Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Een reis van ongeveer een week

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Almere vak V
Amerika-expert

Re: Een reis van ongeveer een week

Bericht door Almere vak V »

Zoals al gezegd. Oost- en westkust is beiden best te doen. Zo heel veel tijdsverschil zit daar nou ook weer niet in. Wel zou ik letten op de vliegtijden. Zo vroeg mogelijk vertrekken zodat je ook zo vroeg mogelijk aankomt op de plek van bestemming. Dan heb je nog vrijwel de hele (mid)dag...

Ik doe dit regelmatig om mn wedstrijdjes in Eugene, Portland, Seattle en Vancouver mee te pakken. Zit nu ook in Seattle, Voor de wedstrijd had ik het niet hoeven doen zullen we maar zeggen... :cry:
Zaterdagmorgen (Seattle tijd) aangekomen. In de middag even wat spullen bij elkaar geshopt voor mn meiden. Zaterdagavond de stad in geweest met vrienden. Vanmiddag een enorme rukwedstrijd gezien. Daarna lekker relaxed wezen eten downtown en nu zo lang mogelijk wakker blijven en dan ga ik over een paar uur naar het vliegveld om terug te vliegen naar Amsterdam.

Moet ik er wel bij zeggen dat ik heel goed kan slapen in het vliegtuig. Dus ik sta redelijk "fris" morgen weer op Schiphol.
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door SuzieQ »

Bedankt. Wij zijn geen vliegtuigslapers helaas
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
lynn
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door lynn »

Wij zijn in maart 2016 een week in Las Vegas geweest. Van zondag tot zondag, smaandags weer thuis. Het was een geweldige trip.
We hebben wel een auto gehuurd en tussendoor 3 dagtrips gemaakt. Dus een dagje vegas afgewisseld met een dagtrip. Het was heerlijk relaxed. Normaal reizen we tijdens onze rondreizen van motel naar motel. Nu konden we lekker op 1 plek bliven, ook heerlijk. En in en om vegas is er genoeg te doen en te zien.
De prijs van onze tickets was destijds 370 euro dus de keus was snel gemaakt. Op expedia zijn ook goede deals te vinden voor vegas. Ik ben er ook weer stiekem aan het rondneuzen.

Gr Lynn
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

Welke dagtrips heb je gemaakt? (ben gewoon nieuwsgierig. Red Rock? VoF?)
Cindy1969
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door Cindy1969 »

Ik ga altijd maar max ca 1 week op vakantie. Dit i.v.m. heimwee dat ik anders krijg (naar huis, mijn katten, geen idee wat precies, maar weet wel dat ik naar huis wil dan)
Reis alleen, dat scheelt ook.
Ben, ik dacht, nu 6 keer naar Florida geweest. Meestal 9 dagen, 1 maal 12 dagen.
Heb altijd het gevoel dat ik dik 2 weken weg ben geweest omdat ik altijd heel veel doe. Ik vind het zalig, maar het is net wat je gewend bent.
Komend voorjaar ga ik weer 12 dagen naar Florida (12e dag kom ik dan in NL aan)
2019 wil ik voor het eerst eens 15 dagen Florida proberen :D

Maar goed, ik dwaal af... het is in verhouding natuurlijk best prijzig, zo kort, maar wel fijn dus.
lynn
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door lynn »

De eerste dagtrip was naar Valley of Fire. Een echte aanrader, mooi park.
Tijdens onze 2e dagtrip zijn we vroeg vertrokken (korte dagen begin maart) en een stop gemaakt in het kleine spookdorpje Chloride. Daarna doorgereden naar Kingman. Het route 66 museum bezocht en geluncht bij de Cracker Barrel. Toen via een prachtige route richting Oatman gereden.
Van daaruit terug naar vegas.
Onze 3e trip was naar Mount Charleston. Lekker dichtbij en een mooie route met op sommige plekken nog sneeuw.
We hadden nog een dagtrip naar de death valley in de planning maar daar hadden we niet zoveel zin meer in. Datbewaren we wel voor de volgende keer.
Gr Lynn
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

leuk, Death Valley is ook wel wat te ver voor een dagtrip misschien.
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

Op zich prima te doen hoor. Je kunt Zion NP ook nog wel doen als dagtrip vanuit Las Vegas. GCNP kan ook, maar als je wat tijd in het park wilt hebben moet je wel vroeg uit de veren.
winterpark
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 50

Bericht door winterpark »

Cindy1969 schreef:Ik ga altijd maar max ca 1 week op vakantie. Dit i.v.m. heimwee dat ik anders krijg (naar huis, mijn katten, geen idee wat precies, maar weet wel dat ik naar huis wil dan).
Haha, herkenbaar, of nou ja: wij reizen samen en gaan toch wel vaak 3 weken, maar ik mis mijn katten ook heel erg :| :D

Leuk idee trouwens, om vanuit Vegas tripjes te maken. Vooral als de tickets aantrekkelijk geprijsd zijn.
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door SuzieQ »

Ik zit aan een bescheiden rondje (nouja het is niet echt een rondje) te denken vanuit Las Vegas inderdaad.
Maar ik sluit nog niks uit.
Hangt even er vanaf voor welke periode dit gaat zijn en of mijn man echt vrij krijgt.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht