Na de PT nog een andere wandeling doen is wel optimistisch inderdaadd.
Ik zie nu pas dat je op de dag van aankomst nog naar Yosemite rijdt. Is dat wel haalbaar? Tentje opzetten in het donker? Hoe laat kom je ana in SF?
Marianne
Tnx voor de MV tip! Wij hebben 5 jaar geleden al een 5-weekse rondreis gemaakt door dit gebied en hebben toen idd de Scenic Drive gereden. Leuk deze tip om weer 'ns iets nieuws te rijden in dit gebieddmx schreef:In Monument Valley kan ik de Wildcat trail sterk aanraden. Die vonden wij persoonlijke leuker en mooier dan de Scenic drive met de wagen. Ons hoogtepunt in MV!
Ten slotte lijkt het me wel jammer dat je wel heel weinig tijd hebt voor Zion
Tsja, het wordt OF 1 nacht langer in Torrey OF een nieuw gebied ontdekken met Canyon de Chelly, Petrified Forest, Meteor Crater, etc. (Mesa Verde zijn we trouwens ook al geweest). Aangezien we al 2x eerder in Torrey hebben overnacht op de 2 trips hiervoor... gaan we denk ik toch dit keer voor "iets nieuws". We gaan in ieder geval in Bryce (weer) de zonsopkomst meemaken en dan direct door naar Torrey om daar nog wat wandelingen te kunnen doen. Hoewel we eigenlijk ook wel de Cathedral Valley Loop zouden willen doen.. maar weet niet of dat gaat lukken. Keuzes, keuzes.ingrid1955 schreef:hallo,
moest je op dag 10 nog wat tijd hebben : walnut canyon national monument, kort na meteor crater en vlakbij flagstaff, is klein maar indrukwekkend. zeker omdat je mesa verde niet aandoet. inderdaad, extra dag zion zou formidabele wandelingen opleveren, maar ook capitol reef is een prachtig wandelgebied en verdient een extra dagje. niet makkelijk kiezen.