Een Ford Mustang Cabrio huren in LA

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
MaMootjes
Amerika-ontdekker
Berichten: 78
Lid geworden op: 23 sep 2017, 22:48
Aantal x V.S. bezocht: 1

Een Ford Mustang Cabrio huren in LA

Bericht door MaMootjes »

Al verschillende berichtjes hierover gevonden maar nog geen antwoord op mijn vraag gezien. Weten jullie bij welke verhuurder in LA ik een Ford Mustang Cabrio kan huren voor 1 dag, juli volgend jaar. Ik vind wel verhuurders maar krijg overal de melding 'or similar'. Mijn man wil al jaren in een Mustang toeren, vandaar dat we eigen niet 'similar' willen ..... Of wil ik iets wat niet kan?
Hebben jullie ideeen? Alvast bedankt!
Purk87
Amerikafan
Berichten: 312
Lid geworden op: 22 jan 2016, 18:46
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Een Ford Mustang Cabrio huren in LA

Bericht door Purk87 »

Wij hebben die van ons via National gehuurd. Maar ook hier stond bij ‘or similar’.
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Een Ford Mustang Cabrio huren in LA

Bericht door Harry »

Bij Hertz kun je een specifiek model huren, wij hadden in 2010 ook een Mustang gehuurd en wilde ook geen similar.
MaMootjes
Amerika-ontdekker
Berichten: 78
Lid geworden op: 23 sep 2017, 22:48
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Een Ford Mustang Cabrio huren in LA

Bericht door MaMootjes »

Ik heb idd bij Hertz op de site gekeken maar daar vind ik geen cabrio... Kan het zijn dat ze die in LA niet hebben? Ik zal er eens een mail aan wagen, wie weet.
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Een Ford Mustang Cabrio huren in LA

Bericht door Harry »

Ik zie het, een Mustang Shelby is ook leuk. :iroc:
Maar 575 dollar voor een dagje is wel wat prijzig. :blink:
Daan9856
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 sep 2017, 16:34
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Een Ford Mustang Cabrio huren in LA

Bericht door Daan9856 »

MaMootjes schreef:Al verschillende berichtjes hierover gevonden maar nog geen antwoord op mijn vraag gezien. Weten jullie bij welke verhuurder in LA ik een Ford Mustang Cabrio kan huren voor 1 dag, juli volgend jaar. Ik vind wel verhuurders maar krijg overal de melding 'or similar'. Mijn man wil al jaren in een Mustang toeren, vandaar dat we eigen niet 'similar' willen ..... Of wil ik iets wat niet kan?
Hebben jullie ideeen? Alvast bedankt!
De app Turo, soort Airbnb voor auto's, vind je er denk ik wel eentje.
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Een Ford Mustang Cabrio huren in LA

Bericht door sanook »

Als je persé een Mustang wilt gaat dat je wel wat extra kosten. Als je een categorie 'convertible Ford Mustang or similar' boekt heb je een grote kans dat je een Mustang krijgt maar geen garantie. Als je boekt bij een bedrijf waar je zelf de auto uit mag zoeken dan is de kans nog groter dat er wel een Mustang bij staat. 2 jaar geleden bij Alamo in Miami een convertible geboekt en we konden kiezen uit 5 verschillende Mustangs.
Laatst gewijzigd door sanook op 30 sep 2017, 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Miquel
Amerikafan
Berichten: 238
Lid geworden op: 26 aug 2014, 21:27
Locatie: Alkmaar

Re: Een Ford Mustang Cabrio huren in LA

Bericht door Miquel »

Volgens mij zijn 9 van de 10 Mustangs.
Een verdwaalde Chevrolet wellicht maar je kan altijd vragen om een Mustang. Die dingen zie je zoveel rijden een worden zeer veel gehuurd. Lijkt mij zeer sterk dat je d'r net een mist.
Gebruikersavatar
tomaat85
Amerikakenner
Berichten: 794
Lid geworden op: 06 feb 2011, 18:27
Contacteer:

Re: Een Ford Mustang Cabrio huren in LA

Bericht door tomaat85 »

Mustangs zijn er zat idd...in het geval ik vorige vakantie voor elke gespotte mustang een dollar had gekregen waren waarschijnlijk alle boodschappen van de hele maand betaald geweest :wink: Het was gewoon een sport om de Camaro's er tussenuit te halen..wat nog niet meeviel gezien de schaarste. Ik ga dus mee met de mensen die zeggen dat de kans op een Mustang heel groot is. En een 20-tigje doet vast ook wonderen mocht t ff niet gelijk lukken
Grote Amerika fan
Gebruikersavatar
lsl
Amerikakenner
Berichten: 1209
Lid geworden op: 03 aug 2008, 10:24
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: België

Re: Een Ford Mustang Cabrio huren in LA

Bericht door lsl »

Als je boekt bij een bedrijf waar je zelf de auto uit mag zoeken dan is de kans nog groter dat er wel een Mustang bij staat.
Zou ik niet op gokken, al meerdere keren gezien dat mensen bij Alamo en National op de luchthaven (LAS) stonden te wachten op een Mustang.
De greeter zei me dat de wachttijd tot 2u-3u kon oplopen!
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Een Ford Mustang Cabrio huren in LA

Bericht door sanook »

Dan is de kans alsnog groter dan wanneer je bij een ander bedrijf een auto (lees: geen Mustang) toegewezen krijgt.
Nogmaals: Als je garantie wilt dan zul je meer moeten betalen (volgens mij boek je dan wel een snellere Mustang dan de gebruikelijke dus dat is dan weer een bijkomend voordeel) maar als je dat niet wilt dan kun je wel proberen om je kans zo groot mogelijk te maken.
Bluebonnet
Amerikafan
Berichten: 103
Lid geworden op: 06 aug 2017, 13:57

Re: Een Ford Mustang Cabrio huren in LA

Bericht door Bluebonnet »

Waarom per se een Ford Mustang? Dat is niet echt een bijzondere auto toch? Misschien jeugdsentiment ofzo?

En sorry, dat klinkt een beetje alsof ik je aanval, maar ben gewoon nieuwsgierig naar het verhaal achter deze wens.

Zelf zou ik heel graag eens een roadtrip met '67 Chevy Impala doen samen met m'n oudste vanwege een tv show die we samen keken.
Gebruikersavatar
Aarjan
Amerikafan
Berichten: 242
Lid geworden op: 07 apr 2011, 21:10
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Een Ford Mustang Cabrio huren in LA

Bericht door Aarjan »

Het is echt heel bizar; heb echt zo vreselijk vaak rental Mustangs gezien, maar zelf pas 1 keer een Mustang meegekregen.
Heb al eens een Pontiac Sunbird (heeeeel lang geleden) meegekregen, ook een Toyota Solara en de laatste 2 keer een Chevy Camaro.
Dat is trouwens ook geen slechte keuze hoor!
MaMootjes
Amerika-ontdekker
Berichten: 78
Lid geworden op: 23 sep 2017, 22:48
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Een Ford Mustang Cabrio huren in LA

Bericht door MaMootjes »

Waarom perse een Mustang? Ik weet t eigenlijk niet, al zijn hele leven van gedroomd, tja. Het kan erger :wink: Nu de kans om er een dagje in te toeren. Dus daar gaan we voor! Ik ga Alamo, National en Hertz maar eens een mail sturen, vragen wat de mogelijkheden zijn. En er anders maar gewoon op gokken en dat 20je achter de hand houden! Bedankt voor alle reacties!
Big-AL
Amerika-ontdekker
Berichten: 63
Lid geworden op: 24 mei 2017, 15:37
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Gouda

Re: Een Ford Mustang Cabrio huren in LA

Bericht door Big-AL »

Heb 3 weken geleden een upgrade genomen in LA bij Alamo toen ik aankwam bij de balie.
Ik had de Dodge Charger klasse, maar heb een zwarte Dodge Challenger R/T HEMI met 375 pk genomen na bijbetaling.
Volgens mij iets van 450 dollar bovenop de huurprijs die ik al betaald had.
Een echte musclecar! Die hebben ze dus ook, en tevens een Chevrolet Camaro SS.
Ik heb nog nooit zoveel lol gehad in een auto. Door de bergen boven Malibu naar de Snake (lange kronkelweg).
Mag misschien een hoop geld extra zijn voor 23 dagen rijden maar voor mij was het elke cent waard en heeft mijn vakantie echt perfect gemaakt.
Misschien is dat iets wat je man misschien nog veel leuker vind. En als het maar 1 dag is, doe het gewoon, die kans krijg je niet zo vaak om met dit soort auto’s in Amerika te kunnen rijden.
Los Angeles in 2015, 2016, 2017, 2019 en 2023
Ed-USA
Amerikafan
Berichten: 134
Lid geworden op: 10 jul 2017, 09:30
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Een Ford Mustang Cabrio huren in LA

Bericht door Ed-USA »

Mijn zoon en ik hadden deze zomer ook bij Alamo in Colorado Springs een Ford Mustang cabrio (or simular) voor één dag gereserveerd. Helaas was deze niet beschikbaar bij het ophalen, maar had men wel een BMW 430i cabrio voor ons. Geen verkeerd alternatief, maar ook wij wilden iets echts Amerikaans, dus na wat aandringen kwam de, overigens zeer hulpvaardige en meedenkende, Alamo-medewerker met een Camaro SS cabrio (met een dikke V8) op de proppen. Deze was net teruggebracht, maar bleek bij nader onderzoek schade te hebben, waardoor deze jammer genoeg toch niet meegegeven kon worden. Toen maar, enigszins teleurgesteld, de BMW meegenomen. Prima auto die super reed, maar ja, niet Amerikaans.

Een paar dagen later de Alamo balie nog eens gebeld, omdat we eigenlijk toch nog wel in de Mustang wilden rijden. Bleek er wederom geen beschikbaar te zijn. Na het noemen van de naam van degene die ons een paar dagen eerder geholpen had (en waarschijnlijk wel een soort van baas was daar) bleken er opeens meerdere mogelijkheden te zijn: Camaro's, Mustangs,...Natuurlijk een Mustang (gelukkig met de V6) uitgezocht en daar echt een geweldige dag mee gehad. Absoluut aan te raden. Rijdt minder strak dan zo'n BMW, maar is een ervaring op zich om daarmee door de Rockies te rijden.

Moraal van het verhaal: je moet geluk hebben met wat beschikbaar is maar als je je situatie uitlegt en de juiste medewerker treft zijn er vaak toch wel veel mogelijkheden.
Bijlagen
Mustang.jpg
Laatst gewijzigd door Ed-USA op 01 okt 2017, 14:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: Een Ford Mustang Cabrio huren in LA

Bericht door Division »

Alamo-medewerker met een Camaro SS cabrio (met een V12) op de proppen.
Grootste motor in de Camaro is de V8.
Afbeelding
Ed-USA
Amerikafan
Berichten: 134
Lid geworden op: 10 jul 2017, 09:30
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Een Ford Mustang Cabrio huren in LA

Bericht door Ed-USA »

Ah, daar zat ik even mis, gecorrigeerd.
Bluebonnet
Amerikafan
Berichten: 103
Lid geworden op: 06 aug 2017, 13:57

Re: Een Ford Mustang Cabrio huren in LA

Bericht door Bluebonnet »

Een kennis van me moet heel veel reizen voor haar werk, en rijdt regelmatig in huurautos. Omdat ze zo'n goede klant is dacht de plaatselijke verhuurder haar een plezier te doen met een knalrode Camaro. Ze was er niet blij mee :lol:
Laag bij de grond dus op de snelweg voelde ze zich net een verdwaalde kleuter, en heel laag van binnen dus ze had steeds de neiging om over het stuur gebogen te zitten om haar hoofd niet te stoten. Duidelijk geen geschikte auto voor haar. Maar haar man vond het wel leuk om er even mee door de straat te toeren.
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: Een Ford Mustang Cabrio huren in LA

Bericht door vinceG »

Ik begrijp het wel hoor. Net in san diego een week in een mustang rond gereden en is heerlijke bak!
Maar geen garanties. In San Diego was de keuze zeeeer beperkt en kans ook groot op andere cabrio. Vorige keer op hawaii een mustang GT gereden, dat is pas een musclecar. Nu bij het inleveren bij Alamo in palm springs begrepen dat de GT niet meer bij de gewone cabrios wordt aangeboden.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer