Bizar: voorgenomen acties BC lounges KLM intercontinentaal Schiphol

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Hockey
Amerika-expert
Berichten: 10174
Lid geworden op: 21 dec 2010, 15:59
Locatie: Nederland

Re: Bizar: voorgenomen acties BC lounges KLM intercontinentaal Schiphol

Bericht door Hockey »

Wat is hier nu zo bizar aan? Mensen krijgen wellicht te maken met verslechtering van arbeidsvoorwaarden en komen daartegen in het geweer.
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Bizar: voorgenomen acties BC lounges KLM intercontinentaal Schiphol

Bericht door sanook »

Ja, dat is misschien vervelend maar niet bizar in mijn ogen.
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7581
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Bizar: voorgenomen acties BC lounges KLM intercontinentaal Schiphol

Bericht door Marcopstal »

Of het al echt vervelend is is zelfs de vraag, bizar is het inderdaad zeker niet. Op zich vind ik dit zelfs niet eens verontrustend. Het is gewoon een mogelijkse actie van een klein groepje personeel welke hun arbeidsvoorwaarden (die momenteel waarschijnlijk buitensporig goed zijn voor het werk wat ze doen) zien wijzigen door een mogelijke overname. Je zou zoiets ook een stuiptrekking kunnen noemen.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Bizar: voorgenomen acties BC lounges KLM intercontinentaal Schiphol

Bericht door Almere vak V »

Mijn vakantie/reis geluk hangt nou niet bepaald af van het feit of ik wel of niet in een lounge kan zitten. Of er servies op een tafeltje staat of dat het buffet niet overstroomt.

Heb al jaren de Diamond status bij Delta. Het is leuk dat de piloot je af en toe een hand komt geven. Het is geinig dat de stewardess zich druk maakt om je. Maar het liefst heb ik toch dat ze me laten slapen ipv dat ze 100 keer zeggen dat ze zo blij zijn dat ik met ze vlieg. Hetzelfde geldt voor zo'n lounge. Heb het liefste een chocolate shake of een goeie burger. Die kom ik maar zelden tegen in een lounge.

Ik vind het vooral lullig voor die mensen. De KLM CAO is een "tikkie" anders dan de horeca CAO. Dat die mensen daar niet meteen heel vrolijk van worden kan ik me heel goed voorstellen.

Als het druk is, is een lounge een uitkomst. Voor de verdere rest kan ik me er niet druk om maken. Dus in hoeverre dat dit nu onder de noemer bizar valt...
FlyingKat
Amerika-ontdekker
Berichten: 57
Lid geworden op: 01 okt 2017, 20:49

Re: Bizar: voorgenomen acties BC lounges KLM intercontinentaal Schiphol

Bericht door FlyingKat »

PSVwally schreef:
Mij zijn weinig stakingen bijgebleven van Amerikaanse maatschappijen, wel veel van Europese
Het gaat over een lounge he....ik kan me echt niet druk maken om het staken om lounge zaken. Piloten of (grond)stewardessen is natuurlijk een ander verhaal
Ben even afwezig geweest, vandaar late reactie. En een reactie met rode wangen... ik had er finaal overheen gelezen dat het alleen om de lounges ging. :oops: :oops: :oops: Geen idee hoe ik dat voorelkaar heb gekregen, maarja. :lol: Negeer mijn berichtjes maar (in deze draad dan). :mrgreen: Da's inderdaad niet echt een probleem.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer