Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis scubabinkie: Utah en Arizona vraag
-
- Amerika-ontdekker
Reis scubabinkie: Utah en Arizona vraag
In oktober willen wij een kleine 3 weken door Utah en Arizona trekken om Salt Lake City te zien en de natuurparken.
We willen eindigen in Las Vegas en daar nog een paar nachtjes slapen.
Nu hebben we een route samengesteld en die wil ik graag aan jullie voorleggen met de vraag wat voor idee jullie erbij hebben.
De drie nachten in Salt Lake City hebben we bewust gedaan om op 1 dan heen en weer te rijden naar de Bonneville Salkt Flats, Dan hebben we nog genoeg tijd in SLC,
3 nachten Salt Lake City, UT
2 nachten Arches, UT
1 nacht Monument Valley, AZ
2 nachten Sedona, AZ
2 nachten Grand Canyon, AZ
2 nachten Page, AZ
2 nachten Bryce, UT
2 nachten Zion, UT
2 nachten Las Vegas, NV
Voor de rest hoor ik graag of dit een beetje een goede route is of dat een andere weg beter zou zijn.
Wat vaststaat is het start- en eindpunt.
Ook hoor ik graag wat een must-see is tijdens deze reis....
Groet,
Stef.
We willen eindigen in Las Vegas en daar nog een paar nachtjes slapen.
Nu hebben we een route samengesteld en die wil ik graag aan jullie voorleggen met de vraag wat voor idee jullie erbij hebben.
De drie nachten in Salt Lake City hebben we bewust gedaan om op 1 dan heen en weer te rijden naar de Bonneville Salkt Flats, Dan hebben we nog genoeg tijd in SLC,
3 nachten Salt Lake City, UT
2 nachten Arches, UT
1 nacht Monument Valley, AZ
2 nachten Sedona, AZ
2 nachten Grand Canyon, AZ
2 nachten Page, AZ
2 nachten Bryce, UT
2 nachten Zion, UT
2 nachten Las Vegas, NV
Voor de rest hoor ik graag of dit een beetje een goede route is of dat een andere weg beter zou zijn.
Wat vaststaat is het start- en eindpunt.
Ook hoor ik graag wat een must-see is tijdens deze reis....
Groet,
Stef.
Re: Reis scubabinkie: Utah en Arizona vraag
Mooie plannen! Het is het handigst als je je route in een van-naar schema zet. Je neemt op zich lekker de tijd!
Bij Arches moet je niet vergeten ook Canyonlands NP en Dead Horse Point SP te bezoeken.
2 nachten Bryce en Grand Canyon is wel ruim. Zijn jullie van plan daar flink te wandelen? Vooral Bryce is een klein park waar je met een volle dag zowel een wandeling kunt doen als alle uitzichtpunten kunt bezichtigen. Als je wat schuift kun je misschien nog een park als Capitol Reef toevoegen.
Bij Arches moet je niet vergeten ook Canyonlands NP en Dead Horse Point SP te bezoeken.
2 nachten Bryce en Grand Canyon is wel ruim. Zijn jullie van plan daar flink te wandelen? Vooral Bryce is een klein park waar je met een volle dag zowel een wandeling kunt doen als alle uitzichtpunten kunt bezichtigen. Als je wat schuift kun je misschien nog een park als Capitol Reef toevoegen.
Groetjes,
Daniel
Daniel
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Bonneville Salt Falts is 1,5 uur rijden vanuit SLC. Is er die periode daar iets te doen ? Zoniet dan vul je hier eigenlijk amper een halve dag mee en is 3 nachten SLC misschien toch wat te ruim.
In Moab is 2 nachten niet erg ruim, maar het kan. Zoals reeds aangegeven is er wel meer te zien dan Arches. Velen vinden Canyonlands zelf eerder top.
2 nachten Sedona, 2 GC, 2 Page, 2 Bryce is ruim. Als je een beetje schuift zou je gerust ook nog bvb Death Valley er kunnen bijnemen en/of Capitol Reef, alhoewel dit laatste de logische route misschien wat moeilijker maakt aangezien je van SLC komt.
In Moab is 2 nachten niet erg ruim, maar het kan. Zoals reeds aangegeven is er wel meer te zien dan Arches. Velen vinden Canyonlands zelf eerder top.
2 nachten Sedona, 2 GC, 2 Page, 2 Bryce is ruim. Als je een beetje schuift zou je gerust ook nog bvb Death Valley er kunnen bijnemen en/of Capitol Reef, alhoewel dit laatste de logische route misschien wat moeilijker maakt aangezien je van SLC komt.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
-
- Amerika-ontdekker
Allen,
Het schema zoals het hier staat is het van - naar schema.
De drie nachten SLC is omdat de eerste nacht aankomst gelijk te verwaarlozen is. Dan hebgben we twee hele dagen om SLC te bezoeken en de zoutvlaktes (dat is jeugdsentiment en dat wilik heel graag weer zien). Wij zijn Harley leifhebbers dus als er tijd is gaan we vast nog ergens een dealer bezoeken.
Ik begrijp ondertussen dat Moab wat aan dekrappe kant is maar Bryce etc. juist wat ruim.
We willen niets haasten en op ons gemak de tijd nemen om alles te zien.
Wat wel fijn zou zijn is als we in Las Vegas nog wat meer tijd hebben. Daar is volgens zeggen zoveel te doen dat je daar eigenlijk wat lannger moet zijn.
Vandaar ook mijn vraag zodat ik nog wat kan schuiven.
Bedankt voor alle reacties!
Stef.
Het schema zoals het hier staat is het van - naar schema.
De drie nachten SLC is omdat de eerste nacht aankomst gelijk te verwaarlozen is. Dan hebgben we twee hele dagen om SLC te bezoeken en de zoutvlaktes (dat is jeugdsentiment en dat wilik heel graag weer zien). Wij zijn Harley leifhebbers dus als er tijd is gaan we vast nog ergens een dealer bezoeken.
Ik begrijp ondertussen dat Moab wat aan dekrappe kant is maar Bryce etc. juist wat ruim.
We willen niets haasten en op ons gemak de tijd nemen om alles te zien.
Wat wel fijn zou zijn is als we in Las Vegas nog wat meer tijd hebben. Daar is volgens zeggen zoveel te doen dat je daar eigenlijk wat lannger moet zijn.
Vandaar ook mijn vraag zodat ik nog wat kan schuiven.
Bedankt voor alle reacties!
Stef.
-
- Amerika-expert
Beste,
Een van - naar schema is als volgt:
dag 1 naar SLC
dag 2 SLC
dag 3 SLC
dag 4 SLC - Moab
.....
Op die manier is duidelijk wanneer de verplaatsing gemaakt wordt.
Wat Las Vegas betreft, daar is uiteraard veel te beleven, maar sommigen "houden" ervan en anderen "haten" het. Ik was er vorig jaar 4 dagen en die hebben we perfect kunnen vullen, er zijn zelfs nog voldoende zaken die we niet deden.
Een van - naar schema is als volgt:
dag 1 naar SLC
dag 2 SLC
dag 3 SLC
dag 4 SLC - Moab
.....
Op die manier is duidelijk wanneer de verplaatsing gemaakt wordt.
Wat Las Vegas betreft, daar is uiteraard veel te beleven, maar sommigen "houden" ervan en anderen "haten" het. Ik was er vorig jaar 4 dagen en die hebben we perfect kunnen vullen, er zijn zelfs nog voldoende zaken die we niet deden.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Op deze manier dus:
1 naar SLC
2 SLC
3 SLC
4 SLC - Moab
5 Moab
6 Moab - Monument Valley
7 Monument Valley - Sedona
8 Sedona
9 Sedona - Grand Canyon
10 Grand Canyon
11 Grand Canyon - Page
12 Page
13 Page - Bryce
14 Bryce
15 Bryce - Zion
16 Zion
17 Zion - Las Vegas
18 Las Vegas
19 Las Vegas
Ik ben het eens met de opmerkingen over het aantal dagen Bryce etc. Voor Moab zou een extra nacht mooi zijn, en bij Bryce, of bij Sedona/GC zou je met een nacht minder toe kunnen. Tussen Zion en LV is een bezoek aan Valley of Fire een aanrader.
Het is jammer dat je geen rondje maakt, dan was de UT12 met Capitol Reef makkelijk in te passen geweest. Ik zou toch overwegen om Capitol Reef toe te voegen. Dat kan in deze route tussen SLC en Moab. Dat kost je wel een paar uur extra, maar is zeker de moeite waard. Nog iets meer tijd - maar wel mooi - kost het als je eerst naar Zion zou gaan en dan Bryce, Capitol Reef, Moab, MV, Page, Sedona, GC, LV.
Zie ons 2013-verlsag voor Moab en Capitol reef, Bryce, Page en de GC en bezienswaardigheden op de route, en ons 2015-verslag voor Capitol Reef, Zion, Bryce en Valley of Fire.
Marianne
1 naar SLC
2 SLC
3 SLC
4 SLC - Moab
5 Moab
6 Moab - Monument Valley
7 Monument Valley - Sedona
8 Sedona
9 Sedona - Grand Canyon
10 Grand Canyon
11 Grand Canyon - Page
12 Page
13 Page - Bryce
14 Bryce
15 Bryce - Zion
16 Zion
17 Zion - Las Vegas
18 Las Vegas
19 Las Vegas
Ik ben het eens met de opmerkingen over het aantal dagen Bryce etc. Voor Moab zou een extra nacht mooi zijn, en bij Bryce, of bij Sedona/GC zou je met een nacht minder toe kunnen. Tussen Zion en LV is een bezoek aan Valley of Fire een aanrader.
Het is jammer dat je geen rondje maakt, dan was de UT12 met Capitol Reef makkelijk in te passen geweest. Ik zou toch overwegen om Capitol Reef toe te voegen. Dat kan in deze route tussen SLC en Moab. Dat kost je wel een paar uur extra, maar is zeker de moeite waard. Nog iets meer tijd - maar wel mooi - kost het als je eerst naar Zion zou gaan en dan Bryce, Capitol Reef, Moab, MV, Page, Sedona, GC, LV.
Zie ons 2013-verlsag voor Moab en Capitol reef, Bryce, Page en de GC en bezienswaardigheden op de route, en ons 2015-verslag voor Capitol Reef, Zion, Bryce en Valley of Fire.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
aha op die manier een schema.
Bedankt alvast voor het invullen
Voor ons is bijna alles nog open.
Dus de eerste dagen SLC staan vast maar daarna moeten we nog invullen.
Ik begrijp nu in ieder geval dat Moab 3 nachten moeten worden. en als het mogelijk is tussen SLC en Moab naar Capitol reef.
Vandaar verder met de rest van het programma met Bryce en Zio beiden maar 1 nacht.
We zijn aan het puzzelen aangezien we niet precies weten wat er te zien is en hoeveel tijd dat gaat kosten.
Zoals gezegd willen we ook hier en daar een motorzaak bezoeken en het verder vooral rustig aan doen en de tijd nemen.
Even een nieuwe planning maken maar meer tips en trucs zijn zeker welkom!!
Stef.
Bedankt alvast voor het invullen

Voor ons is bijna alles nog open.
Dus de eerste dagen SLC staan vast maar daarna moeten we nog invullen.
Ik begrijp nu in ieder geval dat Moab 3 nachten moeten worden. en als het mogelijk is tussen SLC en Moab naar Capitol reef.
Vandaar verder met de rest van het programma met Bryce en Zio beiden maar 1 nacht.
We zijn aan het puzzelen aangezien we niet precies weten wat er te zien is en hoeveel tijd dat gaat kosten.
Zoals gezegd willen we ook hier en daar een motorzaak bezoeken en het verder vooral rustig aan doen en de tijd nemen.
Even een nieuwe planning maken maar meer tips en trucs zijn zeker welkom!!
Stef.
-
- Amerika-ontdekker
Nieuwe route!
Dag 1 naar SLC
Dag 2 SLC
Dag 3 SLC
Dag 4 vna SLC naar Capitol Reef
Dag 5 van Capitol Reef naar MOAB
Dag 6 MOAB
Dag 7 MOAB
Dag 8 van MOAB naar Monument Valley
Dag 9 van Monument Valley naar Sedona
Dag 10 Sedona
Dag 11 van Sedona naar de Grand Canyon
Dag 12 van Grand Canyon naar Page
Dag 13 Page
Dag 14 van Page naar Bryce
Dag 15 van Bryce naar Zion
Dag 16 van Zion naar Las Vegas (tussendoor Valley of fire)
Dag 17 Las Vegas
Dag 18 Las Vegas
Dag 19 Las Vegas
Dag 1 naar SLC
Dag 2 SLC
Dag 3 SLC
Dag 4 vna SLC naar Capitol Reef
Dag 5 van Capitol Reef naar MOAB
Dag 6 MOAB
Dag 7 MOAB
Dag 8 van MOAB naar Monument Valley
Dag 9 van Monument Valley naar Sedona
Dag 10 Sedona
Dag 11 van Sedona naar de Grand Canyon
Dag 12 van Grand Canyon naar Page
Dag 13 Page
Dag 14 van Page naar Bryce
Dag 15 van Bryce naar Zion
Dag 16 van Zion naar Las Vegas (tussendoor Valley of fire)
Dag 17 Las Vegas
Dag 18 Las Vegas
Dag 19 Las Vegas
Toproute!
Rij tussen Capitol Reef en Moab ook de 128, een prachtige route!
Rij tussen Capitol Reef en Moab ook de 128, een prachtige route!
Groetjes,
Daniel
Daniel
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Als je al zo veel rode rotsen in je programma hebt, moet je je eens afvragen of de zuidelijke lus naar Sedona nog wel wat toevoegt. Het is een mooi plaatsje hoor, met veel art en gallery winkeltjes daar niet van, maar volgens mij kun je je dagen beter elders besteden. Door het skippen van Sedona schep je wat meer ruimte.
In 29x
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik was net hetzelfde aan het denken. Ik zou zelf liever een extra dag voor Zion hebben, dan langs Sedona te gaan. Of eventueel een extra dag Capitol Reef. Dat is een beetje een vaak vergeten park, maar iedereen die er geweest is, is er héél enthousiast over! 

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
-
- Amerika-ontdekker
Sedona is ook geen must maar wij zouden Flagstaff wel graag willen zien.
Het schijnt dat daar nog veel van het oude Route66 gebeuren te zien is.
Als echte Harley Davidson adepten vinden we dat wel heel erg leuk.
Heel lanzaam krijg ik toch het idee dat er teveel natuur in zit en te weining historie en avontuur etc.
Moet de planning nog maar eens heel goed bekijken.
Bedankt alemaal voor de vele tips!
Stef.
Het schijnt dat daar nog veel van het oude Route66 gebeuren te zien is.
Als echte Harley Davidson adepten vinden we dat wel heel erg leuk.
Heel lanzaam krijg ik toch het idee dat er teveel natuur in zit en te weining historie en avontuur etc.
Moet de planning nog maar eens heel goed bekijken.
Bedankt alemaal voor de vele tips!
Stef.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Jammer dat er een nacht Zion gesneuveld is; dat had niemand geadviseerd. Met een bezoek aan VoF is twee nachten daar wel zo prettig.
Voor een bezoek aan Flagstaff zou ik daar overnachten en niet in Sedona.
In mijn routevoorstel met eerst Zion rij je van de GC naar Las Vegas. Ideaal als je iets van route66 wilt meenemen.
Marianne
Voor een bezoek aan Flagstaff zou ik daar overnachten en niet in Sedona.
In mijn routevoorstel met eerst Zion rij je van de GC naar Las Vegas. Ideaal als je iets van route66 wilt meenemen.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Hoi Marianne (en anderen...
,
Ik begrijp niet zo goed wat je bedoeld met jouw routevoorstel.
Wat ik wel begrijp is dat als ik van de GC naar LV rijd, ik route 66 zaken tegenkom.
Mijn idee was eigenljk ergens richting Kingman voor het route66 museum.
Ook is het eigenlijk niet de bedeoling om dagen achter elkaar 400km te rijden maar meer om per dag ongeveer 2 en een half uur te rijden en dan onderweg te stoppen of op de plek van bestemming aan te komen en dan iets te gaan bekijken.
Vanwege SLC en de zoutvlaktes krijg ik het allemaal echter niet lekker rond.
Ons was ook al (door het reisburo) eerder gevraagd om op LV aan te vliegen en te vertrekken maar dan wordt, in onze beleving, het meer autorijden en minder tijd hebben.
Ben u al bijna op het punt aangekomen om Salt Lake City er uit te mikken (het wordt in ieder geval 1 nacht minder...)
Als iemand een goed voorstel heeft dan hoor ik het graag!
Bedankt weer voor alle tips.
Stef.

Ik begrijp niet zo goed wat je bedoeld met jouw routevoorstel.
Wat ik wel begrijp is dat als ik van de GC naar LV rijd, ik route 66 zaken tegenkom.
Mijn idee was eigenljk ergens richting Kingman voor het route66 museum.
Ook is het eigenlijk niet de bedeoling om dagen achter elkaar 400km te rijden maar meer om per dag ongeveer 2 en een half uur te rijden en dan onderweg te stoppen of op de plek van bestemming aan te komen en dan iets te gaan bekijken.
Vanwege SLC en de zoutvlaktes krijg ik het allemaal echter niet lekker rond.
Ons was ook al (door het reisburo) eerder gevraagd om op LV aan te vliegen en te vertrekken maar dan wordt, in onze beleving, het meer autorijden en minder tijd hebben.
Ben u al bijna op het punt aangekomen om Salt Lake City er uit te mikken (het wordt in ieder geval 1 nacht minder...)
Als iemand een goed voorstel heeft dan hoor ik het graag!
Bedankt weer voor alle tips.
Stef.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik bedoelde de route in mijn bericht van de 22e:
Wij geven suggesties, je moet zelf kijken wat je aanspreekt en hoeveel tijd je overal voor uit wilt trekken.
Een rondje LV betekent niet meer kilometers als je SLC laat zitten. Maar ik neem aan dat de tickets al geboekt zijn?
Marianne
Je moet voor jezelf natuurlijk afwegen hoeveel je wilt rijden. Eens een langere rijdag is geen probleem als je daarna meer tijd hebt voor een park. Om na 2,5 uur te stoppen op een plaats waar niets te zien is, is ook jammer.Martin & Marianne schreef:Nog iets meer tijd - maar wel mooi - kost het als je eerst naar Zion zou gaan en dan Bryce, Capitol Reef, Moab, MV, Page, Sedona, GC, LV.

Wij geven suggesties, je moet zelf kijken wat je aanspreekt en hoeveel tijd je overal voor uit wilt trekken.
Een rondje LV betekent niet meer kilometers als je SLC laat zitten. Maar ik neem aan dat de tickets al geboekt zijn?
Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 23 aug 2016, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Mag ik vragen wat je zo aantrekt aan SLC dan? En begrijp ik het goed dat het eigenlijk allemaal nog open staat en je eventueel ergens anders kan starten? (oei, ik lees nu net terug dat het begin en einde precies wel al vast staat).
Als je graag een stedentrip wil met veel historie, dan vrees ik dat het Zuidwesten daar niet echt de plek voor is. Het mooiste daar is echt wel de natuur!
Misschien kan je eens aangeven waar jullie interesses liggen? Ik lees al Route 66, al zit er in jouw laatste voorstel maar heel weinig van in.
Je zou ook vanaf Capitol Reef richting Bryce en Zion kunnen rijden (ipv Moab), dan naar Page en Monument Valley, Grand Canyon, Flagstaff. En dan langs de westelijke kant een stuk route 66 meepikken naar Las Vegas.
Als je graag een stedentrip wil met veel historie, dan vrees ik dat het Zuidwesten daar niet echt de plek voor is. Het mooiste daar is echt wel de natuur!
Misschien kan je eens aangeven waar jullie interesses liggen? Ik lees al Route 66, al zit er in jouw laatste voorstel maar heel weinig van in.
Je zou ook vanaf Capitol Reef richting Bryce en Zion kunnen rijden (ipv Moab), dan naar Page en Monument Valley, Grand Canyon, Flagstaff. En dan langs de westelijke kant een stuk route 66 meepikken naar Las Vegas.
Laatst gewijzigd door Doockles op 23 aug 2016, 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze reisverslagen:
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
SLC - Torrey (Capitol Reef) - Moab - Monument Valley is in mijn ogen een goede optie.
Alternatief is SLC - Moab - Torrey (Capitol Reef) - Monument Valley. Je rijdt dan via Ut-95 en dat is beslist geen straf.
Een andere optie is SLC - Moab - Capitol Reef - Bryce - Zion - Page - Monument Valley - eventueel Sedona - Grand Canyon - Las Vegas. In die route rijd je Ut-12 en ook dat is beslist geen straf.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Alternatief is SLC - Moab - Torrey (Capitol Reef) - Monument Valley. Je rijdt dan via Ut-95 en dat is beslist geen straf.
Een andere optie is SLC - Moab - Capitol Reef - Bryce - Zion - Page - Monument Valley - eventueel Sedona - Grand Canyon - Las Vegas. In die route rijd je Ut-12 en ook dat is beslist geen straf.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Amerika-ontdekker
De route is klaar!
Routeoverzicht
1. aankomst Salt Lake City
2. Salt Lake City
3. SLC - Moab
4. Moab
5. Moab
6. MOAB - Capitol Reef
7. Capitol Reef - Bryce Canyon
8. Bryce Canyon - Zion
9. Zion
10. Zion - Page
11. Page - Monument Valley
12. Monument Valley - Grand Canyon
13. Grand Canyon
14. Grand Canyon - Scottsdale via Flagstaff (Grootste Harley dealer ter wereld...
15. Scottsdale - Kingman (Route66 museum)
16. Kignman - Las Vegas (met valley of fire)
17. Las Vegas
18. Las Vegas
19. Vertrek: Las Vegas
20. Aankomst NL
Ik dank jullie allemaal hartelijk voor alle tips!
Wij denken dat dit een goede route is om te rijden qua afstanden en bekijks.
Groetjes,
Stef.
Routeoverzicht
1. aankomst Salt Lake City
2. Salt Lake City
3. SLC - Moab
4. Moab
5. Moab
6. MOAB - Capitol Reef
7. Capitol Reef - Bryce Canyon
8. Bryce Canyon - Zion
9. Zion
10. Zion - Page
11. Page - Monument Valley
12. Monument Valley - Grand Canyon
13. Grand Canyon
14. Grand Canyon - Scottsdale via Flagstaff (Grootste Harley dealer ter wereld...

15. Scottsdale - Kingman (Route66 museum)
16. Kignman - Las Vegas (met valley of fire)
17. Las Vegas
18. Las Vegas
19. Vertrek: Las Vegas
20. Aankomst NL
Ik dank jullie allemaal hartelijk voor alle tips!
Wij denken dat dit een goede route is om te rijden qua afstanden en bekijks.
Groetjes,
Stef.
-
- Amerika-expert
Toch nog twee opmerkingen:
Waarom Scottsdale ? Wil je in die regio ook nog iets speciaal zien, want dit is anders toch wel een omweg. (nog meer dan 2 uur vanaf Flagstaff en niet op de route naar Kingman) Sedona zou bvb logischer zijn, is mooi en maar 45 min vanaf Flagstaff.
Kingman - Las Vegas: ik veronderstel dat je toch zeker Oatman meeneemt, maar dat zou je eigenlijk de dag ervoor al kunnen doen. Valley of Fire ligt wel niet op deze route, dat ligt oostelijk van Vegas en je komt uit het zuiden. Je kan uiteraard langs daar rijden.
Alles bij elkaar zou ik bvb eerder opteren voor:
Grand Canyon - Flagstaff - Sedona
Sedona - Kingman - Oatman - Boulder City
Boulder City - Valley Of Fire - Las Vegas
Waarom Scottsdale ? Wil je in die regio ook nog iets speciaal zien, want dit is anders toch wel een omweg. (nog meer dan 2 uur vanaf Flagstaff en niet op de route naar Kingman) Sedona zou bvb logischer zijn, is mooi en maar 45 min vanaf Flagstaff.
Kingman - Las Vegas: ik veronderstel dat je toch zeker Oatman meeneemt, maar dat zou je eigenlijk de dag ervoor al kunnen doen. Valley of Fire ligt wel niet op deze route, dat ligt oostelijk van Vegas en je komt uit het zuiden. Je kan uiteraard langs daar rijden.
Alles bij elkaar zou ik bvb eerder opteren voor:
Grand Canyon - Flagstaff - Sedona
Sedona - Kingman - Oatman - Boulder City
Boulder City - Valley Of Fire - Las Vegas
-
- Amerika-ontdekker
Hallo Marc,
Volgens m ij heb ik er wel duidelijk achter geschreven waarom Scottsdale
Na alle natuur mag een beetje motorgeweld niet ontbreken!
Groet,
Stef.
Volgens m ij heb ik er wel duidelijk achter geschreven waarom Scottsdale

Na alle natuur mag een beetje motorgeweld niet ontbreken!
Groet,
Stef.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 21 Reacties
- 3733 Weergaves
-
Laatste bericht door paulr