MyVegas (computerspel) - deel VII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
ina
Amerika-expert
Berichten: 3781
Lid geworden op: 07 feb 2007, 18:55
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door ina »

Mag je je auto niet parkeren voor de deur om in te checken en uitladen?, bij Mirage is het goed te doen idd met de lift en traverse.
Zijn de kosten van valet parking een stuk hoger dan $10? Het is dus $18 voor valet parking.
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Division »

Bij Mirage is die traverse weer niet handig met bagage, want de deuren zijn niet automatisch en de roltrap aan de andere kant smal.

Ik heb niet gekeken of je voor 'registration' voor de deur mag parkeren. Valet is idd bijna dubbel zo duur en dat is dan nog ex je tip.
Afbeelding
Lisette1988
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 feb 2016, 09:10
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Lisette1988 »

Hallo allemaal,
In oktober/november maak ik met 2 vriendinnen een rondreis door West-Amerika. Las Vegas staat uiteraard ook op het programma. We verblijven daar tussen 28 okt - 1 november.

Nu speel ik al een tijdje MyVegas om een aantal overnachting in Las Vegas te boeken hiermee. Ik heb al 250.000 muntjes. Dus daar moeten we toch iets moois mee kunnen reserveren. Maar dat hele reserveren via dit spel maakt mij dus ook een beetje zenuwachtig.
Wil iemand tot in detail mij uitleggen hoe dit precies in zijn werk gaat? Dus zowel via Mlife reserveren. En hoe het dan straks echt in Las Vegas gaat.
Alvast wat vragen op voorhand:
- we zijn met drie personen. Iemand ervaring met betalen voor de 3e persoon?
- we zijn vooral in het weekend in LV (ja stom!) bij sommige hotels moet je dan bij betalen. Hoe gaat dit in zijn werk?
- als je hotel gereserveerd hebt, wat doe je dan als eerste in LV? Gaat er veel tijd over heen?

Al met al, please leg het mij uit! Dat ik een stuk geruster straks kan boeken via Mlife.
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1861
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door asv60 »

Als je in het weekend gaat kun je volgens mij alleen een kamer in Luxor of Excalibur via MyVegas krijgen. Andere hotels zijn naar mijn weten alleen mogelijk voor zondag t/m donderdag. Als je de reward gekocht hebt kun je pas zien voor welke dagen je deze kunt gebruiken. Staat jouw datum er niet bij dan kun je de reward weer cancellen. Cancellen mag maar een beperkt aantal keer. Heb je al eens een reward aangeklikt? Daar staat ook wel wat info op.
Betalen voor de 3e persoon op 1 kamer zal gewoon via de eindafrekening van je kamer gaan.
Laatst gewijzigd door asv60 op 10 jul 2016, 09:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
georgesken
Amerikakenner
Berichten: 1177
Lid geworden op: 18 feb 2009, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door georgesken »

Je zal alleen op 30 of 31 oktober eventueel een nacht kunnen boeken. Voor beschikbaarheid van de verschillende hotels moet je de kalenders bekijken. En je kan met jouw account maar 1 nacht boeken, voor een 2e nacht moet iemand anders een account hebben.
1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Division »

- in de meeste hotels mag je tot 4 personen op een kamer.

- er is geen 'weekendtoeslag'. Kamers zijn in het weekend alleen duurder, omdat het weekend is. Als je via MyVegas, op welk moment in de week dan ook, een kamer hebt geboekt, betaal je alleen de resort fee $33,60 en parkeerkosten $10.

- parkeren bij de selfpark garage en inchecken. Afhankelijk van het tijdstip van de dag en hoeveel balies er open zijn kan dit aardig wat tijd kosten. Is ook niet zo goed met de duizenden kamers die de grote hotels hebben.
Afbeelding
Purk87
Amerikafan
Berichten: 312
Lid geworden op: 22 jan 2016, 18:46
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Purk87 »

Yes! Via een omweg heb ik de app weer op mijn iPad. Hopelijk blijft het
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
Gebruikersavatar
Marenko
Amerika-expert
Berichten: 3733
Lid geworden op: 04 jul 2006, 09:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Marenko »

Oktober is een lastige maand voor hotels via Myvegas. Wij zijn in Vegas van 26 - 28 oktober en er is geen enkel hotel op de strip wat op die data kamers beschikbaar heeft. In het weekend zal dit misschien nog lastiger zijn. Ik hoop voor jullie dat er wat beschikbaar is.
Marjolijne
Amerikafan
Berichten: 381
Lid geworden op: 17 mei 2007, 21:38
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: 't Gooi

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Marjolijne »

Lisette1988 schreef: - we zijn met drie personen. Iemand ervaring met betalen voor de 3e persoon?
- we zijn vooral in het weekend in LV (ja stom!) bij sommige hotels moet je dan bij betalen. Hoe gaat dit in zijn werk?
.
Wij hadden in Mei een kamer voor 4 personen. Hier niks extra voor betaald.. Dit ook opgegeven bij de reservering.
Later nog een berichtje naar myvegas gestuurd. Maar geen extra kosten.
Er zijn (bijna) geen kamers in het weekend beschikbaar. En het weekend is duur.
Als het kan probeer je route te wijzigen zodat je er door de weeks bent.
Purk87
Amerikafan
Berichten: 312
Lid geworden op: 22 jan 2016, 18:46
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Purk87 »

Er was iemand die een Blog heeft en daar wat MyVegas uitleg heeft gezet. Ik heb er zelf ook een keer naar verwezen, maar ik kan hem niet meer vinden. Waarschijnlijk kijk ik er overheen. Weet iemand wat ik bedoel en heeft iemand de link? :D
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
Gebruikersavatar
Christian
Amerikakenner
Berichten: 848
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Christian »

Hoi,

Wellicht bedoel je deze:

http://www.reistipsamerika.nl

Ik heb er alleen niks bij gezet over het aankopen van de rewards. Dit veranderd zo vaak en er zijn zoveel uitzonderingen en regeltjes. Dat het gewoon niet te beschrijven valt. Er staat alleen beschreven hoe het spel werkt en hoe je punten kunt bemachtigen.

Ik ben al weer even niet in Vegas geweest dus heb mij ook nog niet verdiept in hoe het nu gaat. In de meeste gevallen is het gewoon een kwestie van goed lezen en evt nog een keer lezen en dan wellicht een vraagje hier stellen aan iemand die er net gebruik van gemaakt heeft. Ik begrijp dat sommige mensen het lastig vinden om het te lezen omdat ze wellicht de taal niet in zoverre kundig zijn.
georgesken
Amerikakenner
Berichten: 1177
Lid geworden op: 18 feb 2009, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door georgesken »

Er is weer een nieuwe app bijgekomen waarmee je lp's kan verdien!
POP! Slots

Enjoy!
1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston
Gebruikersavatar
Christian
Amerikakenner
Berichten: 848
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Christian »

Bedankt voor de tip. Ik had hem nog niet gezien.

Ziet er mooi uit.

We krijgen het nog druk om 4 apps bij te houden.
Purk87
Amerikafan
Berichten: 312
Lid geworden op: 22 jan 2016, 18:46
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Purk87 »

Pipo Chris schreef:Hoi,

Wellicht bedoel je deze:

http://www.reistipsamerika.nl

Ik heb er alleen niks bij gezet over het aankopen van de rewards. Dit veranderd zo vaak en er zijn zoveel uitzonderingen en regeltjes. Dat het gewoon niet te beschrijven valt. Er staat alleen beschreven hoe het spel werkt en hoe je punten kunt bemachtigen.

Ik ben al weer even niet in Vegas geweest dus heb mij ook nog niet verdiept in hoe het nu gaat. In de meeste gevallen is het gewoon een kwestie van goed lezen en evt nog een keer lezen en dan wellicht een vraagje hier stellen aan iemand die er net gebruik van gemaakt heeft. Ik begrijp dat sommige mensen het lastig vinden om het te lezen omdat ze wellicht de taal niet in zoverre kundig zijn.
Juist! Jij was het :D Dank je wel! :)

En leuk, weer iets nieuws! Ik merk wel dat ik minder speel haha :D
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
Elsvr
Amerikafan
Berichten: 132
Lid geworden op: 25 sep 2015, 10:36
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Elsvr »

Weet iemand of je speelkrediet dat je niet opgebruikt cash kan laten terugbetalen?Dus als je speelkrediet als reward redeemt,betalen ze je dan terug wat je niet opgebruikt?
Gebruikersavatar
Ingrid1958
Amerikakenner
Berichten: 726
Lid geworden op: 30 okt 2010, 18:03
Aantal x V.S. bezocht: 14
Locatie: Tilburg

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Ingrid1958 »

Purk87 schreef:Yes! Via een omweg heb ik de app weer op mijn iPad. Hopelijk blijft het
Mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt? ik ben ze ook kwijt bij het updaten van de apps. :wink:

ps accounts waar ik in MyVegas mee speel:
Berend Botje
Mats Kleine
Thoom Kleine, voor wie mij toe wil voegen als vriend
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England


http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
Gebruikersavatar
Christian
Amerikakenner
Berichten: 848
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Christian »

Ik heb hem ook weer terug gekregen door hem via de amerikaanse itunes store te downloaden.

Je moet dan een tweede itunes account aanmaken voor de Amerikaanse store. Daar staat de app nog wel in en dan kun je hem downloaden en installeren.

De 4e app pop slots is ook erg leuk en mooi gemaakt.
Purk87
Amerikafan
Berichten: 312
Lid geworden op: 22 jan 2016, 18:46
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Purk87 »

Juist, precies zoals Chris zei :)
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
Viper
Amerika-ontdekker
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 feb 2013, 12:06

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Viper »

Hallo iedereen,

Even een vraagje. Is er iemand die de nieuwe refresh tijden weet voor de awards? Ik heb al verschillende dagen zitten klikken als een zot om maar een leuke prijs te kunnen binnenhalen maar weinig succes tot hiertoe.

Alvast bedankt voor jullie hulp :thumbup:

Groeten

Viper
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1861
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door asv60 »

Ik dacht laatst gelezen te hebben dat het niet meer op een bepaalde tijd gebeurd maar "random"
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer