we waren namelijk best blij met de broken spur inn. het ziet er super uit.
Waarom dan niet de Broken Spur?
En vind je de cabins bij het rv park niets? Daar heb je cabins met meerdere bedden dacht ik.

Heb je in Mexican Hat ook 3 bedden?

Marianne
Gebruikersavatar
Felicitas
Amerika-expert
Berichten: 1783
Lid geworden op: 05 jan 2008, 10:19
Contacteer:

Re: Reizen met pubers, verdeling bedden en kamers

Bericht door Felicitas »

We hebben in 2011 in een cabin geslapen van Pine Shadows Cabins. In het gehucht Teasdale vlakbij Torrey. Is ons toen goed bevallen. De meeste cabins hebben twee queens, maar ze hebben ook een grotere 2 bedroom cabin.
Renée76
Amerikakenner
Berichten: 447
Lid geworden op: 22 jul 2014, 18:31

Re: Reizen met pubers, verdeling bedden en kamers

Bericht door Renée76 »

Ik heb het vandaag allemaal op een rij gezet

La1 nacht 2 bedden
Grant grove 1 nacht 2 bedden
Bakersfield 1 nacht 2 bedden
DV 1 nacht 2 bedden
Zion 2 nachten 3 bedden
Torrey 2 nachten 2 bedden
Moab 4 nachten 3 bedden
Mexican hat 1 nacht 3 bedden
Kingman 1 nacht 2 bedden
Palm springs 2 nachten 3 bedden
Redondo beach 2 nachten we denken 3 bedden (de foto's spreken de beschrijving tegen)

Als ik torrey misschien nog kan aanpassen dan hebben we een heel groot deel drie bedden.

Marianne, ik vind het RV park zeker wat. De broken spur twijfelen we over omdat we nu een hotelkamer hebben met twee bedden. Ik kan daa een wagon met drie bedden huren maar daar ligt de badkamer op loopafstand.
Of jouw RV park. Dat is even de keuze dus. Het RV park heeft eigenlijk precies de cabin die we zoeken dus misschien moeten we dat gewoon doen. Jullie waren tevreden toch
Vanessa007
Amerikafan
Berichten: 275
Lid geworden op: 20 sep 2017, 18:53
Contacteer:

Re: Reizen met pubers, verdeling bedden en kamers

Bericht door Vanessa007 »

Laura&Edwin schreef:Wij hebben positieve ervaringen bij Austin's Chuckwagon Lodge.
Bedankt voor deze tip! Heb net onze reservering bij Broken Spur geannuleerd en de lodge geboekt!
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41971
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reizen met pubers, verdeling bedden en kamers

Bericht door Martin & Marianne »

In Grant Grove zijn ook cabins met 3 bedden. Misschien is of komt er daarvan nog eentje vrij.

Marianne
Elmo
Amerikafan
Berichten: 130
Lid geworden op: 23 jan 2014, 09:51
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Reizen met pubers, verdeling bedden en kamers

Bericht door Elmo »

Wij hebben 3 kinderen, allemaal tieners, dus hier is 1 kamer met 2 Queens ook een probleem.
We nemen regelmatig een Homewood Suites hotel met een 'suite', dit is een appartement met 2 slaapkamers. Er zijn nog hotelketels waar dit mogelijk is.
Wat heb je dan: 1 kamer met een king bed, 1 kamer met 2 double/queens en een woonkamer met een sofabed.
In andere hotels vragen we een roll away bed.
We proberen luchtmatras en slaapzak te vermijden, maar soms kan het niet anders als je echt op een bepaalde locatie wil verblijven.

Goed uitkijken bij welk soort kamers met welk soort bedden er beschikbaar is. Het vraagt wat langer zoeken, maar er is meestal wel een oplossing te vinden!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer