Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Van Moss Point, Mississippi naar Space Center Houston met wagen

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
patrick_B
Amerika-ontdekker

Van Moss Point, Mississippi naar Space Center Houston met wagen

Bericht door patrick_B »

Eindejaarfeesten zal ik vieren in Moss Point Mississippi bij de dochter.
Heb het geluk dat ik 6 weken gratis wagen hebt daar. Hebben daar al inlichtingen genomen bij hun verzekering dat ik ook verzekerd bent als ik rij en volgens de dochter is dat geen probleem.

Dus ik bespaar een zeer grote kost uit dat ik geen wagen moet huren.
Op mijn verlanglijstje staat zeker het Space Center in Houston en volgens google via de maps is dat 431 mijl met een tijdduur van 06u30 wat wel een utopie zal zijn :-) via de 10E en dan de E12 en dan weer de E10. Snap de logica niet vanwaar plots dat stuk E12 ertussen Ligt.

Dus ik wil rijden van Moss Point via de nationale baan de 90 lekker de kust volgen.
In New Orleans de 90 blijven volgen naar Morgan City, New Iberia dan richting Abbeville en daar uit terug zakken naar de kust kom dan uit in Port Arthur.
Reis mag 2 dagen duren zullen wel onderweg hotel of motel tegen komen, heb geen tijdsdruk

Iemand ervaring met dit stuk van USA als je de kust volgt veel natuurparken in die streek.
Ben van plan om ook mijn tomtom mee te nemen zijn die USA maps goed die je kopen bij tomtom (en de prijs valt nog mee nog geen 30 euro)?
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Re: Van Moss Point, Mississippi naar Space Center Houston met wagen

Bericht door michelly »

Wij hebben deze route afgelopen maart met een camper gereden. Hier vind je ons verslag.
patrick_B
Amerika-ontdekker

Bericht door patrick_B »

Amaai michelly mijn grote THX zal tijdje zoet zijn met jullie website.

Dit reisverslag dat jullie gedaan hebben, prachtig en heb er veel uit geleerd zal de komende dagen veel opzoekwerk hebben door jullie maar doe ik met plezier. Weet nu al dat ik machtige foto's en film zal hebben op die plaatsen. Er zeker voor zorgen dat ik voldoende memory kaartjes hebt.

Was echt verrast dat jullie alligator zagen hoop het ook mee te maken, moet machtige foto's zijn van die ervaring en een kick ook van de adrenaline.
En hoop dat ik geen giftige slangen tegen komt en dat breng mij op een vraag als je nu in de natuur rondloop en je heb pech met slangenbeet is dat zoals in België dat je noodnummer belt?

Die viservaring wil ook best eens meemaken nog nooit gevist. Hadden jullie hendels mee of ter plaatse gekregen?

Starship Gallery :-)))))) zal je wel starship galactica bedoelen maar is machtige SF reeks, ben een SF liefhebber.

Superblij dat ik dit forum gevonden hebt. Dochter is mee op de verplaatsingen haar man niet die moet werken en heb nog vraagje voor jullie op de trip hebben jullie hotellekes tegen gekomen reis ik nu 2 of 3 dagen maakt niet uit. Ik zoek echt plaatsen in de natuur die niet platgelopen zijn door toeristen (oeps ben er zelf een) En daar heb ik geluk dat ik in december reis dus goede temperatuur daar maar geen toeristisch seizoen.

Is zalig om ergens in de echte natuur te zitten met picknick mand en goed boek zonder gsm of muziek. gewoon genieten :-)

nogmaals thx voor jullie antwoord

grtt
Laatst gewijzigd door patrick_B op 14 sep 2016, 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

patrick_B schreef:via de 10E en dan de E12 en dan weer de E10. Snap de logica niet vanwaar plots dat stuk E12 ertussen Ligt.
De aanleg van I-12 leverde voor doorgaand verkeer (dat niet in New Orleans hoefde te zijn) bijna een uur tijdswinst op. I-10 gaat ten zuiden van Lake Pontchartrain naar New Orleans en komt een stuk verder bij Baton Rouge weer uit bij I-12.

Fijne vakantie bij je dochter.
Groet,

Old Faithful
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

patrick_B schreef: Die viservaring wil ook best eens meemaken nog nooit gevist. Hadden jullie hendels mee of ter plaatse gekregen?
We hebben heerlijk toe zitten kijken hoe andere mensen zo'n enorme vis vingen :D
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Ik weet niet hoe het in Louisiana en verder naar het oosten is, maar hier rond Houston is het niet moeilijk om alligators te zien (ze zijn zelfs gespot in de meertjes/vijvers in onze woonwijk, zelf helaas nog niet gezien daar. Maar mocht het je tegen de tijd dat je in Houston bent nog niet gelukt zijn, overweeg dan een bezoek aan Brazos Bend State park, ten zuidwesten van de stad. Wij komen er regelmatig, als je pech hebt zie je maar een paar alligators, maar als je mazzel hebt tientallen.
Terug in Texas!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer