Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Rainbow bridge national monument
Rainbow bridge national monument
Hallo,
mijn vraag is hoe je best het monument kunt bezichtigen/bezoeken? Iemand hier al zelf ter plekke geweest?
Alle tips zijn welkom. Wij zijn daar begin oktober in de buurt.
Alvast bedankt!
mijn vraag is hoe je best het monument kunt bezichtigen/bezoeken? Iemand hier al zelf ter plekke geweest?
Alle tips zijn welkom. Wij zijn daar begin oktober in de buurt.
Alvast bedankt!
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Re: Rainbow bridge national monument
ja er zijn al een paar topics over hoor.
Je kan er enkel met een boot geraken of met een meerdaagse trektocht.
De meeste mensen vertrekken met de enige georganiseerde boottrip er naar toe vanuit Wahweap marina.
Voor een impressie zie ons 2013 verslag.
Ik vond het een van de indrukwekkendste plekken op al onze USA reizen!
Je kan er enkel met een boot geraken of met een meerdaagse trektocht.
De meeste mensen vertrekken met de enige georganiseerde boottrip er naar toe vanuit Wahweap marina.
Voor een impressie zie ons 2013 verslag.
Ik vond het een van de indrukwekkendste plekken op al onze USA reizen!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Begin oktober is de kans groot dat men niet de kortste vaarroute kan nemen maar een eind rond moet. Dat maakt dat deze trip dan een dagtrip wordt.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Mijn zus heeft het met een boottour gedaan en zegt dat het een lange boottocht is om even bij Rainbow Bridge te zijn. Wel mooi overigens.
We gaan komende september/oktober ook en mijn man en ik hebben gekozen voor een vliegtourtje naar Rainbow Bridge, met name omdat je van boven alles schitterend kunt zien, en ook omdat ik nog nooit heb gelezen dat iemand dit in Page heeft gedaan. Beetje apart dus.
We gaan komende september/oktober ook en mijn man en ik hebben gekozen voor een vliegtourtje naar Rainbow Bridge, met name omdat je van boven alles schitterend kunt zien, en ook omdat ik nog nooit heb gelezen dat iemand dit in Page heeft gedaan. Beetje apart dus.

- Galapogos
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Lijkt me best vet, vanuit de lucht.
Ik vond de boottocht wel de moeite waard. Het is erg mooi varen over Lake Powell.
Ik vond de boottocht wel de moeite waard. Het is erg mooi varen over Lake Powell.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Wij hadden deze ook in begin oktober gedaan. Om 7 AM vertrokken en in de namiddag waren we terug. Het is een relaxed tochtje op het water en je krijgt een ontvanger met oortjes op de boot waarmee je naar de uitleg over het stuwmeer kan luisteren. Als je aanmeert op bestemming is het nog een kleine wandeling van circa 20 min. tot aan de Rainbow Bridge. Wel een héél mooie omgeving om te wandelen. Je keert via dezelfde weg terug naar de boot. In het water kan je trouwens gigantische vissen spotten ook. De boottocht duurt idd wel héél lang. Wij zijn er aan de praat geraakt met 2 Nederlanders die dezelfde route als ons deden, maar dan in omgekeerde volgorde. Zo hebben we wat ervaringen kunnen uitwisselen waardoor de tijd is voorbijgevlogen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 12808 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 4 Reacties