Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Baan gekregen in Murrieta, California doen?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
marcuscj
Amerikakenner

Bericht door marcuscj »

[quote="suebrons"]Ik dacht dat mijn Spaans wel redelijk was, maar hier snap ik er geen hout meer van. Komt wel oefening baart kunst.

Mijn Engelse vrienden die voor meer dan 20 jaar in Spanje wonen, hebben hetzelfde gezegd.
Het Spaans dat die Mexicanen spreken is heel anders dan in Spanje.
suebrons
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door suebrons »

Vandaar dat er bijna niks van te volgen was. Weer wat geleerd.
Via de DV2007 permanent in de USA (eerst in Los Angeles en nu in Orlando)

Kijk ook eens op mijn weblog:
http://www.sueintheusa-nl.blogspot.com
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

suebrons schreef: Tot nog toe nog steeds geen schriftelijk bod gehad voor bovenstaande baan. Na 3 keer gehoord te hebben het komt er aan, geef ik het nu maar op.
Oei, ik hoop niet dat dat ginder van de gewoonte is... Da's echt wel balen zeg. Duimen maar dat je snel een leuk (ander) aanbod krijgt!!!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
suebrons
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door suebrons »

kastelke schreef:
suebrons schreef: Tot nog toe nog steeds geen schriftelijk bod gehad voor bovenstaande baan. Na 3 keer gehoord te hebben het komt er aan, geef ik het nu maar op.
Oei, ik hoop niet dat dat ginder van de gewoonte is... Da's echt wel balen zeg. Duimen maar dat je snel een leuk (ander) aanbod krijgt!!!
Uit de reacties die ik hier van vrienden en familie krijg maak ik op dat dit wel een beetje vreeemd is. Gelukkig ben ik ook al verder gevorderd met andere gesprekken. Wordt dat niks dan ga ik wel op een Disney park werken ofzo.
Via de DV2007 permanent in de USA (eerst in Los Angeles en nu in Orlando)

Kijk ook eens op mijn weblog:
http://www.sueintheusa-nl.blogspot.com
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer