Verblijf rondom Vancouver

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
famglorie
Amerika-ontdekker
Berichten: 49
Lid geworden op: 08 sep 2017, 13:44
Aantal x V.S. bezocht: 0

Verblijf rondom Vancouver

Bericht door famglorie »

Wij zijn het laatste stukje van onze reis door Canada aan het plannen en hebben nog twee nachten over voordat we vanaf Vancouver naar huis vliegen. Wij willen eigenlijk graag enigzins in de omgeving van het vliegveld verblijven maar wel buiten de stad. Wij zijn echt geen stadsmensen en vermijden het echt. Vandaar dat we zoeken naar een leuk plekje ik de buurt maar niet in de drukte. Iemand tips?
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4965
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Verblijf rondom Vancouver

Bericht door hemmie »

Lynn canyon is zeker een bezoek waard, maar toen wij er in het hoogseizoen waren ook erg druk. Ik vermoed dat dat voor de meeste plekken net buiten de stad geldt.

Richmond is ook leuk om te bezoeken, wij gingen daar naar Gulf of Georgia Cannery, heel interessant, en daar was het wel rustig. Je kunt dan ook Brittania Shipyards bezoeken, en het stadje zelf bezoeken.
Terug in Texas!
Gebruikersavatar
elninjoo
Amerikakenner
Berichten: 1456
Lid geworden op: 29 mei 2009, 08:49
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Verblijf rondom Vancouver

Bericht door elninjoo »

Ik had 'n hotel aan de rand van Stanley Park (The Sylvia) Ik ben ook geen stadsmens en vond 't heerlijk in het park.
Volucris
Amerikafan
Berichten: 169
Lid geworden op: 17 apr 2016, 15:32
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Verblijf rondom Vancouver

Bericht door Volucris »

Vancouver is een hele drukke stad maar als je in Stanley Park bent ben je gewoon in de natuur. Ook wij proberen steden zoveel mogelijk te vermijden maar dit vonden wij toch heel leuk om te doen. We zijn al een aantal keren in Vancouver geweest en gaan er iedere keer naartoe.
Als je met het openbaar vervoer gaat loop je zo van Waterfront (ook leuk om een keertje te lopen) naar het park.
famglorie
Amerika-ontdekker
Berichten: 49
Lid geworden op: 08 sep 2017, 13:44
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Verblijf rondom Vancouver

Bericht door famglorie »

Dank voor jullie tips. We hebben uiteindelijk gekozen voor een AirBnB in Coquitlam met zwembad. Voor ons perfect, in de rust en toch dichtbij genoeg.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer