Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gemiddelde leeftijd op AllesAmerika.com?
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Gemiddelde leeftijd op AllesAmerika.com?
Tijdens het doorlezen van de diverse forums kwam de vraag bij me op wat de verschillende leeftijden van de forumbezoekers, en daarmee de Amerika-liefhebbers zijn.
Is er een bepaalde leeftijdsgroep die het meest vertegenwoordigd is, of gaat de liefde voor Amerika dwars door alle leeftijdsgroepen heen?
Ben eens benieuwd!
Groetjes,
Dennis
Is er een bepaalde leeftijdsgroep die het meest vertegenwoordigd is, of gaat de liefde voor Amerika dwars door alle leeftijdsgroepen heen?
Ben eens benieuwd!
Groetjes,
Dennis
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Als de forummeetup van 30 oktober jl. een dwarsdoorsnede van de site is, bestaat het forum hier uit een hoop erg diverse mensen. We zaten daar met 20 mensen in allerlei leeftijdsgroepen, met verschillende achtergronden en verschillende interesses.
http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=979

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dennis, evenals je kunt zien op dezelink, liggen de leeftijden behoorlijk uiteen. De absolute overeenkomst die we op dit forum hebben is dat we Amerika, in welke hoedanigheid dan ook, een warm hart toedragen.
Groet René

Groet René
-
- Amerikafan
Ik wil mijn leeftijd ook wel even kwijt, 17 18. Die tentamens zijn dus niet zo vreemd, helemaal niet als je in je examenjaar zit. 

Laatst gewijzigd door freekb2 op 21 okt 2005, 18:48, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerikafan
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik "val" onder de 50-plussers!! Ik ben bijna 55.
Groetje van Henky.
PS: voor alle forummers: Merry Christmas and a Happy New Year
Groetje van Henky.
PS: voor alle forummers: Merry Christmas and a Happy New Year
http://breedijkies1.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tot nu toe 29 USA-staten bezocht/USA = vakantieland nr. 1
Tot nu toe 29 USA-staten bezocht/USA = vakantieland nr. 1
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
En ik ben 20, dus ja, alles is hier zo'n beetje aanwezig. Bovendien lezen mijn ouders ook bijna alle threads regelmatig door. En op de meet-up was het vrij duidelijk dat we van alles wat hebben. Iedereen heeft z'n eigen ervaringen, ideeen, interesses, etc.
Noord-Amerika 2001, 2002, 2003, 2004, 2005/2006, 2009, 2011, 2012, 2013, 2016
-
- Amerikafan
Na lange tijd niet op het forum te zijn geweest, eindelijk weer terug. Nu ben ik al een poosje aan het terug inlezen, jemig wat veel, wat veel nieuwe leden. Geweldig dat er steeds bijkomen !!
Mijn leeftijd is 53
En...............we gaan binnen 5 weken naar Florida !! We doen het wel rustig aan omdat ik lange tijd ziek ben geweest en mijn hubje ook nog eens van de trap is gevallen en een ontwrichte rechterhand heeft. Gezellig zal het zeker worden want we gaan met twee van onze beste vrienden. We zijn hard aan het duimen dat de temp boven de 70 uit zal stijgen, liefst 80 maar daar is het een beetje te vroeg voor eind februari.
Het leven gaat weer de goeie kant uit
en daar bedoel ik Amerika mee, maar dat zullen jullie wel snappen.
Mijn leeftijd is 53

En...............we gaan binnen 5 weken naar Florida !! We doen het wel rustig aan omdat ik lange tijd ziek ben geweest en mijn hubje ook nog eens van de trap is gevallen en een ontwrichte rechterhand heeft. Gezellig zal het zeker worden want we gaan met twee van onze beste vrienden. We zijn hard aan het duimen dat de temp boven de 70 uit zal stijgen, liefst 80 maar daar is het een beetje te vroeg voor eind februari.
Het leven gaat weer de goeie kant uit

Groetjes, Nel
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hoi Nel!
Heel leuk je weer te zien hier!!! Welkom terug! En wat een leuk nieuws, dat jullie naar Florida gaan, waarheen precies?
Groetjes,
Petra
Heel leuk je weer te zien hier!!! Welkom terug! En wat een leuk nieuws, dat jullie naar Florida gaan, waarheen precies?
Groetjes,
Petra
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
dank je Petra.
Ik was nu je blog aan het doorlezen en was wel benieuwd of je inderdaad nu veel sneeuw hebt.
Wij gaan naar Orlando, zitten op I-drive een beetje in het midden. We hebben geen auto gereserveerd omdat we alles met de trolley en de bus willen doen. Wel gaan we een aantal dagen naar de westkust, naar Sarasota en Clearwater Beach en gaan naar Epcot centre. We zullen dan een paar dagen wat huren.
Verder is het shoppen, genieten (eindelijk) van de diversiteit van de restaurantjes en uitrusten. Ik mag nog niet zoveel ondernemen i.v.m. medicatie.
Bovendien gaan onze vrienden in augustus met een andere vriend een rondreis maken door Florida en de bovenliggende staten en zij willen de meeste Florida attracties dan doen. Wij hebben er al heel veel gedaan in onze vorige twee Florida-vakanties en gaan eigenlijk voor de rust, locale marktjes enzo.
Ik was nu je blog aan het doorlezen en was wel benieuwd of je inderdaad nu veel sneeuw hebt.
Wij gaan naar Orlando, zitten op I-drive een beetje in het midden. We hebben geen auto gereserveerd omdat we alles met de trolley en de bus willen doen. Wel gaan we een aantal dagen naar de westkust, naar Sarasota en Clearwater Beach en gaan naar Epcot centre. We zullen dan een paar dagen wat huren.
Verder is het shoppen, genieten (eindelijk) van de diversiteit van de restaurantjes en uitrusten. Ik mag nog niet zoveel ondernemen i.v.m. medicatie.
Bovendien gaan onze vrienden in augustus met een andere vriend een rondreis maken door Florida en de bovenliggende staten en zij willen de meeste Florida attracties dan doen. Wij hebben er al heel veel gedaan in onze vorige twee Florida-vakanties en gaan eigenlijk voor de rust, locale marktjes enzo.
Groetjes, Nel
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hoi Nel,
Dat klinkt als een fijne vakantie! Ik zou op het moment ook wel in Florida willen zijn
.
De sneeuw is wel begonnen, maar er ligt nu nog maar wat ze hier een "dusting" noemen. 10 tot 20 cm wordt hier verwacht, voor ons gebied heel wat.
Dat klinkt als een fijne vakantie! Ik zou op het moment ook wel in Florida willen zijn

De sneeuw is wel begonnen, maar er ligt nu nog maar wat ze hier een "dusting" noemen. 10 tot 20 cm wordt hier verwacht, voor ons gebied heel wat.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC