Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
LAX - AMS met KLM economy comfort?
LAX - AMS met KLM economy comfort?
Hallo,
Ik vlieg een 6-tal keer per jaar naar de VS, altijd met Delta.
Nu hebben mijn echtgenote en ik op 27/03 e.k. een terugvlucht van LAX naar AMS en ik zie dat het een KLM vlucht is. Bij keuze van de stoel valt het mij op de economy class in een 3 - 4 - 3 opstelling geconfigureerd is. Daar hou ik niet zo van. De Economy Comfort is echter in een soort 3 - 1 - 1 geconfigureerd (tegen een meerkost uiteraard). Heeft iemand dat al gedaan op dit specifieke toestel, en eventueel zelfs een fototje van.
Ervaringen, commentaren zijn welkom!
Alvast bedankt!
Ik vlieg een 6-tal keer per jaar naar de VS, altijd met Delta.
Nu hebben mijn echtgenote en ik op 27/03 e.k. een terugvlucht van LAX naar AMS en ik zie dat het een KLM vlucht is. Bij keuze van de stoel valt het mij op de economy class in een 3 - 4 - 3 opstelling geconfigureerd is. Daar hou ik niet zo van. De Economy Comfort is echter in een soort 3 - 1 - 1 geconfigureerd (tegen een meerkost uiteraard). Heeft iemand dat al gedaan op dit specifieke toestel, en eventueel zelfs een fototje van.
Ervaringen, commentaren zijn welkom!
Alvast bedankt!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: LAX - AMS met KLM economy comfort?
Hier een foto van een economy comfort. Het lijkt dus dat er een schot tussen de middelste vier stoelen is gezet en daardoor krijg je 2x(3+2)-configuratie. Het oogt minder massaal, maar qua personal space zal het niet veel uitmaken volgens mij. Ik heb dus geen ervaring...
#edit: ik zie op seatguru dat de 'muur' niet precies in het midden van het vliegtuig staat, waardoor je wél meer personal space lijkt te hebben. De ruimte aan de andere kant wordt gebruikt als keuken ed. Hiervoor is (door de combi met vracht) geen ruimte meer achterin het vliegtuig. Zie hier
#edit: ik zie op seatguru dat de 'muur' niet precies in het midden van het vliegtuig staat, waardoor je wél meer personal space lijkt te hebben. De ruimte aan de andere kant wordt gebruikt als keuken ed. Hiervoor is (door de combi met vracht) geen ruimte meer achterin het vliegtuig. Zie hier
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
- chippie777
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Re: LAX - AMS met KLM economy comfort?
Dit stukje in de cabine zit inderdaad naast de galley. Hierdoor krijg je een plaatsing zoals te zien op seatguru. 3-2. De stoelen zijn gelijk als de normale economie alleen staan ze verder uit elkaar zodat je meer beenruimte hebt. Ze kunnen ook iets verder achterover. De breedte van de stoelen is dus precies gelijk. Zoals op de foto’s hierboven is te zien is rechts van de twee-zitters nog een beetje ruimte, maar niet genoeg voor een extra stoel 

Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
http://chippie777.wordpress.com
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2879 Weergaves
-