Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Campground Yellowstone?

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
Jootje1
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Campground Yellowstone?

Bericht door Jootje1 »

Voor onze camper rondreis in juli/aug 2017, heb ik in Yellowstone 4 nachten gereserveerd op Madison Campground. Maar na het lezen van div reisverslagen ben ik toch gaan twijfelen.
Zou Bridge Bay campground beter zijn qua ligging?
Of zijn er nog betere alternatieven?
We willen graag op voorhand reserveren en houden van een bossige, schaduwrijke camping, centraal gelegen.
Wat is jullie ervaring en wat raden jullie ons aan?
Afbeelding
Hans B
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25
Contacteer:

Re: Campground Yellowstone?

Bericht door Hans B »

Het ligt aan je rondje in Yellowstone, wellicht eindig je de dag in Mammoth en dan kun je daar beter op de camping staan dan 4 keer naar je centrale camping. Of is je koelkast leeg en besluit je aan het eind van de dag in West Yellowstone boodschappen te doen, blijf daar dan, dat voorkkmt onnodig heen en weer gerij.

Komende zomer verblijf ik nacht 1 in Grant, 2 Gardiner, 3 West Yellowstone en 4 Grant
Gewoon omdat dit qua route en bezienswaardigheden goed uit komt.
In 29x
1685
dagen en
151.800
mile gereisd door Amerika

1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda

Home is were we park it.
Tucson AZ
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zou geen 4 nachten Madison doen. Wij hebben 3 nachten Canyon geboekt; daar zit je heel centraal. En er zijn veel voorzieningen, heel fijn als je niet elke dag wilt koken. Maar het is natuurlijk afhankelijk van welke delen je wilt bezoeken, en hoe je route voor en na Yellowstone is.

Marianne
Inges
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Inges »

Martin & Marianne schreef:Ik zou geen 4 nachten Madison doen. Wij hebben 3 nachten Canyon geboekt; daar zit je heel centraal. En er zijn veel voorzieningen, heel fijn als je niet elke dag wilt koken. Maar het is natuurlijk afhankelijk van welke delen je wilt bezoeken, en hoe je route voor en na Yellowstone is.

Marianne
Als je nog kan wijzigen dan zou ik dit ook doen. Wij hebben in 2014 ook 5 nachten op Canyon gestaan (tent) en we hebben daar uit vandaan heel Yellowstone bezocht (iedere dag een andere richting op). Ik wilde, ivm met veel beer activiteit, niet bij de tent koken en je loopt vanaf de campground zo naar alle restaurantjes toe. Niet heel ruime keus maar wel prima te doen.
Groetjes, Inge
3x Canada en 9x USA
https://ingevanderwulp.nl/reizen/ (Live blog's + roadbooks )
Jootje1
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Jootje1 »

Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb Canyon campground vandaag meteen nog kunnen reserveren, meteen gedaan :D . We vinden het prettig vanuit 1 vaste plek de dagtochten te maken, dus alle 4 de nachten op Canyon campground en Madison ga ik nog annuleren.
Bedankt allemaal!
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer