Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Trick or Treat
Trick or Treat
Vanavond is het weer zo ver, kinderen worden aan de deur afgezet om SNOEP op te komen halen.
TRICK or TREAT
Je kunt ze ook een spelletje laten doen, maar de meeste mensen delen gewoon snoep uit!
Het hoort allemaal bij het welom bekende HALLOWEEN.
Richard
TRICK or TREAT
Je kunt ze ook een spelletje laten doen, maar de meeste mensen delen gewoon snoep uit!
Het hoort allemaal bij het welom bekende HALLOWEEN.
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Wij gaan vanavond pas Trick or Treaten (wonen niet in de bijbel belt
). Gisteren buiten op het deck in 25 graden (!) pompoenen uitgeschept en uitgesneden, mijn handen zijn er nog oranje van!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Bij gebrek aan een eigen pompoen, heb ik zojuist deze maar uitgesneden...Petra/VS schreef:Gisteren buiten op het deck in 25 graden (!) pompoenen uitgeschept en uitgesneden, mijn handen zijn er nog oranje van!
http://flashdepot.netfirms.com/129580_pumpkinSim[1].swf
Eén voordeel...je houd schone handen... :hilarious:
Roland
-
smiletje85
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
-
Antoinette
- Amerikafan
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ik heb een foto album gemaakt met al mijn Halloween gerelateerde foto's, inclusief onze kostuums van afgelopen zondag:
http://community.webshots.com/album/209822102uiGynZ
http://community.webshots.com/album/209822102uiGynZ
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC