Hotel/resort aan strand met bijvoorbeeld kidsclub

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Marchien1977
Amerika-ontdekker
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 apr 2015, 09:15
Aantal x V.S. bezocht: 4

Hotel/resort aan strand met bijvoorbeeld kidsclub

Bericht door Marchien1977 »

Hallo allemaal,

Twee jaar geleden hebben wij een fantastische rondreis door Florida gemaakt en afgelopen zomervakantie een schitterende tour door het Zuid-Westen.
Voor volgend jaar trekt Florida weer heel erg, die rustige stranden zijn toch niet te overtreffen!

Maar... onze kinderen (dan 9 en bijna 11 jaar) zijn nu oud genoeg om hun voorkeuren luid en duidelijk uit te spreken, en alleen maar rondreizen of in bijvoorbeeld een villa zitten zien zij niet zitten. Ze willen heel graag een vakantie waarbij we een tijd bij hetzelfde hotel/resort verblijven, liefst met kidsclub waar ze vrienden kunnen maken.
Nou zijn onze kinderen natuurlijk niet de baas, maar ik begrijp hun punt wel.
Ik denk nou zelf aan een vakantieopzet waarbij we twee weken rondtrekken en de laatste week afsluiten in zo'n hotel.
Heeft iemand hier ervaring met zo'n hotel? Mijn voorkeur gaat uit naar de Panhandle, daar willen we dit jaar graag naar toe, maar een andere plek kan ook, wel in de buurt van het strand.
Ik kan me voorstellen dat er ook hotels in Florida zijn waar mensen één of twee weken verblijven, net zoals wij Nederlanders massaal naar Spanje en Griekenland gaan. Iemand een tip?

Alvast bedankt!

Groet,

Marchien
Bluebonnet
Amerikafan
Berichten: 103
Lid geworden op: 06 aug 2017, 13:57

Re: Hotel/resort aan strand met bijvoorbeeld kidsclub

Bericht door Bluebonnet »

Wat is een kidsclub?
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Hotel/resort aan strand met bijvoorbeeld kidsclub

Bericht door mtl »

Een plekje in een hotel of resort waar kinderen kunnen spelen onder deskundig toezicht.
Marina B
Amerikafan
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 sep 2017, 08:31
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Hotel/resort aan strand met bijvoorbeeld kidsclub

Bericht door Marina B »

Ik weet niet wat je budget is, maar je zou eens naar het Sandpearl resort kunnen kijken. Ik moest zelf even opzoeken, maar ze hebben een kidsclub en ik geloof direct dat dit goed geregeld is, want het is een mooi resort.
Zelf zou ik een week op 1 resort te lang vinden, maar ben wel altijd erg in voor een afsluitende strand mini-vakantie. Dat hebben wij na onze Florida reis dus in het Sandpearl gedaan. Kids mee, maar die zijn niet in de kidsclub geweest. Zeker de oudste 2 niet. (toen 16 en 14) maar ook de jongste vermaakt zich prima gewoon zelf met anderen kinderen of zijn broers (dat is soms wel hard werken voor hem, die broers, maar hij vindt ze super :D ).
Marchien1977
Amerika-ontdekker
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 apr 2015, 09:15
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Hotel/resort aan strand met bijvoorbeeld kidsclub

Bericht door Marchien1977 »

Marina bedankt! Zoiets ben ik naar op zoek inderdaad,ziet er heel geschikt uit voor de kinderen.
Gebruikersavatar
MattRob
Amerika-expert
Berichten: 3505
Lid geworden op: 23 aug 2005, 08:50
Aantal x V.S. bezocht: 65
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Re: Hotel/resort aan strand met bijvoorbeeld kidsclub

Bericht door MattRob »

Ik begrijp die kids ook wel, uit eigen ervaring. Ook dit is uiteraard afhankelijk van budget, maar wat ook erg leuk is voor kinderen in die leeftijd (en best wel relaxed voor 'papa en mama') is een cruise. Ze zijn er in verschillende prijsklasses (alhoewel zomer wel prjizig); van de geweldige Disney cruise (prijzig) tot Royal Caribbean en Carnival Cruises (en alles er tussenin). De kids clubs zijn daar geweldig, en wij zagen onze kinderen bijna niet van 's ochtends tot 's avonds laat. Veel vriendjes en vriendinnetjes gemaakt, en huilend het schip af ... Perfect met vertrek vanuit Florida (Miami, Fort Lauderdale, Cape Canaveral bv).
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Ing
Amerikakenner
Berichten: 833
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Hotel/resort aan strand met bijvoorbeeld kidsclub

Bericht door Ing »

Ik verbleef afgelopen zomer 2 nachten in het Ramada Plaza Fort Walton Beach Resort. Daar hadden ze een super leuk zwembad voor kinderen en een kidsclub. Hotel lag op een prachtig idyllisch stukje strand in de Panhandle en dichtbij ook voor volwassen een hoop vermaak.

De hotelkamers zijn ietwat verouderd (niet allemaal, sommige gedeeltes vooral), maar wel schoon en netjes. Daarnaast zijn de faciliteiten echt top en heel erg leuk voor kinderen, maar ook genoeg te doen voor volwassenen.
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
Gebruikersavatar
Mark & Martine
Amerikakenner
Berichten: 554
Lid geworden op: 01 jul 2005, 20:12

Re: Hotel/resort aan strand met bijvoorbeeld kidsclub

Bericht door Mark & Martine »

Ik ben het volledig eens met Mattrob... overweeg een cruise. Dat is voor beide partijen leuk 8)
Marchien1977
Amerika-ontdekker
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 apr 2015, 09:15
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Hotel/resort aan strand met bijvoorbeeld kidsclub

Bericht door Marchien1977 »

Bedankt voor jullie reacties!
Ik ga er mee aan de slag!
KW1984
Amerikakenner
Berichten: 1018
Lid geworden op: 20 jul 2010, 15:31
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Hotel/resort aan strand met bijvoorbeeld kidsclub

Bericht door KW1984 »

Wij hebben een paar dagen in het Holiday Inn Resort in Panama City Beach gezeten. De kamers zijn gedateerd maar wel schitterend uitzicht op zee en een perfect strand voor de deur. Het hotel organiseerde veel activiteiten rondom het zwembad (bingo, zwemdisco, swim in bioscoop, etc). Als ik het mij goed herinner was er op loopafstand ook een kartbaan, waterpark, midgetgolf etc (of ik vergis me). Ook in de omgeving is wel veel te doen, waaronder watersport. Bij Pier Park kun je savonds shoppen en uiteten in een leuk sfeertje.

Succes met de zoektocht!
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer