Reis Ing: Deep South 2017 (vanuit Atlanta)

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Ing
Amerikakenner
Berichten: 833
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Reis Ing: Deep South 2017 (vanuit Atlanta)

Bericht door Ing »

winterpark schreef:Hoi Ing,
Een halve reactie op jouw topic en een halve aanvulling op de mijne ;) (viewtopic.php?f=15&t=66516)
Wij zitten nu in Fairhope, Alabama. Vrijdag rijden we naar Atlanta en zaterdag vliegen we naar huis. Zoals ik al gehoopt had is Fairhope echt een super charmant stadje aan de golf van Mexico, zonder de idiote prijzen van de Floridaanse noordkust. Het is me sowieso opgevallen dat de Mississippi/Alabama kust een stuk goedkoper is dan de panhandle van Florida als je een dagje strand wil doen. Mocht het nog passen in jouw reis, Fairhope is dus super. Je hebt hier trouwens op een halfuur rijden vandaan outlet malls in Foley.
Ik heb al je tips genoteerd in ons reisschema wat betreft restaurants e.d.. Dank daarvoor! Hotel Atlanta hebben we al een mooie deal, maar alsnog dank voor de tip.

Ik zit te kijken of ik ons schema in de panhandle en aan de kust op Amelia Island nog wat kan veranderen..
Wat betreft Fairhope: is dat ook echt een beetje een badplaats, als in: kunnen we daar een dagje op het strand gaan liggen?

Welk hotel had je in Fairhope? Waar heb je uiteindelijk verder verbleven aan de Florida kust en hoeverre was dit een aanrader of nieet?
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
winterpark
Amerikakenner
Berichten: 1219
Lid geworden op: 29 jan 2017, 23:16
Aantal x V.S. bezocht: 50

Re: Reis Ing: Deep South 2017 (vanuit Atlanta)

Bericht door winterpark »

Ing schreef:
Ik heb al je tips genoteerd in ons reisschema wat betreft restaurants e.d.. Dank daarvoor! Hotel Atlanta hebben we al een mooie deal, maar alsnog dank voor de tip.

Ik zit te kijken of ik ons schema in de panhandle en aan de kust op Amelia Island nog wat kan veranderen..
Wat betreft Fairhope: is dat ook echt een beetje een badplaats, als in: kunnen we daar een dagje op het strand gaan liggen?

Welk hotel had je in Fairhope? Waar heb je uiteindelijk verder verbleven aan de Florida kust en hoeverre was dit een aanrader of nieet?
Een badplaats zou ik het niet noemen, je hebt er wel strand. Hier kun je wat meer lezen over Fairhope: http://traveltips.usatoday.com/beaches- ... 57663.html
"Fairhope is a small, artsy town on the eastern shore of Alabama's Mobile Bay. It is home to many notable artistic personalities, including Pulitzer Prize winner Rick Bragg, who once wrote of Fairhope: "Some people call it an artist's colony, and that is true, since you cannot swing a dead cat without hitting a serious-faced novelist." The beach isn't the draw; the finer, whiter and wider sands of Gulf Shores are about a half-hour away. Due to its location on a brackish, estuary bay, most visitors don't expect beaches and are usually surprised when they find that a couple of worthy strands of sand do exist in the area."
Wij sliepen in het Hampton Inn midden in het centrum. Vind dat sowieso een fijne keten. Mocht je gaan, we hebben briljant gegeten bij de Dragonfly Foodbar (soort Mexicaans/Aziatisch fusion, heel bijzonder en niet duur, alleen wel erg druk!). Als je erheen wil zou ik het dus niet ruilen voor voor een plaats aan de kust van Florida, omdat je daar dus wél de witte strandjes hebt! Wij zijn helaas vanaf Fairhope weer naar Atlanta gereden en naar huis gevlogen, de Panhandle paste niet meer in deze reis.
Maar als ik jouw reis zo zie... Weet ik eigenlijk niet of ik erg nog erg veel aan zou veranderen, hoe leuk ik Fairhope ook vond. Volgens mij past alles zo perfect in elkaar. En voor een dagje strand kun je inderdaad beter naar Panama Beach :)
Ing
Amerikakenner
Berichten: 833
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Reis Ing: Deep South 2017 (vanuit Atlanta)

Bericht door Ing »

Allright, duidelijk verhaal: thanks!

De twijfel in de route bestaat mij bij nu om 2 redenen:
Ik heb in het verslag van Njit en SpaceAce gelezen dat Panama City nou niet echt een charmante plaats is..
We zitten in Panama Beach omdat ik daar als enige een betaalbaar hotel direct aan het strand kon vinden. Het is de Days Inn Panama Beach. Niet echt briljante recensies, maar wel met mooi zwembad en dus aan het strand. Iemand hier op het forum had hem ook aangeraden (zie paar berichten terug, Annet).

Daarnaast lijkt mij de dag vanaf Panama Beach tot New Orleans heel erg vol. Ik zou graag langs Seaside willen en ik heb in verslagen van anderen ook wat leuke dingen gezien op de route. Daarnaast willen we graag aan het einde van de dag bij Slidell de swamp tour doen. Ik dacht, als ik nou wat schuif en een overnachting in Fairhope/Mobile pak, dan breek ik het een beetje op.. Maarja, een stranddag offeren is eigenlijk ook zonde..
Dilemma dilemma!

Hebben jullie nog een swamp tour gedaan in de buurt van New Orleans? Of alleen in Breaux Bridge?
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
winterpark
Amerikakenner
Berichten: 1219
Lid geworden op: 29 jan 2017, 23:16
Aantal x V.S. bezocht: 50

Re: Reis Ing: Deep South 2017 (vanuit Atlanta)

Bericht door winterpark »

Ing schreef:Allright, duidelijk verhaal: thanks!

De twijfel in de route bestaat mij bij nu om 2 redenen:
Ik heb in het verslag van Njit en SpaceAce gelezen dat Panama City nou niet echt een charmante plaats is..
We zitten in Panama Beach omdat ik daar als enige een betaalbaar hotel direct aan het strand kon vinden. Het is de Days Inn Panama Beach. Niet echt briljante recensies, maar wel met mooi zwembad en dus aan het strand. Iemand hier op het forum had hem ook aangeraden (zie paar berichten terug, Annet).

Daarnaast lijkt mij de dag vanaf Panama Beach tot New Orleans heel erg vol. Ik zou graag langs Seaside willen en ik heb in verslagen van anderen ook wat leuke dingen gezien op de route. Daarnaast willen we graag aan het einde van de dag bij Slidell de swamp tour doen. Ik dacht, als ik nou wat schuif en een overnachting in Fairhope/Mobile pak, dan breek ik het een beetje op.. Maarja, een stranddag offeren is eigenlijk ook zonde..
Dilemma dilemma!

Hebben jullie nog een swamp tour gedaan in de buurt van New Orleans? Of alleen in Breaux Bridge?
Ik snap je dilemma, denk dat het redelijk eenvoudig op te lossen is door niet in Panama Beach te slapen, maar inderdaad Fairhope/Mobile (aan de pier in Fairhope kun je trouwens de mooiste zonsondergang ooit zien!). En dan misschien niet in het hotel waar wij zaten, maar in een hotel dat wél aan het strand ligt iets ten zuiden van Fairhope. OF in een andere plaats aan de kust in Alabama en Mississippi, wat gewoon een stuk goedkoper is dan Florida. Wij reden bijvoorbeeld langs Pass Christian/Gulfport/Biloxi en dat zag er ook prima uit vond ik.

Zat wel te denken: je gaat in augustus, met 40 graden op het strand liggen... Is dat fijn?

Wij hebben de swamptour in Breaux Bridge gedaan inderdaad, op Lake Martin. Was super leuk! Maar begreep dat die bij Slidell ook super is.
Gebruikersavatar
Felicitas
Amerika-expert
Berichten: 1791
Lid geworden op: 05 jan 2008, 10:19
Contacteer:

Re: Reis Ing: Deep South 2017 (vanuit Atlanta)

Bericht door Felicitas »

Ten zuiden van New Orleans hebben wij een swamp tour gedaan bij Jean Lafitte Swamp Tours. We hadden deze tour niet vooraf gepland, maar we waren in de buurt. We vonden het een leuke swamp tour. Meer dan genoeg alligators in ieder geval. Minder is dat ze de alligators marshmellows voeren.

We hadden eigenlijk een andere swamp tour gereserveerd, namelijk The Last Wilderness Swamp Tour in de buurt van Plaquemine. Deze kon jammer genoeg niet doorgaan vanwege een tornado warning, maar dit is wel een tour waar ze géén marshmellows voeren aan de dieren.
Ing
Amerikakenner
Berichten: 833
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Reis Ing: Deep South 2017 (vanuit Atlanta)

Bericht door Ing »

Mmhh, nee dat is niet de oplossing helaas. Wij komen namelijk vanuit Amelia Island die dag ervoor. En Amelia Island tot pak hem beet Biloxi is ruim 500 miles. Dat is wel ruim 100 miles boven ons persoonlijke maximum per dag. Haha lastig lastig.

40 graden in augustus is ietwat overdreven, haha. Langjarig gemiddelde daar in augustus is 31 graden.
Geen idee of het lekker toeven is daar aan het strand. We zijn in augustus wel vaker in Florida geweest en vonden het altijd best prima te zien. Af en toe een buitje, af en toe zon, af en toe een bui en vooral wel warm. Maarja, daarvoor heb je de zee en zwembad om af te koelen. Haha.

Aha, die lijkt me ook gaaf idd. Ik lees hele goede verhalen over die bij Slidell (van Dr. Wagner), dus die gaan we zeker doen.
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
Ing
Amerikakenner
Berichten: 833
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Reis Ing: Deep South 2017 (vanuit Atlanta)

Bericht door Ing »

Felicitas, die 2 tours ga ik ook even bekijken dan. Dankje!

En ik ga jouw verslag lezen nu het af is. Ik heb tijdens jullie reis een paar keer live mee gelezen, maar ik was zelf tijdens jullie reis ook op vakantie, dus is er niet altijd van gekomen. Nu kan ik in 1 ruk doorlezen en alle goede tips opslaan :) :)
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
winterpark
Amerikakenner
Berichten: 1219
Lid geworden op: 29 jan 2017, 23:16
Aantal x V.S. bezocht: 50

Re: Reis Ing: Deep South 2017 (vanuit Atlanta)

Bericht door winterpark »

Ing schreef:Mmhh, nee dat is niet de oplossing helaas. Wij komen namelijk vanuit Amelia Island die dag ervoor. En Amelia Island tot pak hem beet Biloxi is ruim 500 miles. Dat is wel ruim 100 miles boven ons persoonlijke maximum per dag. Haha lastig lastig.

40 graden in augustus is ietwat overdreven, haha. Langjarig gemiddelde daar in augustus is 31 graden.
Geen idee of het lekker toeven is daar aan het strand. We zijn in augustus wel vaker in Florida geweest en vonden het altijd best prima te zien. Af en toe een buitje, af en toe zon, af en toe een bui en vooral wel warm. Maarja, daarvoor heb je de zee en zwembad om af te koelen. Haha.

Aha, die lijkt me ook gaaf idd. Ik lees hele goede verhalen over die bij Slidell (van Dr. Wagner), dus die gaan we zeker doen.
Haha, ik ben een sukkel! Ik was even in de veronderstelling dat je van NOLA naar Amalia Island rijdt, maar je gaat andersom! Argh! Dan is Florida veel logischer. He lastig. Ik hoor veel mensen over Seaside in Florida, hoe leuk dat is, maar volgens mij is dat nóg duurder. Maar dat schijnt dus wel een heel mooi plaatsje te zijn.

@Felicitas jullie reisverslag is zo leuk geschreven! Die ga ik erbij houden voor latere reizen :)
Ing
Amerikakenner
Berichten: 833
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Reis Ing: Deep South 2017 (vanuit Atlanta)

Bericht door Ing »

Haha sukkel is wel weer erg hard ;-).
Ja, wij doen de route 'andersom' dan de meesten, omdat we dan goed uitkwamen met door in het weekend niet in de Great Smokey Mountains te zijn en in de weekenden wel in New Orleans en Nashville (Grand Ole Opry!). En het komt ook een klein beetje omdat ik rechts ben en altijd heel erg de neiging heb tot rondjes 'rechtsom' ipv ''linksom'; noem het een tik.

Ja, Seaside is ook bijzonder omdat het een van de eerste plaatsjes is die geheel is gevormd naar de ideeën van New Urbanism. Ik ben zelf een stadsgeograaf, dus ik wil natuurlijk zo'n plaatsje bezoeken. Maar dan meer als nerd, dan als toerist. Overigens is Celebration in Florida ook uniek en bijzonder, dat is namelijk een van de weinige echte uitwerkingen van het idee van 'Garden Cities' van Ebenezer Howard.
#nerdmodusuit

Ik denk dat het dan toch maar Panama Beach blijft... Alle andere plaatsjes daar in Florida zijn nog slechter betaalbaar en volgens mij ook beetje zelfde hysterische toerisme. En vroeg opstaan op de dag dat we naar New Orleans gaan om alles te kunnen doen en bezoeken. Anders eventueel de swamp tour vanuit NOLA doen in de ochtend. Toch jammer, een nachtje Mobile of Biloxi was ook best leuk geweest.
Achteraf had ik ook 6 weken kunnen vullen met de regio, haha.
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
winterpark
Amerikakenner
Berichten: 1219
Lid geworden op: 29 jan 2017, 23:16
Aantal x V.S. bezocht: 50

Re: Reis Ing: Deep South 2017 (vanuit Atlanta)

Bericht door winterpark »

Ing schreef:Haha sukkel is wel weer erg hard ;-).
Ja, wij doen de route 'andersom' dan de meesten, omdat we dan goed uitkwamen met door in het weekend niet in de Great Smokey Mountains te zijn en in de weekenden wel in New Orleans en Nashville (Grand Ole Opry!). En het komt ook een klein beetje omdat ik rechts ben en altijd heel erg de neiging heb tot rondjes 'rechtsom' ipv ''linksom'; noem het een tik.

Ja, Seaside is ook bijzonder omdat het een van de eerste plaatsjes is die geheel is gevormd naar de ideeën van New Urbanism. Ik ben zelf een stadsgeograaf, dus ik wil natuurlijk zo'n plaatsje bezoeken. Maar dan meer als nerd, dan als toerist. Overigens is Celebration in Florida ook uniek en bijzonder, dat is namelijk een van de weinige echte uitwerkingen van het idee van 'Garden Cities' van Ebenezer Howard.
#nerdmodusuit

Ik denk dat het dan toch maar Panama Beach blijft... Alle andere plaatsjes daar in Florida zijn nog slechter betaalbaar en volgens mij ook beetje zelfde hysterische toerisme. En vroeg opstaan op de dag dat we naar New Orleans gaan om alles te kunnen doen en bezoeken. Anders eventueel de swamp tour vanuit NOLA doen in de ochtend. Toch jammer, een nachtje Mobile of Biloxi was ook best leuk geweest.
Achteraf had ik ook 6 weken kunnen vullen met de regio, haha.
Als Panama Beach zelf niet leuk is, gebruik je het als slaapplek en rijd je naar Destin/Seaside :D Ben heel benieuwd naar jullie trip. Ga je erover schrijven? Of heb je wellicht een actieve instagram account die ik mag volgen?

Trouwens! Zo te horen hebben we een gezamenlijke interesse! Ik schrijf voor mijn werk veel over ruimtelijke ontwikkeling/binnensteden, en ben ook helemaal gegrepen door dat soort bijzondere plekken. Ook een aantal keer in Celebration geweest trouwens. Dat concept 'Garden Cities' ken ik trouwens niet, ga er eens over lezen. Ik ben sowieso gek op kleine stadjes met een hart, zoals bijv Hendersonville in NC, Winter Park (vlakbij Orlando) en dus Fairhope.

En wat je zegt... Genoeg te doen voor maandenlang!
Vaio32
Amerika-ontdekker
Berichten: 36
Lid geworden op: 28 aug 2013, 09:54
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Reis Ing: Deep South 2017 (vanuit Atlanta)

Bericht door Vaio32 »

Op 25 minuten vanaf Nashville ligt Franklin. Hier hebben wij afgelopen mei een rondleiding gehad op de Carnton plantation. Indrukwekkend en echt een aanrader. In Nashville hebben wij de Belle Meade Plantation tour gedaan. Mooi huis en stuk grond en ook weer een aanrader. Gatlinburg zijn wij ook geweest. Leuk voor 1 nacht. Echt druk daar net een kermis, maar daar moet je van houden. Wij hebben ook een nachtblind Townsend overnacht. 15 minuten van Cades Cove, dus ideaal.
2009 - New York
2012 - New York
2015 - New York - Dominicaanse Republiek
2016 - San Francisco - West-Canada
2017 - Miami - Key West - Nashville - GSM - Atlanta
2018 - Clearwater beach - New York
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Reis Ing: Deep South 2017 (vanuit Atlanta)

Bericht door sanook »

Cades Cove loop road was vorig weekend helaas afgesloten vanwege de storm in de nacht ervoor. Nog meer bergwegen rondom Gatlinburg waren ook dicht. Ik baal wel dat we dit nu niet hebben kunnen doen.
Overigens hebben wij onderweg van Orlando naar New Orleans geslapen in Navarre, vlakbij Pensacola. Navarre heeft nog een leuke pier. Volgende dag zijn we via de Mobile Bay Ferry richtng New Orleans gereden. Helaas te vroeg voor de lunch FloraBama gepasseerd...
Ing
Amerikakenner
Berichten: 833
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Reis Ing: Deep South 2017 (vanuit Atlanta)

Bericht door Ing »

winterpark schreef: Als Panama Beach zelf niet leuk is, gebruik je het als slaapplek en rijd je naar Destin/Seaside :D Ben heel benieuwd naar jullie trip. Ga je erover schrijven? Of heb je wellicht een actieve instagram account die ik mag volgen?

Trouwens! Zo te horen hebben we een gezamenlijke interesse! Ik schrijf voor mijn werk veel over ruimtelijke ontwikkeling/binnensteden, en ben ook helemaal gegrepen door dat soort bijzondere plekken. Ook een aantal keer in Celebration geweest trouwens. Dat concept 'Garden Cities' ken ik trouwens niet, ga er eens over lezen. Ik ben sowieso gek op kleine stadjes met een hart, zoals bijv Hendersonville in NC, Winter Park (vlakbij Orlando) en dus Fairhope.
Dat is inderdaad ook een prima optie :)
Aah, leuk om te horen! Ik stuur je wel even een DM, ook over Instagram.

In principe ben ik niet van plan om te bloggen, maar wie weet krijg ik daar toch opeens zin in. Ik zie wel wat voor meerwaarde het heeft voor anderen, maar ook als herinnering voor jezelf. Het hangt ook een beetje af van wat er gaat gebeuren met die hele 'tablets/laptops' niet in handbagage. Wil wel een tablet meenemen om dan op te typen.
Daarnaast even kijken of er op wordpress nog een leuke accountnaam over is en dan wellicht dat eens uitvogelen. Ik laat het weten als ik ga bloggen :)
Vaio32 schreef:Op 25 minuten vanaf Nashville ligt Franklin. Hier hebben wij afgelopen mei een rondleiding gehad op de Carnton plantation. Indrukwekkend en echt een aanrader. In Nashville hebben wij de Belle Meade Plantation tour gedaan. Mooi huis en stuk grond en ook weer een aanrader. Gatlinburg zijn wij ook geweest. Leuk voor 1 nacht. Echt druk daar net een kermis, maar daar moet je van houden. Wij hebben ook een nachtblind Townsend overnacht. 15 minuten van Cades Cove, dus ideaal.
Thanks voor de tips over de plantages! Die ga ik opschrijven. In Nashville hebben we nog weinig plannen (behalve Grand Ole Opry), dus op zich is een plantage dan ook interessant. We spelen ook nog met het idee om vanaf Nashville naar Mammoth Caves te rijden.
Gatlinburg ligt al vast (geen gratis annuleren meer), gewoon als uitvalsbasis voor GSM. Kermis is niet per se mijn ding, maar voor 3 dagen kan ik het wel aan. We hebben wel nog een nachtje Asheville aan het einde, dus dan kunnen we op adem komen naar het schijnt. Townsend wel naar gekeken, maar we zitten liever 3 dagen op 1 vaste plek en we vonden Gatlinburg toch net wat centralere uitvalsbasis.
sanook schreef:Cades Cove loop road was vorig weekend helaas afgesloten vanwege de storm in de nacht ervoor. Nog meer bergwegen rondom Gatlinburg waren ook dicht. Ik baal wel dat we dit nu niet hebben kunnen doen.
Overigens hebben wij onderweg van Orlando naar New Orleans geslapen in Navarre, vlakbij Pensacola. Navarre heeft nog een leuke pier. Volgende dag zijn we via de Mobile Bay Ferry richtng New Orleans gereden. Helaas te vroeg voor de lunch FloraBama gepasseerd...
Jammer Sanook! Ik hoop dat wij het op onze laatste dag GSM wel mee kunnen pakken, fietsen door Cades Cove.
Navarre heb ik ook gezien inderdaad, maar alle hotels waren al uitverkocht, te duur of totaal niet in de buurt van het strand. Denk dat ik toch maar me moet neerleggen bij 2 nachten Panama Beach als uitvalsbasis voor de regio en dan volgende dag vroeg opstaan richting New Orleans.
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
Ing
Amerikakenner
Berichten: 833
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Reis Ing: Deep South 2017 (vanuit Atlanta)

Bericht door Ing »

Aanstaande dinsdag is het zover: dan mogen we vliegen naar Atlanta voor ons rondje Diepe Zuiden!

Dit is de definitieve route geworden, we hebben er erg veel zin in!

Di 18 juli Brussel - Atlanta
Wo 19 juli Atlanta - Chattanooga
Do 20 juli Chattanooga (Ruby Falls, Rock City)
Vr 21 juli Chattanooga - Nashville
Za 22 juli Nashville (Grand Ole Opry Show!)
Zo 23 juli Nashville - Gatlinburg
Ma 24 juli Gatlinburg (GSM)
Di 25 juli Gatlinburg (GSM)
Wo 26 juli Gatlinburg - Asheville (Via Blue Ridge Trail, 's ochtends fietsen Cades Cove)
Do 27 juli Asheville - Charleston
Vr 28 juli Charleston
Za 29 juli Charleston - Savannah
Zo 30 juli Savannah - Amelia Island (Jekyll Island)
Ma 31 juli Amelia Island
Di 1 aug Amelia Island - Fort Walton Beach (via Seaside)
Wo 2 aug Fort Walton Beach (dagje strand)
Do 3 aug Fort Walton Beach - New Orleans (swamp tour Slidell)
Vr 4 aug New Orleans
Za 5 aug New Orleans
Zo 6 aug New Orleans - Natchez (Plantations: Whitney Plantation & Rosedown Plantation, foto bij Oak Alley)
Ma 7 aug Natchez - Jackson (via Vicksburg)
Di 8 aug Jackson - Birmingham (via Natchez Traceway gedeeltelijk)
Wo 9 aug Birmingham - Atlanta (malls? Covington?)
Do 10 aug Atlanta - Brussel (sochtends nog naar de World of Coca Cola)
Vr 11 aug Brussel

Mochten jullie nog aanvullende tips hebben voor onderweg is dat natuurlijk altijd welkom. Heb al veel reisverslagen uitgeplozen voor mooie plekjes en state parks, maar aanvulling is natuurlijk nooit verkeerd.

Ik ga niet bloggen, maar zal na afloop wel klein verslagje hier schrijven!
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
Gebruikersavatar
michelly
Amerika-expert
Berichten: 4816
Lid geworden op: 18 jun 2005, 12:18
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Reis Ing: Deep South 2017 (vanuit Atlanta)

Bericht door michelly »

Veel plezier!
Ing
Amerikakenner
Berichten: 833
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Reis Ing: Deep South 2017 (vanuit Atlanta)

Bericht door Ing »

Dankjewel! Jij ook een fijne reis alvast gewenst!
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
Carolien123
Amerikafan
Berichten: 164
Lid geworden op: 05 sep 2016, 13:17
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Reis Ing: Deep South 2017 (vanuit Atlanta)

Bericht door Carolien123 »

Fijne reis gewenst. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
2016 Florida
2017 South West
2017 Deep South
2018 Seattle
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer