Pfoe...nou ik kom er nog niet helemaal uit.
Wij zijn net terug van vakantie. Uitstekend vermaakt, alleen het begin was wat minder.
Toen gigantisch vertraging gehad met United Airlines.
Vlucht was van Amsterdam naar Houston, waar we een aansluitende vlucht naar Denver hadden.
Het had moeten zijn:
11.10 AMS - IAH 14.25 (lokale tijd)
16.38 IAH - DEN 18.15 (lokale tijd)
24 uur vooraf netjes ingecheckt met de app van United, voor het slapen gaan nog niets over vertraging bekend.
Bij wakker worden wel een SMS over 2 uur vertraging. Op internet stond nog niets, dus toch maar naar het vliegveld gegaan.
Daar bleek toch veel vertraging, het was slecht weer in Houston en daarom was de inkomende vlucht vertraagd. Hierdoor kon het vliegtuig pas later weer terug naar Houston vertrekken.
Dit was op het vliegveld ondertussen bekend, waardoor ze ons bij de United balie ingecheckt hebben op een andere vlucht van Houston naar Denver (die van een uur later).
Echter, deze latere vlucht hebben we ook niet gehaald (we moesten natuurlijk nog door de douane en dat lukt gewoonweg niet in een uurtje tijd wat we nog hadden).
Toen hebben ze ons op de stand-by lijst gezet voor de laatste vlucht die dag van IAH naar DEN (daar deze vlucht al volgeboekt zat). Geen enkele stoel vrij natuurlijk en daarom werden we op de eerstvolgende vlucht van de volgende dag gezet (7.30 uur lokale tijd).
Uiteindelijk heeft dit geintje ons 14,5 uur vertraging opgeleverd
Maar waar ga ik nu naartoe met dit? Mede omdat we bij de laatste keer dat we bij de United balie op Houston stonden, die dame zich hardop afvroeg waarom we uberhaupt nog op dat vliegveld waren.