Naar America verhuizen als kind

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
Robzxsaucy
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 okt 2017, 21:15
Aantal x V.S. bezocht: 1

Naar America verhuizen als kind

Bericht door Robzxsaucy »

Jongens Ik Ben nu 11 jaar en ik ga op me 14de verhuizen naar de US ik heb daar heel veel zin in ik ga met me Vader’s Vader’s familie wonen In California me ouders zijn er mee akkord en me Vader gaat dit jaar naar amireka om Allen’s net hun te bespreken Maar nu wat zijn de voor en nadelen van amireka zodat ik zeker van me Besluit Ben ik ga na de 2de naar amireka dus dan begin ik daar highschool mvg,Adam
Hockey
Amerika-expert
Berichten: 10174
Lid geworden op: 21 dec 2010, 15:59
Locatie: Nederland

Re: Naar America verhuizen als kind

Bericht door Hockey »

Het is me niet helemaal duidelijk middels welk visum je naar de VS wil verhuizen?

PS: Omdat je pas 11 bent zal ik niet al te hard zijn, maar doe iets aan je taalvaardigheid. Me is geen bezittelijk voornaamwoord en leestekens zijn een vereiste als je schrijft. Een betere taalvaardigheid zal je zowel in Nederland als in de VS helpen.
marc08
Amerikafan
Berichten: 118
Lid geworden op: 20 aug 2015, 19:47
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Naar America verhuizen als kind

Bericht door marc08 »

daarbij vraag ik mij af wie nu de beslissing gaat nemen of je daar wel of niet naar toe moet gaan. In je tekst maak ik op dat jij de beslissing gaat nemen als 11 of 12 jarige? Ik wist toen niet eens welke school ik moest kiezen na t verlaten van de basisschool, laat staan verhuizen naar Amerika.

Ik denk ook niet dat je op een forum veel wijzer gaat worden wat voor jou de voor of nadelen gaat zijn. Probeer het in ieder geval goed voor jezelf helder te krijgen. Ik neem aan dat je daar al geweest bent en dat je de Engelse taal al wat beheerst?

Ik vraag me daarbij ook af of het uberhaupt kan (visum technisch), want je gaat bij je opa wonen dan?

Succes met je onderneming.
New York 2009
Orlando 2012
Orlando 2014
Orlando 2015
Orlando 2016
Miami - Orlando 2017
Orlando 2018
Orlando 2019
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7732
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Naar America verhuizen als kind

Bericht door mtl »

Zijn ouders gaan akkoord dus die kunnen mooi uitzoeken hoe dat allemaal te werk gaat.
Linda85
Amerikafan
Berichten: 157
Lid geworden op: 28 feb 2012, 14:29
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Naar America verhuizen als kind

Bericht door Linda85 »

Lijkt me niet helemaal te kloppen dit, maar kan me natuurlijk vergissen. Een 11 jarige gaat echt geen beslissing nemen over of hij wel of niet in Amerika gaat wonen en dat zelf lekker regelen. Vreemde inlognaam ook voor een 11 jarige die Adam heet en dit forum blijkbaar zelfstandig weet te gebruiken en ons aanspreekt met 'jongens'. Sounds like fake news to me :lol:

Zo niet, Adam, zeg maar tegen papa dat hij alles goed moet uitzoeken voor je!
Afbeelding
Robzxsaucy
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 okt 2017, 21:15
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Naar America verhuizen als kind

Bericht door Robzxsaucy »

Dankjulliewel voor de reacties en ik ben niet “fake” Maar ja
Robzxsaucy
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 okt 2017, 21:15
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Naar America verhuizen als kind

Bericht door Robzxsaucy »

En ik kan de taal vloeiend
Gast

Re: Naar America verhuizen als kind

Bericht door Gast »

:lol:
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7732
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Naar America verhuizen als kind

Bericht door mtl »

Als je de voor- en de nadelen wilt weten over wonen in Amerika dan kan je dat toch aan dat familielid vragen bij wie je gaat wonen? Die familie in Californie kan jou toch daarover alles vertellen?
Hockey
Amerika-expert
Berichten: 10174
Lid geworden op: 21 dec 2010, 15:59
Locatie: Nederland

Re: Naar America verhuizen als kind

Bericht door Hockey »

@Robzxsaucy, je hebt nu al twee vervolgreacties geplaatst maar in beide reacties niet vermeld middels welk visum je naar de VS wil verhuizen.
Je kan niet zomaar op het vliegtuig stappen, daar tegen de mensen van immigrations zeggen dat je nu in de VS gaat wonen en vervolgens worden toegelaten. Daar moet je toestemming voor hebben. En die toestemming heet een visum. Zo'n visum kan verschillende namen hebben, met verschillende rechten per naam (soort visum).
De vraag is welk visum, welke toestemming dus, jij hebt van de VS om daar te mogen wonen. Wellicht dat jij het niet precies weet, maar jouw vader wel. Dus vraag je vader welke naam het visum heeft dat jij gaat gebruiken om daar te mogen wonen. Zolang je niet kan aangeven op welk visum jij naar de VS gaat is je verhaal niet erg geloofwaardig en zullen weinig mensen bereid je hier te helpen.

Jouw vraag over de voor- en nadelen van de VS is dusdanig algemeen dat daar geen antwoord op te geven is. Je zal specifieker moeten zijn in je vraagstelling.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer