Denver hotel

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
SvenV
Amerikafan
Berichten: 235
Lid geworden op: 17 jul 2015, 10:02

Re: Denver hotel

Bericht door SvenV »

Heerlijke reisverslagen Saskia :thumbup: Ik heb meermaals in een deuk gelegen van het lachen, erg goed geschreven. Wij gaan ook een heel stuk van jullie reis doen, ook deels met een tent, dus was leerzaam. Vooral voor Capitol Reef, dat we daar zeker op tijd moeten staan. We komen ook uit Moab die dag.
Alles wat ik kan boeken op voorhand van kampeerplaatsen, boek ik dan ook al, want wij gaan eind juli-begin augustus.
2016 - Rondje LA
2017 - Rondje Denver
2018 - Rondje Oregon vanuit SF
2023 - Rondje Seattle
sep
Amerikakenner
Berichten: 707
Lid geworden op: 02 nov 2009, 22:13
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Denver hotel

Bericht door sep »

Dank je wel voor je complimenten Sven! En voor Capitol Reef gewoon vroeg opstaan dus. Als je er niet in het weekend bent is het vermoedelijk net iets rustiger, hoewel ik er na de ervaringen van dit jaar geen eed op zou durven doen. Als het toch misloopt zou je eerst een nacht een hotel in Torrey kunnen nemen en dan heel vroeg de volgende ochtend naar de campground gaan.


Saskia
SvenV
Amerikafan
Berichten: 235
Lid geworden op: 17 jul 2015, 10:02

Re: Denver hotel

Bericht door SvenV »

We hebben een volle dag in Canyonlands gepland de dag voordien, dus we komen rechtstreeks uit Moab naar Capitol Reef, maar we vertrekken in alle vroegte vermits we echt wel op de mooie camping willen staan :wink:
2016 - Rondje LA
2017 - Rondje Denver
2018 - Rondje Oregon vanuit SF
2023 - Rondje Seattle
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Denver hotel

Bericht door IngridZw »

Ook ik heb jullie verslag gelezen. Erg leuk. En er kwamen weer veel herinneringen boven aan de reis die wij vorig jaar maakten. Ook een rondje Denver. Grappig dat jullie ook een overnachting hadden in Big Bear Cody. Leuk hotel maar nog leuker was het avondje stappen dat we deden in Cassy's Café, zo'n 100 meter vanaf het hotel. Overigens op advies van de hotelbeheerder, nadat we een rodeo vroegtijdig hadden verlaten vanwege de wijze waarop ze met de paarden en kalfjes omgingen. Hoewel het publiek juichte, als er weer een kalfje op wrede wijze werd gevangen, konden wij het niet aanzien. :x

Maar goed, de avond werd daarna ruimschoots vergoedt. Geweldige avond gehad met een hele goede band en allemaal gezellige locals die er niet voor schuwden om een praatje te maken met ons. En dansen dat ze konden ! Op en top western sfeertje.
Conclusie en een goede tip: voor wie toevallig overnacht in de buurt (bv Big Bear) is Cassy's Café echt een aanrader.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
SvenV
Amerikafan
Berichten: 235
Lid geworden op: 17 jul 2015, 10:02

Re: Denver hotel

Bericht door SvenV »

Genoteerd :thumbup:
2016 - Rondje LA
2017 - Rondje Denver
2018 - Rondje Oregon vanuit SF
2023 - Rondje Seattle
ina
Amerika-expert
Berichten: 3781
Lid geworden op: 07 feb 2007, 18:55
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Denver hotel

Bericht door ina »

Nog iemand tips voor hotels in Denver of recente Hotwire boekingen?
Laatste keer Denver hadden we Hyatt voor een mooi prijsje bij Hotwire(2012)daar wil ik nu ook wel voor gaan :wink: Ik heb nog tot half juli maar als het nu al kan :thumbup:
Gebruikersavatar
Souraia
Amerika-expert
Berichten: 2079
Lid geworden op: 03 jan 2005, 12:00
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Denver hotel

Bericht door Souraia »

Edman! schreef:Als iemand nog een goedkoop en goed hotel zoekt in de omgeving van Denver.
Net voor 1 nacht in juni het hotel "Best Western Denver Southwest" (2.5*) geboekt via Hotwire voor $56 incl. ontbijt. Krijgt ook een goede rating op Tripadvisor.
Het hotel is ook te vinden via de normale boekingssites (rond de 75 euro p.n.) als Expedia als je zoekt op de plaats "Lakewood, Colorado" en niet op "Denver".

Ook leuk voor gezinnen met kinderen vanwege het aanwezige buitenzwembad en de dino's in de lobby en buiten voor de deur. :wink:
Wat een leuk hotel. Hoe ver van het centrum zit dit hotel?
ina
Amerika-expert
Berichten: 3781
Lid geworden op: 07 feb 2007, 18:55
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Denver hotel

Bericht door ina »

Volgens mij staat hij nu voor 90 euro excl. op hotwire.
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Denver hotel

Bericht door PSVwally »

Volgens mij is Lakewood, zonder files, een klein kwartiertje rijden van LoDo. Daar de auto parkeren en of te voet of met de gratis bus door 16th street. Ik sliep in de toren langs het NFL stadion van de Bronco's, maar dat blijkt nu geen hotel meer te zijn :cry:
xmasseve
Amerika-ontdekker
Berichten: 25
Lid geworden op: 29 mar 2017, 23:09
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: Nederland, CO

Re: Denver hotel

Bericht door xmasseve »

In de US is Air BnB ook erg handig. Zeker in Denver... Het kan nooit kwaad om daar ook eens te kijken
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer