Even voorstellen: Susan

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
susanmulders
Amerika-ontdekker
Berichten: 37
Lid geworden op: 20 jan 2018, 16:54
Aantal x V.S. bezocht: 4

Even voorstellen: Susan

Bericht door susanmulders »

Hallo,

Hallo ik ben Susan (23 jaar) en samen met mijn vriend (25 jaar) willen we in de zomer van 2019 naar de West-kust van Amerika. Door mijn werk ben ik altijd gebonden aan de schoolvakanties. We willen dus in juli / augustus gaan.

In de zomer van 2016 zijn we voor 3 weken naar Florida geweest. We hebben daar een kleine rondreis gemaakt en genoten van een cruise naar de Bahamas. Sinds die vakantie zijn we gek op het land Amerika. Helaas door mijn werk ben ik altijd gebonden aan de zomervakanties. Dit maakt het een 'duurder' seizoen om te reizen. Vanwege de kosten van de reis en het net gekocht hebben van een nieuwbouwwoning hebben we een volgende trip naar Amerika moeten uitstellen. Maar we hebben nu besloten dat we in de zomervakantie van 2019 weer naar Amerika gaan! We willen in 30 dagen een gedeelte van de westkust bekijken. Ik heb al ideeën voor een route, maar we doen hier graag nog extra inspiratie op en ik zal jullie graag om wat tips vragen!
Gebruikersavatar
Sandra71
Amerikafan
Berichten: 173
Lid geworden op: 13 apr 2014, 15:20
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Susan

Bericht door Sandra71 »

Welkom op het forum! Leuk om alvast plannen te maken voor jullie volgende rondreis! In 30 dagen kun je een mooi rondje maken, dus we zien vast binnenkort je ideeën :D
Groetjes Sandra
___________________
USA/Canada:
1994/1995/2001/2008/2012/2014/2015/2018
Reisverslagen:
http://www.santravel.nl/reisverslagen/
Youtube:https://www.youtube.com/channel/UCS9pDl ... us3dSwWpmw
Instagram: @santravel.nl
___________________
Gebruikersavatar
markro
Moderator
Berichten: 9254
Lid geworden op: 06 apr 2004, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Hilversum, NL
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Susan

Bericht door markro »

Hartelijk welkom bij AllesAmerika.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer