Raften in GSMNP

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kustbewoner
Amerikafan
Berichten: 182
Lid geworden op: 02 feb 2014, 15:37
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Raften in GSMNP

Bericht door kustbewoner »

IK wil in juli gaan raften in de GSMNP . Ik wil dit combineren met een wandeling. Nu heb ik even gegoogled, en de er zijn heel veel aanbieders van rafting trips. Wie heeft (goede),ervaringen met een of andere aanbieder. Ik zie ook dat je kan vertrekken tussen 11h en 16h30. Is er een verschil in moeilijkheid naargelang het tijdstip je vertrekt ?
Zantman
Amerikafan
Berichten: 158
Lid geworden op: 19 feb 2010, 08:48
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Raften in GSMNP

Bericht door Zantman »

Wij hebben hem ook op de agenda staan voor dit jaar dus nog geen ervaring. Via tripadvisor had ik onderstaand bedrijf gevonden:

http://www.smokymountainrafting.com/

Ik lees even mee wat de forumleden voor goede tips hebben
rijocaer
Amerikakenner
Berichten: 825
Lid geworden op: 28 mar 2009, 16:02
Locatie: Maryville, TN

Re: Raften in GSMNP

Bericht door rijocaer »

Wij gaan vanuit hartsfield. Wandeling vanuit Cosby, misschien Albright Cove trail? Er zijn er genoeg vanuit Cosby, Greenbrier (Porters Creek) of vanuit Cattaloochee.
rijocaer
Gebruikersavatar
kustbewoner
Amerikafan
Berichten: 182
Lid geworden op: 02 feb 2014, 15:37
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Raften in GSMNP

Bericht door kustbewoner »

Twee jaar terug hebben we uiteindelijk great smoky mountains national park en Gatlinburg uit de route gehaald om het wat rustig te houden.
Dit jaar zit het er sowieso in . Heeft iemand nog wat tips / ervaringen met rafting trips.
Gebruikersavatar
Rudolfje
Amerikafan
Berichten: 399
Lid geworden op: 01 apr 2009, 19:40
Locatie: Roswell, GA

Re: Raften in GSMNP

Bericht door Rudolfje »

Ben zelf een keer gaan raften op de Ocoee rivier, prachtige ervaring!! Ze kunnen de hoeveelheid water regelen dat door de rivier stroomt en daardoor zijn er altijd mooie stroomversnellingen. De baan is gebruikt voor kano wedstrijden tijdens Olympische spelen van 1986. Er zijn meerdere aanbieders van tochten en Ocoee ligt dicht bij Chattanooga, wat een super leuke plaats is.

Have fun
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer