Baseball shop

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Bluebonnet
Amerikafan
Berichten: 103
Lid geworden op: 06 aug 2017, 13:57

Re: Baseball shop

Bericht door Bluebonnet »

marrich77 schreef:Ga dus in elk geval niets kopen bij Target/Walmart als ik het zo begrijp.
Ik heb meer geluk gehad met spul van de Walmart dan van de Academy. Moet ik er wel bij melden dat ik alles aan het begin van het seizoen heb gekocht en het aanbod dus veel groter was dan de rest van het jaar. En dat we in een klein stadje wonen en de Walmart managers hier erg goed zijn met het aanbod aanpassen aan de vraag naar bepaalde produkten.
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4963
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Baseball shop

Bericht door hemmie »

Walmart heeft vaak dezelfde merken (Easton, Rawlings) als de sportzaken, misschien wat minder keus, maar als het meezit kun je er best wat vinden. Target heeft een stuk minder, maar die hebben volgens mij vooral ook de kleine maten. Ik zag er vanalles voor mijn 5-jarige, maar voor mijn 12-jarige hadden ze niets. Maar ook daar weer de reguliere merken.
Terug in Texas!
Gast

Re: Baseball shop

Bericht door Gast »

Misschien via AMAZON.COM shoppen en in hotel laten afleveren, of in een self service box op de route/eindpunt?
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4963
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Baseball shop

Bericht door hemmie »

Overigens, Little League USA heeft per 1 januari nieuwe eisen voor de bats, wij moeten dus nieuwe kopen. Maar als de regels in NL anders zijn kun je misschien nog een leuke aanbieding vinden voor de oudere bats die niet aan de nieuwe eisen voldoen.
Terug in Texas!
Laura&Edwin
Amerikakenner
Berichten: 627
Lid geworden op: 28 aug 2012, 07:56
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: in het Groene Woud

Re: Baseball shop

Bericht door Laura&Edwin »

Wat is er veranderd dan? Als de Little leage iets wijzigd volgt Nederland ook vaak wel namelijk.
Ik meen dat voor dit jaar voor de pupillen 2 de ballen anders zijn, maar verder niks.

Wel ff offtoppic, hoewel...toch goed om te weten als je gear wilt kopen.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
marrich77
Amerikafan
Berichten: 118
Lid geworden op: 30 jul 2017, 18:06
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Baseball shop

Bericht door marrich77 »

2e klasse speelt met harde ballen. Dacht 8.5 inch. Maar de maat weet ik ff niet zeker. (Voor de 1 te lang geleden. De anders speelt net 2e jaars majors. Nog niet van toepassing)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer