Hoi Martine, we hebben nu beslist om ofwel minstens 21 dagen te gaan en er dan een extra nacht in Zion, Page en LA bij te doen (om er wat meer rust in te stoppen), ofwel om ons te concentreren op de natuurparken en dan te vliegen (H/T) op Las Vegas. We laten dat even sudderen
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis NathaliegoesUSA: Eerste rondreis zuidwest USA met kleine kindjes
-
NathaliegoesUSA
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Re: Reis NathaliegoesUSA: Eerste rondreis zuidwest USA met kleine kindjes
Hoi Debbie, intussen ook verslag van je tweede rondje gelezen. Opnieuw prachtig! Zag er echt leuk uit!
Hoi Martine, we hebben nu beslist om ofwel minstens 21 dagen te gaan en er dan een extra nacht in Zion, Page en LA bij te doen (om er wat meer rust in te stoppen), ofwel om ons te concentreren op de natuurparken en dan te vliegen (H/T) op Las Vegas. We laten dat even sudderen
-
NathaliegoesUSA
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Re: Reis NathaliegoesUSA: Eerste rondreis zuidwest USA met kleine kindjes
Hoi Paul, ik heb gisterenavond met een kop thee jouw reisverslagen gelezen. Op sommige momenten lag ik helemaal dubbel (zoals toen het koppel boven jou kinderen aan het maken was of een speenvarken aan het slachten was
). Ik heb ook je filmpjes bekeken (vooral die in LA vond ik erg leuk) en ik snap nu meer wat je bedoelt met dat LA eigenlijk niet echt een stad is maar eerder een gebied. Ik denk inderdaad dat als je weet op voorhand wat je kan verwachten het dan niet zo kan tegenvallen. Bedankt om die leuke verslagen met ons te delen!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 3608 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 34 Reacties