*Zowel m'n vriendin als ik zijn beide groot muziekliefhebbers, maar daarnaast ben ik ook (amateur)muzikant. Desalniettemin zal niet de hele vakantie om muziek draaien, maar zullen we ook aandacht besteden aan natuur en gewoon lekker in steden rondlopen.
Dit is het huidige plan:
Vertrek: 3 augustus en we vliegen van AMS naar ORD (Chicago O'hare)
Dag 1: Lollapalooza (groot muziekfestival in Chicago)
Dag 2: Lollapalooza
Dag 3: (afhankelijk van de artiesten die er komen, programma op dit moment nog niet bekend) Lollapalooza of anders Chicago
Dag 4: Shawnee National Forest
Dag 5: Memphis
Dag 6: Memphis (Graceland)
Dag 7: Memphis / Clarksdale (overnachten in The Shack Up Inn
Dag 8: Natchez / Clinton
Dag 9: New Orleans
Dag 10: New Orleans
Dag 11: New Orleans
Dag 12: Montgomery, MS (tussenstop richting Great Smoky Mountains)
Dag 13: Atlanta
Dag 14: Great Smoky Mountains
Dag 15: Gatlinburg, TN
Dag 16: Nashville
Dag 17: Nashville
Dag 18: Zonsverduistering ergens meepakken, verder nog in te vullen...
Dag 19: Chicago (afhankelijk van dag 3, als we daar al Chicago ingaan, dan kunnen we voor deze dag iets anders verzinnen)
Dag 20: 's Ochtends Chicago, 's middags terug naar huis
Onze grootste vraagtekens bij dit idee zijn:
1: Is het niet te gehaast? Natuurlijk is er veel reistijd, dat weten we, maar hebben we voldoende (interessante?) tussenstops ingebouwd (Shawnee, Montgomery, etc)
2: Is New Orleans de moeite waard voor 3 dagen?
3: Is Atlanta de moeite waard? Velen zullen die vraag met "ja" beantwoorden, maar ik heb er vooralsnog weinig gevoel bij...
3: Is Gatlinburg wel de moeite waard? Het is erg toeristisch, maar wat voor interessants is er nou echt te zien, behalve misschien de kabelbaan naar de berg (terwijl we op dat moment al de Smoky Mountains hebben gezien)?
4: Is twee dagen Nashville niet te kort?
Alvast bedankt voor het meedenken!