Even voorstellen: Aafke_B

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
Aafke_B
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2018, 13:08
Aantal x V.S. bezocht: 0

Even voorstellen: Aafke_B

Bericht door Aafke_B »

Hallo beste forumleden.

Ik heb mij aangemeld op dit forum omdat als alles goed is wij komende zomer voor het eerst naar de USA gaan. Althans voor mij is het de 1e keer. Mijn partner is er geboren, in Burbank CA. Ik heb altijd naar de USA gewild als klein kind al maar door een verkeerder partner, die walgde van reizen en nergens naar toe wilde, ben ik nooit verder gekomen dan Nederland. Gelukkig heb ik nog wel wat gereisd voor ik mijn ex leerde kennen....

Wij willen deze zomer met onze kinderen naar Orlando FL. om daar de parken te bezoeken. Of wij gaan hangt ook nog vast aan een rechtszaak toestemming om met mijn kind te mogen reizen. Veel onzekerheid vooralsnog maar de plannen zijn er en wij willen daar gaan trouwen in de Disney.
We hebben ook nog plannen om 1 deze maanden, mits het werk het toelaat, met ons 2tjes af te reizen naar New York en naar L.A. om vrienden te bezoeken van mijn partner die wonen in the hills. Ik ben dus een beetje aan het snuffelen naar informatie..... :thumbup:

Groetjes Aafke
Gebruikersavatar
markro
Moderator
Berichten: 9250
Lid geworden op: 06 apr 2004, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Hilversum, NL
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Aafke_B

Bericht door markro »

Hartelijk welkom bij AllesAmerika.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer