Even voorstellen: Niels

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
Nielzinho
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jun 2017, 12:49
Aantal x V.S. bezocht: 4

Even voorstellen: Niels

Bericht door Nielzinho »

Beste Amerika fans,

Mijn vriendin en ik gaan in September voor de tweede keer samen naar de Verenigde Staten. Ik zelf ga voor de 5e keer en ben sinds 2011 na een stedentrip in New York besmet met het Amerika virus....
Na deze stedentrip ben ik nog twee maal op rondreis geweest met vrienden, met een huur auto door het zuid westen / westen van Amerika. Vervolgens ben ik met mijn vriendin naar Florida gegaan. Sindsdien is zij ook besmet en wilde we snel teruggaan, alleen niet naar Florida. Florida viel me iets tegen na het reizen door het westen. Dus in het september is het tijd om met me vriendin door het westen te reizen. De reis start in Las Vegas, de rest is nog 'unknown'. Er zal vast wat gepland worden met Yosemite, S.F. en L.A. Omdat dit gedeelte van de reis nog unknown is, heb ik me aangemeld op het forum om wat vernieuwende ideeen op te doen voor de komende reis.

Groetjes

Niels en Angela
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42134
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Niels

Bericht door Martin & Marianne »

Welkom op het forum!
Het is een goed plan om de route eens hier voor te leggen. Wacht ook niet te lang met reserveren; het is in september nog steeds druk.

Marianne
Denise_Stargaze
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jun 2017, 11:42
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Even voorstellen: Niels

Bericht door Denise_Stargaze »

Ik heb in september 2012 ook rondgereisd daar (Nevada, Califonrnie, Oragon) en vond het adembenemend, zeker in die maand.

De drukte viel mij ook mee, maar het was ook wel een low-budget reis, met vooral veel camperen en hostels.

Veel plezier :)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer