Ik ga altijd gewoon voor het aller goedkoopste ticket, en meestal boek je dat gewoon bij deairline zelf. Moet er wel bij zeggen dat ik nooit heel vroeg boek. Meestal een maand of 2 van te voren.
En O,L,M zijn zover ik weet Economy/Discount tickets. De prijs is dus doorslag gevend voor je, dus gewoon de goedkoopste kiezen.
Let wel op dat je bij de goedkoopste tickets NIETS (naam, datum etc) mag veranderen. Je kunt het ticket dus zelfs niet aan iemand anders verkopen.
Het enige verschil tussen al die klasses is de flexibiliteit in ticketvoorwaarden. Hoe goedkoper het ticket, hoe strenger de voorwaarden. Volgens de strengste voorwaarden mag je niet wijzigen en niet annuleren. Voor een duurder ticket mag je tegen bepaalde kosten wel wijzigen en krijg je bij annulering een deel van de ticketprijs terug. Betaal je nog meer, dan mag je gratis wijzigen en annuleren. Dat is alles.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.