Hotel Los Angeles

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Andy1
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 jan 2018, 22:23
Aantal x V.S. bezocht: 2

Hotel Los Angeles

Bericht door Andy1 »

Hoi iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum en zoek info over hotels in Los Angeles. In september '18 zal ik met een vriend een week in Las Vegas verblijven en daarna een week in L.A.
Ik vroeg me af welke goede, maar niet al te dure hotels zijn daar, met liefst een zo goed mogelijke ligging.
Ben eens benieuwd of ik interessante antwoorden krijg :)
Alvast bedankt ;)
Gebruikersavatar
MDeckers
Amerikafan
Berichten: 244
Lid geworden op: 07 okt 2014, 00:38
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Hotel Los Angeles

Bericht door MDeckers »

Gewoon op booking kijken, goede reviews + goede prijs + goede ligging.

Toen wij er waren (4 nachten), hebben we ons bezoek opgesplitst in 2 verschillende hotels (Marina del Rey en daarna Hollywood) in verschillende delen van de stad, bespaarde ons heel wat tijd in de file staan.

Ik denk dat een hele week Las Vegas an sich ook wel erg veel is, tenzij je heeldere dagen wil gaan gokken natuurlijk :)
Tenzij je wat uitstapjes wil doen, vanuit Vegas kan je best wel wat aardige dagtrips doen (als je rijden niet erg vind)

Edit:
Hotel namen:
- Encore Motel
- The Dixie Hollywood Hotel

Beiden prima, in LA ben je trouwens gewoonlijk ook niet zo lang op de kamer
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Hotel Los Angeles

Bericht door PSVwally »

La is duur, zeker als je een fatsoenlijk hotel wilt en niet in een achterbuurt wilt zitten. Heb je de beschikking over een auto?
Je zou ook voor airbnb kunnen kijken, ook dan zeker even goed de buurt scannen
Andy1
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 jan 2018, 22:23
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Hotel Los Angeles

Bericht door Andy1 »

Ik ben in 2015 ook al een week naar Vegas geweest en erna een week New York. Toegegeven waren de laatste paar dagen een sleur omdat we toch al veel gezien hadden. Maar ik ben toch van plan het te doen en wat uitstapjes te doen zoals grand canyon ofzo. Net zoals toen ben ik van plan in het mgm grand te verblijven, zeer tevreden over. Maar ja l.a. ken ik nog niet. Een hotel in Hollywood, is dat duur? Ik wil toch zeker onder de 100$p.p. per dag blijven. En ook, neen we nemen geen huurauto tot we in l.a. zijn :)
Andy1
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 jan 2018, 22:23
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Hotel Los Angeles

Bericht door Andy1 »

PSVwally schreef:La is duur, zeker als je een fatsoenlijk hotel wilt en niet in een achterbuurt wilt zitten. Heb je de beschikking over een auto?
Je zou ook voor airbnb kunnen kijken, ook dan zeker even goed de buurt scannen
Tja, we gaan dus vanaf dat we in l.a. zijn een auto nemen. En zolang het onder de 100$ per dag per persoon blijft valt het nog mee. Ik heb wel zo'n leuke app op men GSM gezet: couch surfing. Allemaal mensen die slaapplaatsen aanbieden in hun eigen huis. Gratis dus! Nuja uit beleefdheid geef je altijd wel iets hè, maar toch, misschien dat ik zoiets ook wel wil uitproberen
Gast

Re: Hotel Los Angeles

Bericht door Gast »

Hoe ga je dan naar de Grand Canyon zonder auto?
Andy1
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 jan 2018, 22:23
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Hotel Los Angeles

Bericht door Andy1 »

Met een bustour :)
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Hotel Los Angeles

Bericht door PSVwally »

Voor $100 pp per dag kan je wel een hotel vinden. Als het echt budget moet zit je vaak het goedkoopst bij het vliegveld.

Ga je dan ook met de bus van Vegas naar LA? Je hebt geen dropoffkosten tussen de vliegvelden, kan me niet voorstellen dat je veel duurder uit bent als je dan al een auto huurt. En je bent veel sneller in LA.
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7581
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Hotel Los Angeles

Bericht door Marcopstal »

Andy1 schreef:Met een bustour :)
Een bustoer van Vegas naar de GC, dat is dan een daguitstap van dik 15 uur waarvan je toch een uur of 10 op de bus zit. Tenzij men je een tour naar de GC West aansmeert, maar dat is niet de "echte " GC.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Hotel Los Angeles

Bericht door PSVwally »

Ik denk dat voor een eerste keer de westkant en skybridge ook wel indrukwekkend zijn. Dan is het doenbaar als bustour.
Als je dan al een auto had zou ik zeker naar de noord of zuid rim rijden. Maar een bustour naar deze plekken op 1 dag lijkt me niet geweldig. Dat is op en neer van Eindhoven naar Parijs en dan ook nog de hele stad bekijken op 1 dag. (Al doe ik zelf ook wel eens een dagtocht parijs :blink: )
Bonkers
Amerika-ontdekker
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 mar 2011, 14:16
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: nieuwerkerk aan den ijssel
Contacteer:

Re: Hotel Los Angeles

Bericht door Bonkers »

hollywood travellodge

https://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review ... ornia.html


Hebben wij geboekt Dichtbij de metro en een hoop attracties
Jerome
Amerika-ontdekker
Berichten: 30
Lid geworden op: 28 dec 2016, 12:28
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Hotel Los Angeles

Bericht door Jerome »

Wij zaten in LA in Hollywood Orchid Suites. Prima hotel, om de hoek bij Hollywood Blvd, achter Dolby Theatre. (Hele) grote kamers met keuken, prima zwembad en inclusief (bescheiden) ontbijt. Ook prima te bereiken vanaf daar (met auto): Mulholland Drive, Warner Brothers en Griffith Observatory.
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Hotel Los Angeles

Bericht door PSVwally »

Ben je daar rond Labor Day dan zal je overigens wel duurder uit zijn, ook in Vegas.
Ik heb o.a. in het hollywood city inn overnacht. Prima basic hotel. Maar ik kan daar de beschikbaarheid in september niet zien nu.

Orchid Suites ga je nooit redden voor 100 per dag. Dat begint bij zo'n 155 per nacht als ik het goed heb.
Gebruikersavatar
MDeckers
Amerikafan
Berichten: 244
Lid geworden op: 07 okt 2014, 00:38
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Hotel Los Angeles

Bericht door MDeckers »

In LA zou ik toch echt liever een auto hebben!

Ik denk zelf dat als je goed uitkijkt, dan kan een dag of 5 een auto huren en een iets meer afgelegen hotel nemen veel interessanter kan zijn om LA te bezoeken, en niet veel duurder.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer