Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5

Bericht door vinceG »

Ik zie op ITA matrix vluchten tot 4 september nu online staan van Jetblue.
Dus ik denk dat je gewoon nog even te vroeg bent.
In augustus vliegen ze nog op maandag dinsdag woensdag en zaterdag. Ik kan niet zo snel vinden of het schema gaat wijzigen.
Reny
Amerikakenner
Berichten: 1323
Lid geworden op: 26 okt 2006, 08:48
Aantal x V.S. bezocht: 22
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5

Bericht door Reny »

Pream schreef:voor wie deze zomer naar Florida wil, momenteel goedkope tickets van British Airways vanaf Brussel via London naar Miami.
€ 375 pp in juli
Via welke website ?

Gr.
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
Gast

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5

Bericht door Gast »

Pream schreef:voor wie deze zomer naar Florida wil, momenteel goedkope tickets van British Airways vanaf Brussel via London naar Miami.
€ 375 pp in juli
De genoemde prijs is dan Wel met onmogelijke reistijden, op skyscanner €411 BRU naar MIA via FRA met Lufthansa (28 juni heen, 27 juli terug, als voorbeeld ff genomen....) is een realistischere ticketprijs, scheelt namelijk tot 10 uur per leg....

Als je op dezelfde dagen vanaf AMS vliegt betaal je €587.....

Ervaring van vorig jaar leert dat dit best goede prijzen zijn... vorig jaar betaalde ik voor juni iets van €345 voor AMS MIA, dit jaar nu al tickets gezien voor €388 met prima tijden (31 mei tot 22 of 29 juni).
Gast

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5

Bericht door Gast »

En geboekt :) :thumbup: ams mia in juni voor €372 dus ook blij :clap:
FamilieB
Amerika-ontdekker
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 mei 2017, 18:54
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5

Bericht door FamilieB »

Zaterdagochtend geboekt via de site van Lufthansa; BRU-FRA-MIA €400.- pp. 31/7 tm 20/8. Overtstap in FRA 2.45 uur. En we vliegen met de A380.
SuzieQ
Amerika-expert
Berichten: 2429
Lid geworden op: 14 sep 2010, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5

Bericht door SuzieQ »

Suzie


2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3043
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5

Bericht door Almere vak V »

SuzieQ schreef:Dit zou toch ook goed nieuws zijn: http://www.dvhn.nl/drenthe/Duitse-lucht ... 19383.html
Dat zou goed nieuws kunnen zijn. Maar ik ben benieuwd hoeveel mensen de moeite willen nemen om naar Groningen te reizen en vanaf daar te willen reizen. Groningen klinkt voor heel veel mensen als erg ver weg.

Tevens denk ik dat het achterland van Groningen te klein is om voldoende passagiers te kunnen trekken. Als je in datzelfde stuk leest welke verbinding de afgelopen periode allemaal uit de lucht zijn gehaald. Dan zie ik deze niet echt als heel erg levensvatbaar.

Denk dat uiteindelijk Schiphol, Eindhoven en Lelystad gaan overblijven. De rest is echt gerommel in de marge...
Quinta
Amerika-ontdekker
Berichten: 60
Lid geworden op: 29 jun 2014, 17:03
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: maastricht
Contacteer:

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5

Bericht door Quinta »

Hallo alle kreeg vandaag een berichtje dat onze terug vlucht is gewijzigd. In plaats van 1:50 uur hebben we nu maar 1:00 uur om over te stappen in Parijs op de vlucht naar Düsseldorf.
Heb nog nooit op Parijs gevolgen. Is dit haalbaar of niet ik contact op nemen net KLM
SuzieQ
Amerika-expert
Berichten: 2429
Lid geworden op: 14 sep 2010, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5

Bericht door SuzieQ »

Het gaat toch echt gebeuren, Groningen / Munchen en Brussel.
Hiermee kun je dus de hele wereld over!
Suzie


2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5

Bericht door Division »

Quinta schreef:Hallo alle kreeg vandaag een berichtje dat onze terug vlucht is gewijzigd. In plaats van 1:50 uur hebben we nu maar 1:00 uur om over te stappen in Parijs op de vlucht naar Düsseldorf.
Heb nog nooit op Parijs gevolgen. Is dit haalbaar of niet ik contact op nemen net KLM
Als je van terminals moet wisselen is dat stevig doorstappen, maar als je je vlucht mist wordt je automatisch overgezet naar de volgende vlucht.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Frasi
Amerika-expert
Berichten: 1908
Lid geworden op: 06 nov 2011, 20:36
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5

Bericht door Frasi »

Quinta schreef:Hallo alle kreeg vandaag een berichtje dat onze terug vlucht is gewijzigd. In plaats van 1:50 uur hebben we nu maar 1:00 uur om over te stappen in Parijs op de vlucht naar Düsseldorf.
Heb nog nooit op Parijs gevolgen. Is dit haalbaar of niet ik contact op nemen net KLM
Het kan, echter...
Parijs CdG is m.i. een erg oncomfortabele en onhandige luchthaven. Met een beetje pech gaat je vlucht naar DUS vanaf terminal 2G: daar moet je dan met een bus naar toe (als je al hebt uitgezocht waar je bent, waar je naar toe moet en hoe je daar komt).
Kijk even hoeveel latere vluchten er op die dag nog naar DUS gaan. Dan weet je je back-up scenario's.
En anders toch even bellen met KLM (als je daar geboekt hebt) en vragen om een andere route of overstaptijd; in dat geval zou ik voor een andere route gaan. Dus met een overstap elders.
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen (2007, 2010, 2012, 2022); California (2012, 2015,2016, 2018, 2021); Florida (2008, 2013, 2015, 2019); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills (2014); NY/Wash.(2016); LA (2016); Deep South (2017). NY (2018, 2019)
Gast

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5

Bericht door Gast »

Ik hoop dat je in Parijs op één vliegveld blijft, en niet hoeft te wisselen van CDG naar Orly of andersom....
winterpark
Amerikakenner
Berichten: 1219
Lid geworden op: 29 jan 2017, 23:16
Aantal x V.S. bezocht: 50

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5

Bericht door winterpark »

Waar vlieg je heen? Zou gewoon even bellen, vaak zijn er opties genoeg.
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5

Bericht door Division »

Dusseldorf, staat ook in het bericht.

Vluchten naar Dusseldorf vertrekken overigens vanuit terminal 1 (Eurowings) en de rest vanuit 2G.
Afbeelding
Quinta
Amerika-ontdekker
Berichten: 60
Lid geworden op: 29 jun 2014, 17:03
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: maastricht
Contacteer:

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5

Bericht door Quinta »

Het is de vlucht uitgevoerd door air France vlucht AF 1406 vertrek vanaf Charles de gaulle AirPort.
Sven81
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2017, 10:41
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5

Bericht door Sven81 »

Ik gebruik https://www.paperflies.com kan je ook altijd wel goedkope vliegtickets naar Amerika vinden.
Annet1992
Amerikafan
Berichten: 105
Lid geworden op: 18 aug 2015, 14:07
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5

Bericht door Annet1992 »

Hallo, weet niet of dit bericht hier hoort, anders hoor ik het graag.

Ik heb eindelijk een ticket gevonden die me goed lijkt: 3 sept Ams-seattle/27sept SF-Ams met Aer Lingus voor 625,-.
Nu is de overstap beide keren 1u en 40 min. Ik las dat je in dublin al door immigrations gaat: is daar dan genoeg tijd voor?

Ook stoei ik een beetje met het invullen van mijn naam. Mijn pas poort zegt: van de Glind. In het invul vakje wordt het: Van De Glind. Dit lukt niet zonder hoofdletters. Moet ik wel of geen spaties gebruiken?

Dit is de eerste keer dat ik dit doe, en omdat het om veel geld gaat vind ik het een beetje eng haha!

Ennnn is aer lingus een beetje een fijne maatschappij? Voor 900,- kan ik namelijk ook rechtstreeks met klm, is dit het waard? Of gewoon lekker met aer lingus gaan?
Gast

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5

Bericht door Gast »

Van De Glind is goed ingevoerd, ook met hoofdletters, met spaties invoeren, want zo staat het op je paspoort.

Ik heb zelf geen ervaring met Aer Lingus of met immigrations in Dublin, dus daar kan ik je niet mee helpen. Ik heb je data en route even op skyscanner ingevoerd. Wat ik zie als ik kijk naar je itinerary stap je over op dezelfde terminal (terminal 2), dus het lijkt dat het binnen de tijd wel te doen moet zijn....

Overigens ken ik E-dreams als site niet, die de tickets aanbiedt, is dat de site waar je boekt?
Gebruikersavatar
Galapogos
Amerika-expert
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 feb 2012, 21:03
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5

Bericht door Galapogos »

Zie ook viewtopic.php?t=69303 en viewtopic.php?f=30&t=51713&p=874914&hil ... in#p874914

Kortom: 1 uur en 40 minuten lijkt genoeg te zijn.

Dublin is in zoverre bijzonder dat je daar al door de Amerikaanse grenscontrole gaat. Bij aankomst in Amerika heb je vervolgens geen formaliteiten meer.
Annet1992
Amerikafan
Berichten: 105
Lid geworden op: 18 aug 2015, 14:07
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5

Bericht door Annet1992 »

Terpies schreef:Van De Glind is goed ingevoerd, ook met hoofdletters, met spaties invoeren, want zo staat het op je paspoort.

Overigens ken ik E-dreams als site niet, die de tickets aanbiedt, is dat de site waar je boekt?
Oke, bedankt!
Ik ken e dreams ook niet.. Ik heb de reis op momondo opgezocht, dan erop geklikt en via die site doorgestuurd naar aer lingus.. Denk je dat dit te vertrouwen is? Of moet ik het op een andere manier doen?
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer