Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Atlanta en omgeving - 6 dagen

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
MvBr
Amerika-newbie

Atlanta en omgeving - 6 dagen

Bericht door MvBr »

Beste allemaal!

Dit is de eerste keer voor mij op dit forum en ook de eerste keer Amerika (zin in!)

Voor mijn werk moet ik eind Juni naar Atlanta en heb ik uiteraard een aantal extra dagen vakantie weten te regelen met mijn werkgever. Ik heb in totaal 6 dagen in Atlanta en omgeving (naast 5 dagen werken in Atlanta). Heb ook de beschikking over een huurauto.

Nu ben ik aan het twijfelen wat leuk is om te gaan doen, ik zit te denken om naar Nashville te gaan en onderweg nog wat te bezoeken, of kan ik beter richting de Charleston rijden?

Uitgangspunten: Niet teveel rijden maar vooral genieten, leuke mensen ontmoeten en veel zien.

Ik hoor graag of jullie mij een beetje op weg kunnen helpen :D

Groetjes, Mark
BonnyR
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Atlanta en omgeving - 6 dagen

Bericht door BonnyR »

We gaan zelf vliegen op Atlanta en waarschijnlijk ook nog naar Nashville. Maar nog geen ervaringen dus....
http://www.atlanta.net/50fun/#50fun
Hier is een lijstje met To Do dingen. Moet toch wel wat leuks tussen zitten.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen