Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Route van Karin(ita) noord - en zuidwesten

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
Karinita
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Route van Karin(ita) noord - en zuidwesten

Bericht door Karinita »

Ik heb nog nooit een route zoveel veranderd als dit jaar. Pfff, een hele klus is het en ik weet nog niet helemaal zeker of dit nu de perfecte route voor ons is.
Misschien heeft iemand nog tips, op- of aanmerkingen dus ik zet hem nog maar eens op het forum.
De vliegreis staat al vast. Ook hebben we al een auto geboekt voor het 2e deel van de reis (San Francisco - Phoenix), we moeten dus wel op een bepaald moment in San Francisco zijn. Eén hotel is al geboekt (nl. de Kalaloch Lodge), maar misschien dat ik de data daar nog van zou kunnen veranderen. Nou hier komt de route:

dag 1 (1 juli) naar Seattle (overnachting Days Inn Seatac Airport)

dag 2 (2 juli) Seattle (naar een ander hotel: University Inn bijv.)

dag 3 (3 juli) Seattle : naar Mount Rainier NP en weer terug naar Seattle

dag 4 (4 juli) Seattle (4th of july Union Lake)

dag 5 (5 juli) naar Vancouver (snelle route) 141 mijl

dag 6 (6 juli) Vancouver

dag 7 (7 juli) naar Anacortes en met de ferry naar San Juan Islands (Orcas Island) (camping) 115 mijl

dag 8 (8 juli) Orcas Island (camping)

dag 9 (9 juli) via Deception Pass State Park en Port Townsend naar Port Angeles (weet iemand hier nog een leuke camping?) 103 mijl

dag 10 (10 juli) Port Angeles: naar Cape Flattery en weer terug.

dag 11 (11 juli) Port Angeles: Hurricane Ridge (als we hier gisteren nog tijd voor hadden, vandaag misschien een dagje naar Victoria)

dag 12 (12 juli) Via Lake Crescent (Marymere Falls), Sol Duc Valley en Rialto Beach naar Kalaloch (overnachting in Kalaloch Lodge) 125 mijl

dag 13 (13 juli) Naar Ruby Beach, Beach no.4 en Hoh Rain Forest (overnachting weer in Kalaloch Lodge)

dag 14 (14 juli) via Queets (Queets River Road?) en Lake Quinault door naar Castle Rock 165 mijl

dag 15 (15 juli) naar Mount St Helens en door naar Columbia River Gorge 180 á 220 mijl
Hier ben ik nog niet zeker van, misschien dat we de CRG overslaan en een dagje Portland inlassen omdat het anders misschien wat veel mijlen worden.

dag 16 (16 juli) CRG - Portland ca. 130 mijl of een dagje Portland

dag 17 (17 juli) via Tillamook langs de Oregon coast naar Yachats 165 mijl
Dit is misschien een beetje lang? De Seaquest Inn B&B leek ons wel wat. Kent iemand deze B&B? Het is wel prijzig.

dag 18 (18 juli) via Redwood NP naar bijvoorbeeld Eureka 290 mijl!

dag 19 (19 juli) via Avenue of the Giants naar Lassen Volcanic NP (camping) 142 mijl

Ik vind de voorgaande dagen nogal vol mijlen zitten, maar weet niet hoe ik het anders in kan delen.

dag 20 (20 juli) Lassen Volcanic NP (camping)

dag 21 (21 juli) naar San Francisco 253 mijl

dag 22 (22 juli) San Francisco
vandaag moeten we van auto ruilen

dag 23 (23 juli) San Francisco

dag 24 (24 juli) naar Yosemite NP (hoe is de camping Crane Flat?) 175 mijl
Zouden we vandaag nog tijd hebben om naar Glacier Point te rijden?

dag 25 (25 juli) over Tioga Pass (hikes?)
Vandaag nog een andere camping aan oostkant van Yosemite
Ik weet dat het niet veel tijd is in Yosemite, maar we zijn hier al eens eerder geweest en het was niet echt mijn favoriete park.

dag 26 (26 juli) naar Stovepipe Wells Death Valley245 mijl
Langs Mono Lake. Een lange tocht, maar die hebben we al eerder gemaakt en was toch wel te doen.

dag 27 (27 juli) naar Las Vegas 150 mijl

dag 28 (28 juli) Las Vegas (helaas harstikke in het weekend)

dag 29 (29 juli) misschien nog eens naar Bryce NP, moeten we nog bekijken.

dag 30 (30 juli) bijv. Bryce NP

dag 31 (31 juli) naar Page
als het vanuit Bryce is dan via de Cottonwood Canyon Road indien begaanbaar.

dag 32 (1 aug) Page
hopelijk nog een keer de Wave

dag 33 (2 aug) Page

dag 34 (3 aug) mooie route naar Sedona 218 mijl

dag 35 (4 aug) vanuit Sedona via Jerome, Montezuma Castle NM en de Apache Trail naar Days Inn in Scottsdale 248 mijl
Zou dit te doen zijn?

dag 36 (5 aug) relaxdagje in Scottsdale

dag 37 (6 aug) weer naar huis

Tja, zoals gezegd ben ik er nog niet helemaal tevreden over. Dat stuk langs de kust van Oregon en bij Redwood vind ik er ook zo druk uit zien. Crater Lake slaan we maar over. De totale route is dik 3400 mijl. Dat moet toch wel te doen zijn in ruim 5 weken.

Mochten er nog tips zijn (ook bijv. voor hotels/campings), die zijn meer dan welkom :D

Groetjes,
Karin
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: Route van Karin(ita) noord - en zuidwesten

Bericht door Rob »

Karinita schreef: dag 9 (9 juli) via Deception Pass State Park en Port Townsend naar Port Angeles (weet iemand hier nog een leuke camping?) 103 mijl
Elwha Dam RV Park is een mooie campground met tentplekken

De totale route is dik 3400 mijl. Dat moet toch wel te doen zijn in ruim 5 weken.
Vind het wel meevallen wij zitten meestal tussen de 4500 en 5000 in 4 weken met een camper :wink: dit jaar wat rustiger met een kleine 3100 (tot nu toe)
Groetjes,
Karin
Karinita
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Karinita »

Rob schreef:
Karinita schreef: dag 9 (9 juli) via Deception Pass State Park en Port Townsend naar Port Angeles (weet iemand hier nog een leuke camping?) 103 mijl

De totale route is dik 3400 mijl. Dat moet toch wel te doen zijn in ruim 5 weken.
Vind het wel meevallen wij zitten meestal tussen de 4500 en 5000 in 4 weken met een camper :wink: dit jaar wat rustiger met een kleine 3100 (tot nu toe)
Groetjes,
Karin
Ziet er goed uit die campground, bedankt :) We zullen wel een nacht of 3 in Port Angeles zitten dus een beetje leuke/mooie camping is dan wel prettig. Ik was alleen de KOA nog maar tegengekomen.

Bij ons is het ook 3400 tot nu toe, maar dan best al wel gedetailleerd ingevuld. Ik verwacht niet dat er nog heel veel mijlen bijkomen.

Afgelopen zomer hadden we ook ruim 5000 mijl in 5 weken en dat vond ik wel prima, maar m'n reisgezelschap niet. Het was toen ook wel een beetje ongelijk verdeeld: in het begin rustig aan met wel 4 nachten in Page en een stel in Moab, maar aan het eind waren we best veel aan het rijden en dat onthoud je dan toch blijkbaar.

Gr. Karin
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Hi Karen
Ik vind dat je route er prachtig uitziet en beslist niet te veel mijlen.
Voor Portland of Columbia River. Portland is een van mijn favorite steden maar ik zou in ieder geval even naar Multnomah Falls rijden ten oosten van Portland.
Ik zou ook een extra overnachting ingelasten bij Humboldt Redwood SP.(Avenue of the Giants). Zeer bizonder hier. Probeer ook de drive-thru trees. Naar Redding en Lassen over ca36/299/44 is niet zo ver maar duurt uren. Heel bochtig, steil,en langzaam en grote kans op "flagger ahead""...
Als je tijd overhebt-lol-probeer dan de Lost Coast Hw te rijden naar Humboldt
(ca211). Erg mooi maar ook zeer langzaam.
Van Sedona naar Jerome, Montezuma Castle en dan ook nog de Apache Trail wordt een lange dag. Vanaf Phoenix ben je al een tijd bezig zeker als je ook
Goldfield Ghosttown wilt bezoeken.
YH
Karinita
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Karinita »

Yeehaw schreef:Hi Karen
Ik vind dat je route er prachtig uitziet en beslist niet te veel mijlen.
Voor Portland of Columbia River. Portland is een van mijn favorite steden maar ik zou in ieder geval even naar Multnomah Falls rijden ten oosten van Portland.
Weet jij nog een leuk hotel/motel in Portland?
Ik zou ook een extra overnachting ingelasten bij Humboldt Redwood SP.(Avenue of the Giants). Zeer bizonder hier. Probeer ook de drive-thru trees. Naar Redding en Lassen over ca36/299/44 is niet zo ver maar duurt uren. Heel bochtig, steil,en langzaam en grote kans op "flagger ahead""...
Dan zouden we Lassen moeten laten vallen, want ik zie niet waar we ergens anders een dag kunnen winnen. Redwood lijkt me wel heel mooi! Is Lassen een beetje te vergelijken met Yellowstone, of zeg ik nu iets heel raars?
Als je tijd overhebt-lol-probeer dan de Lost Coast Hw te rijden naar Humboldt
(ca211). Erg mooi maar ook zeer langzaam.
Is dat de weg over Ferndale en Capetown?
Van Sedona naar Jerome, Montezuma Castle en dan ook nog de Apache Trail wordt een lange dag. Vanaf Phoenix ben je al een tijd bezig zeker als je ook
En als we vanuit Sedona meteen naar Payson gaan (Jerome en Montezuma Castle overslaan) en vervolgens de Apache Trail gaan rijden? Andere optie zou nog zijn halverwege op een camping te gaan staan.

Bedankt voor je tips :D

Karin
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Karinita schreef:
En als we vanuit Sedona meteen naar Payson gaan (Jerome en Montezuma Castle overslaan) en vervolgens de Apache Trail gaan rijden? Andere optie zou nog zijn halverwege op een camping te gaan staan.
Dat is heel goed te doen. Wij hebben vanaf Scottsdale de Apache trail gereden, daarna zijn we via Payson naar Camp Verde gereden, waar we overnacht hebben.
Sedona is dan maar een uurtje verder.

Ik zou je wel aanraden vanaf Sedona de 89 alt richting Cottonwood te nemen, dat is het allermooiste stuk van de route. Daarna kun je de 260 richting Camp Verde nemen.

Marjon
Karinita
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Karinita »

vana schreef:
Karinita schreef: En als we vanuit Sedona meteen naar Payson gaan (Jerome en Montezuma Castle overslaan) en vervolgens de Apache Trail gaan rijden? Andere optie zou nog zijn halverwege op een camping te gaan staan.
Dat is heel goed te doen. Wij hebben vanaf Scottsdale de Apache trail gereden, daarna zijn we via Payson naar Camp Verde gereden, waar we overnacht hebben.
Sedona is dan maar een uurtje verder.

Ik zou je wel aanraden vanaf Sedona de 89 alt richting Cottonwood te nemen, dat is het allermooiste stuk van de route. Daarna kun je de 260 richting Camp Verde nemen.

Marjon
Hoi Marjon,
Ik heb het net in je reisverslag gelezen. Goed te weten dat het dan wel in één dag te doen is. De 89 alt had ik inderdaad al in de route gezet.

Karin
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Hi Karen
Altijd moeilijk om hotels te adviseren. Wat de een prachtig vindt valt de ander tegen. We hebben 1 nacht in een hotel in Portland gezeten dat ik beslist niet wil aanbevelen. Daarna in Cascade Locks (niet ver van Multnomah Falls in de Best Western Columbia River Inn (aanbevolen)
In Cannon Beach zaten we enkele dagen in het Ocean Front Major Hotel maar ik weet niet of dat nog bestaat. Cannon Beach is wel een goed plaats voor het strand.
Lassen is wel iets te vergelijken met Yellowstone alleen op een geheel andere schaal. Het borrelt en " stinkt" er ook. Wij hebben vele dagen in Yellowstone doorgebracht en zijn slechts kort in Lassen geweest en dat was lang geleden. Ik heb op dit forum al eens gezegd dat het niet ons favorite park was maar daar was menigeen het absoluut niet mee eens.
211 is idd de weg via Ferndale en erg verrrassend. Je komt aan in het westelijk gedeelte van Humboldt en hier staan zeer hoge bomen. Wordt nog wel eens overgeslagen als men de Avenue of the Giants rijdt. In Garberville verbleven wij in de lekkere BW met patiokamers en mooi zwembad. Ook aanbevolen!
De weg tussen Camp Verde en Payson heb ik nooit gereden maar het is voor de hand liggend om via Payson en Roosevelt Lake de Apache trail te rijden. En heerlijk die laatste dag in Scottsdale. Doen wij ook dit jaar maar bij kennissen.
gr. Yeehaw.
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

Als je in Tillamook, Oregon, bent is het erg leuk om de kaasfabriek te bezichtigen, http://tillamookcheese.com en het airmuseum : http://www.tillamookair.com/
Wij zijn er een tijdje geleden ook geweest en het is echt de moeite waard.
Karinita
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Karinita »

Yeehaw schreef:Hi Karen
Altijd moeilijk om hotels te adviseren. Wat de een prachtig vindt valt de ander tegen. We hebben 1 nacht in een hotel in Portland gezeten dat ik beslist niet wil aanbevelen. Daarna in Cascade Locks (niet ver van Multnomah Falls in de Best Western Columbia River Inn (aanbevolen)
In Cannon Beach zaten we enkele dagen in het Ocean Front Major Hotel maar ik weet niet of dat nog bestaat. Cannon Beach is wel een goed plaats voor het strand.
Lassen is wel iets te vergelijken met Yellowstone alleen op een geheel andere schaal. Het borrelt en " stinkt" er ook. Wij hebben vele dagen in Yellowstone doorgebracht en zijn slechts kort in Lassen geweest en dat was lang geleden. Ik heb op dit forum al eens gezegd dat het niet ons favorite park was maar daar was menigeen het absoluut niet mee eens.
211 is idd de weg via Ferndale en erg verrrassend. Je komt aan in het westelijk gedeelte van Humboldt en hier staan zeer hoge bomen. Wordt nog wel eens overgeslagen als men de Avenue of the Giants rijdt. In Garberville verbleven wij in de lekkere BW met patiokamers en mooi zwembad. Ook aanbevolen!
De weg tussen Camp Verde en Payson heb ik nooit gereden maar het is voor de hand liggend om via Payson en Roosevelt Lake de Apache trail te rijden. En heerlijk die laatste dag in Scottsdale. Doen wij ook dit jaar maar bij kennissen.
gr. Yeehaw.
Nu maar hopen dat we niet net dat ene hotel in Portland boeken dan :wink:
Ik geloof dat ik in het reisverslag van Henriette ook al las dat Lassen niet echt hun favoriete park was. Ik ga het gewoon bewaren voor een volgende keer.
Ik ga Cannon Beach en Garberville opzoeken op de kaart. Wij kamperen ook wel veel, maar zo af en toe een hotel is wel lekker. Ik moet er wel inkomen met het noordwesten, het zuidwesten ken ik een stuk beter!

Gr. Karin
Karinita
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Karinita »

Gypsygirl1 schreef:Als je in Tillamook, Oregon, bent is het erg leuk om de kaasfabriek te bezichtigen, http://tillamookcheese.com en het airmuseum : http://www.tillamookair.com/
Leuke tips Ingrid, bedankt. Heb je ook een reisverslag van de keer dat jullie in Tillamook waren? Heb net trouwens nog een keer je reisverslag op je weblog gelezen. Leuk en interessant om te lezen, jullie hebben heel wat plaatsen bezocht die niet zo voor de hand liggen of waarvan je in ieder geval niet zo vaak hoort dat er mensen heen gaan.

Gr. Karin
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

Karinita schreef:
Gypsygirl1 schreef:Als je in Tillamook, Oregon, bent is het erg leuk om de kaasfabriek te bezichtigen, http://tillamookcheese.com en het airmuseum : http://www.tillamookair.com/
Leuke tips Ingrid, bedankt. Heb je ook een reisverslag van de keer dat jullie in Tillamook waren? Heb net trouwens nog een keer je reisverslag op je weblog gelezen. Leuk en interessant om te lezen, jullie hebben heel wat plaatsen bezocht die niet zo voor de hand liggen of waarvan je in ieder geval niet zo vaak hoort dat er mensen heen gaan.

Gr. Karin
Hoi,
Nee ik heb geen reisverslag van de keer dat we in Tillamook waren, we stonden toen met de camper bij een bevriende farmer op het erf en hebben met die familie wat rondgetourd daar, vandaar dat we in de kaasfabriek en het airmuseum terecht kwamen.
Leuk dat je ons reisverslag hebt gelezen, tja wij zijn mensen die niet achter een ander aanhollen en zoveel mogelijk op plekken willen komen waar nog bijna geen tourist is geweest en dat bevalt ons prima!
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo Karinita,

Wij zijn de afgleopen zomer van Seattle naar San francisco gereisd - met een erg rare lus via LA en Las Vegas.

Wij vonden Lassen Volcanic wel de moeite waard, maar je zult keuzes moeten maken. Misschien heb je nog iets aan ons reisverslag.

Marianne
Karinita
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Karinita »

Martin & Marianne schreef:Hallo Karinita,

Wij zijn de afgleopen zomer van Seattle naar San francisco gereisd - met een erg rare lus via LA en Las Vegas.

Wij vonden Lassen Volcanic wel de moeite waard, maar je zult keuzes moeten maken. Misschien heb je nog iets aan ons reisverslag.

Marianne
Lassen bewaren we voor een volgende keer.
Je reisverslag heb ik zeker iets aan...staat al in onze favorieten :)

Karin
Bert&Hanny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Bert&Hanny »

Hoi Karinita,
dag 16 (16 juli) CRG - Portland ca. 130 mijl of een dagje Portland

dag 17 (17 juli) via Tillamook langs de Oregon coast naar Yachats 165 mijl
Dit is misschien een beetje lang? De Seaquest Inn B&B leek ons wel wat. Kent iemand deze B&B? Het is wel prijzig.
Het ligt eraan of je uitstapjes wil maken naar de 'Capes' bij Tillamook. Dit kan nog wel eens tegenvallen. De wegen zijn zeer bochtig en schieten niet echt op. Wij hebben ons flink verkeken op het rijden langs de kust. Ook de weg naar Tillamook (nr. 6) is erg bochtig. Ik neem aan dat je bij de verschillende punten ook wil kijken b.v. vuurtorens (Yacintha is heel mooi) of de zeehondengrot. Kortom, ik denk dat de afstand heel haalbaar is, maar dan heb je weinig of geen tijd om iets van de mooie kust te zien.

Je zou kunnen overwegen om op dag 14 vanaf Kalaloch gelijk naar Mt. St. Helens te rijden (Lake Quinault overslaan, om naar de lodge om te rijden is niet de moeite waard) en op dag 15 naar Portland te rijden. Je kunt dan eventueel een dag extra langs de kust inlassen. Dat maakt het daar een beetje minder haastig. Alles hangt ook een beetje af van het weer. Als het heel erg bewolkt is, is Mt. St. Helens ook niet veel aan.

Verder een mooie route en ook lekker lang weg. En maak je geen zorgen, 3400 mijl is echt niet te veel.

Succes met plannen!

groetjes Hanny
Karinita
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Karinita »

Bert&Hanny schreef:Het ligt eraan of je uitstapjes wil maken naar de 'Capes' bij Tillamook. Dit kan nog wel eens tegenvallen. De wegen zijn zeer bochtig en schieten niet echt op. Wij hebben ons flink verkeken op het rijden langs de kust. Ook de weg naar Tillamook (nr. 6) is erg bochtig. Ik neem aan dat je bij de verschillende punten ook wil kijken b.v. vuurtorens (Yacintha is heel mooi) of de zeehondengrot. Kortom, ik denk dat de afstand heel haalbaar is, maar dan heb je weinig of geen tijd om iets van de mooie kust te zien.

Je zou kunnen overwegen om op dag 14 vanaf Kalaloch gelijk naar Mt. St. Helens te rijden (Lake Quinault overslaan, om naar de lodge om te rijden is niet de moeite waard) en op dag 15 naar Portland te rijden. Je kunt dan eventueel een dag extra langs de kust inlassen. Dat maakt het daar een beetje minder haastig. Alles hangt ook een beetje af van het weer. Als het heel erg bewolkt is, is Mt. St. Helens ook niet veel aan.
Hoi Hanny,

We wilden inderdaad wel de Three Capes Loop rijden bij Tillamook. Het is wel een idee om Quinault over te slaan en meteen naar Mt St Helens te rijden. We kunnen ter plaatse kijken wat we doen, afhankelijk van het weer. Te haastig langs de kust zou ik in ieder geval zonde vinden!

Jullie route ziet er ook mooi uit overigens, heerlijk 6 weken weg.

Groetjes,
Karin
Karinita
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Karinita »

Bert&Hanny schreef:Het ligt eraan of je uitstapjes wil maken naar de 'Capes' bij Tillamook. Dit kan nog wel eens tegenvallen. De wegen zijn zeer bochtig en schieten niet echt op. Wij hebben ons flink verkeken op het rijden langs de kust. Ook de weg naar Tillamook (nr. 6) is erg bochtig. Ik neem aan dat je bij de verschillende punten ook wil kijken b.v. vuurtorens (Yacintha is heel mooi) of de zeehondengrot. Kortom, ik denk dat de afstand heel haalbaar is, maar dan heb je weinig of geen tijd om iets van de mooie kust te zien.

Ik zit nu toch te denken om dag 14 en 15 zo te laten gaan en later een dag uit te sparen door vanaf Eureka in 1x naar San Francisco te rijden. Een lange dag, maar mij lijkt dat dat wel te doen is? Alleen niet zeker of we dan tijd hebben om de Lost Coast Highway te rijden die Yeehaw aanraadde.

Dan kunnen we wel het stuk langs de Oregon coast meer verdelen. We hebben dan 3 volle dagen om van Portland in Crescent City te komen en hoeven dus niet persé helemaal naar Yachats te rijden de eerste dag.
Heeft er iemand nog tips voor leuke overnachtingsplaatsen (2) langs de kust van Oregon? Is heel het stuk mooi of een bepaald gedeelte mooier dan het andere?

Karin
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Ik zou dan de Lost Coast laten vallen, een mooie maar langzame route.
Ik heb het nog even nagekeken, wij deden hier 2.5 uur over 70 miles....
en ik ben geen langzame rijder dus.....
YH
Karinita
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Karinita »

Rob schreef:
Nou Rob wij gaan ook naar deze campground. Net telefonisch gereserveerd, omdat ze niet reageerden op een e-mail. Een erg aardige mevrouw aan de lijn die vroeg hoe we aan de campground kwamen en toen ik vertelde dat een 'friend from the netherlands' (ik begon maar niet over het forum) hier ook had gestaan vond ze het helemaal leuk :)

Karin
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Leuk, ik weet niet of je de laptop meeneemt ze hebben er ook WIFI dus je kan er zo vanuit je tent online
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer