Circus Circus of Treasure Island - Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
sonUSA
Amerika-ontdekker
Berichten: 62
Lid geworden op: 05 feb 2017, 13:09
Aantal x V.S. bezocht: 1

Circus Circus of Treasure Island - Las Vegas

Bericht door sonUSA »

Hoi,

Na een lange maar leuke zoektocht komen we tot deze 2 hotels waar we ook onze camper kunnen parkeren voor 2 nachten in augustus.

1. Treasure Island ca. 350 euro (via hun site zelf) voor een Strip View Room, resort fee optioneel
2. Circus Circus tussen 100 (basiskamer) en 150 euro (luxere kamer) incl. resort fee

Onze kinderen zijn 11 en 12. Waar zouden jullie voor kiezen en waarom?

groetjes Sonja
Gebruikersavatar
Bushmaster
Amerika-expert
Berichten: 2590
Lid geworden op: 29 jul 2004, 11:56

Re: Circus Circus of Treasure Island - Las Vegas

Bericht door Bushmaster »

CC voor de kinderen ook leuk met dat indoor pretpark, west-tower kamers zijn netjes in CC
Neem je een kamer in de Manors, hou dan rekening met redelijk uitgeleefde kamers, maar je heb wel de RV lekker dichtbij.

CircusCircus Manor:
Afbeelding
Ron Notenboom
Amerikakenner
Berichten: 771
Lid geworden op: 01 feb 2015, 15:30
Partner van: Sjaan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Naaldwijk
Contacteer:

Re: Circus Circus of Treasure Island - Las Vegas

Bericht door Ron Notenboom »

Al eens op deze site gekeken: http://www.smartervegas.com/

Wij hebben zowel in CC als TI gezeten. Vanwege de indoor attracties is CC met kinderen wel leuk. Wel aan het eind van de strip. TI goede kamers en een mooi zwembad, maar verder niet echt spectucalair.
Reisverslag 2018: https://www.pindat.com/reis/dagboek/not ... s-usa-2018
2010: New York + California
2011: Florida
2014: Florida
2015: Zuid West USA
2018: Utah-Nevada-Wyoming-Colorado
2020: Oregon + Washington
tri_ap
Amerika-ontdekker
Berichten: 51
Lid geworden op: 31 mar 2015, 18:18
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Circus Circus of Treasure Island - Las Vegas

Bericht door tri_ap »

Twee jaar geleden met kinderen van toen 9 en 12 in CC verbleven. Prijs-kwaliteit West Tower kamer is ok. Indoorpretpark en zwembad prima voor kinderen. Voor dat verschil in prijs zou ik ligging aan eind vd Strip op de koop toe nemen.
Gebruikersavatar
Christian
Amerikakenner
Berichten: 848
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Circus Circus of Treasure Island - Las Vegas

Bericht door Christian »

The Linq Hotel heeft ook RV parkeer plekken. Deze zijn zonder hookup. Maar de Linq ligt wel heel centraal op de strip. En de parkeer garage had toen ook een achteringang zodat je niet via de strip erin hoefde.
Ik heb daar een aantal keer overnacht toen het nog Imperial Palace heette. Ik vond het ideaal. Goedkoop en goede ligging. Dat het destijds wat verouderd was had ik geen last van. Mijn ogen zijn toch dicht tijdens mijn slaap.

Nu is het vernieuwd en onder een andere naam. En het zal ook wel iets duurder zijn geworden.
Gebruikersavatar
Edman!
Amerikafan
Berichten: 341
Lid geworden op: 26 nov 2012, 15:33
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Grand Canyon ;)
Contacteer:

Re: Circus Circus of Treasure Island - Las Vegas

Bericht door Edman! »

Treasure Island.
Redenen (t.o.v. CC): betere beoordelingen, 4 i.p.v. 3 sterren hotel, moderner, veel betere ligging op de strip.
Je kan natuurlijk altijd nog een keer naar CC lopen voor de attracties (kermisachtig), maar ook TI heeft een arcadehal en aardig zwembad.
2010: Las Vegas, 2013: Westkustgrand canyon helicopter 2014, 2015: Las Vegas, 2016: Grand Canyon, Yellowstone, 2017: NY, Westkust, 2018: Las Vegas, Oostkust
Vito
Amerika-expert
Berichten: 3006
Lid geworden op: 11 okt 2007, 17:32
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Nederland

Re: Circus Circus of Treasure Island - Las Vegas

Bericht door Vito »

Met kinderen zou ik naar CC gaan. TI is niet specifiek op kinderen gericht en dat is bij het zwembad ook te merken.
Fre en Isa
Amerikafan
Berichten: 202
Lid geworden op: 05 jan 2006, 21:14
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Brugge
Contacteer:

Re: Circus Circus of Treasure Island - Las Vegas

Bericht door Fre en Isa »

Wij hebben vorig jaar met onze kinderen van 6 en 8 in CC verbleven. Ondanks dat we meer ergens anders geweest zijn dan in CC zelf (Las Vegas heeft zo veel te bieden) vonden onze meisjes het altijd leuk om 's morgens of 's avonds nog eens een circusoptreden mee te pikken of om nog eens door de attracties te slenteren.
Hier een stem voor CC dus!
lynn
Amerikafan
Berichten: 228
Lid geworden op: 06 mar 2011, 18:29
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Circus Circus of Treasure Island - Las Vegas

Bericht door lynn »

Geen ervaring met CC maar vindt de locatie niet geweldig.
Treasure Island is ons prima bevallen. Leuk overzichtelijk hotel en goede locatie.

Gr Lynn
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19591
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Circus Circus of Treasure Island - Las Vegas

Bericht door PSVwally »

Ik vond veel van de 'attracties' in CC ook niet bepaald op kleine kinderen gericht. Zitten wel een paar goede hoofdpijn achtbanen tussen
Gebruikersavatar
Ruud2004
Amerika-expert
Berichten: 4368
Lid geworden op: 15 feb 2007, 10:21
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: 't Gooi

Re: Circus Circus of Treasure Island - Las Vegas

Bericht door Ruud2004 »

Qua prijs ligt er vast nog wel wat tussenin, ik zou dan ook nog even doorzoeken.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Marlies
Amerikafan
Berichten: 143
Lid geworden op: 22 aug 2006, 15:35
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Circus Circus of Treasure Island - Las Vegas

Bericht door Marlies »

Ook wij willen eventueel 1 of 2 nachten in een hotel in Las Vegas verblijven, terwijl we met de camper zijn (en deze pas later in LA zullen inleveren). Ik ben ook op zoek geweest op de sites van enkele hotels om te achterhalen of parkeren met de camper mogelijk is, maar ik vind dit niet terug op de sites :oops: . Mag ik vragen hoe je weet dat het mogelijk is om de camper te parkeren bij deze twee (en mogelijk ook nog andere hotels)? Moet je bij boeking aangeven dat je met een camper komt?
sonUSA
Amerika-ontdekker
Berichten: 62
Lid geworden op: 05 feb 2017, 13:09
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Circus Circus of Treasure Island - Las Vegas

Bericht door sonUSA »

Hoi Marlies,

Ik zie nu pas je vraag, excuus voor mijn late opmerken.
Met TI heb ik contact gehad via Facebook-Messenger, daarin bevestigen zij dat het parkeren van de camper daar mogelijk is.

Van Circus Circus heb ik het voorbij zien komen op dit forum geloof ik. Maar ik hou van extra zekerheid en hoor het graag persoonlijk van ze. Dus als ik er uit ben wat we gaan boeken en het wordt Circus Circus dan ga ik ze nog wel even bellen (via FB zijn ze niet benaderbaar) just to be sure :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer