Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Cijferlijst vertalen voor DS-2019

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
StageNYCfall2007
Amerikafan

Cijferlijst vertalen voor DS-2019

Bericht door StageNYCfall2007 »

Hoi,

Ik ben op zoek naar een officiele instantie die mijn HBO cijferlijst in het engels kan vertalen. Dit moet voor de aanvraag van het ds2019.

Waar kan ik dat laten doen en hoeveel kost me dat? (2 a4tjes)

bedankt
GOD BLESS AMERICA
Land Of The Free, Home Of The Brave

USA Trips
05/06 Twee weken Kerstvakantie NYC
07/08 Vijf maanden stage NYC (Visits to Chicago, Boston, Philly, Washington (2x), reis naar Mid-West, en meer kleine dorpjes/steden).
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Ben je er inmiddels achter ???

Ik kan je helaas niet helpen, maar ben wel benieuwd naar het antwoord.

groetjes, Jolanda
StageNYCfall2007
Amerikafan

Bericht door StageNYCfall2007 »

Ja. Na veel gezeur van mijn school (die er geen verstand van heeft, ben van hot naar her & weer terug gestuurd), kwam ik erachter dat je hem zelf mocht vertalen :?

Ging erg lastig, want ik wist echt wat en hoe de officiele vertaling was. maar goed, dat was uiteindelijk niet eens belangrijk.

School keurde het goed, zette stempel en zo kwam het allemaal goed.

Ik heb nu mijn gehele aanvraag (in tweevoud) voor form DS2019 naar de Nuffic gestuurd.

En nu afwachten... Duurt acht tot twaalf weken tot ik het DS-2019 form ontvang. Iemand hier ervaring mee? Ik neem aan dat ik ook nog gebeld word.
GOD BLESS AMERICA
Land Of The Free, Home Of The Brave

USA Trips
05/06 Twee weken Kerstvakantie NYC
07/08 Vijf maanden stage NYC (Visits to Chicago, Boston, Philly, Washington (2x), reis naar Mid-West, en meer kleine dorpjes/steden).
JohnNJ
Amerikakenner

Bericht door JohnNJ »

Misschien kun je eens vragen bij het NUFFIC:

http://www.nuffic.nl/

--john
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer