Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Muggen in de Everglades

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Fam munneke
Amerikafan

Muggen in de Everglades

Bericht door Fam munneke »

Hallo,

Begin april gaan we een Air Boat Ride maken in de Everglades in de buurt van Everglades City.
Onze vraag is: moet je rekening houden met muggen.
Moet je bijvoorbeeld een lange broek aan en een shirt met lange mouwen.
Is het noodzakelijk om je te beschermen, en waarmee dan.

gr.

Tom.
Big_Mo
Amerika-expert

Re: Muggen in de Everglades

Bericht door Big_Mo »

Bij WalMart kan je OFF! Bug Spray kopen:
http://www.walmart.com/ip/OFF-Deep-Wood ... ethod=p13n

Opspuiten en klaar. Geen lange broek of lange mouwen nodig. Alleen oppassen dat je het niet in je ogen krijgt.
Fam munneke
Amerikafan

Bericht door Fam munneke »

Dank je wel voor de snelle reactie, gaan kopen bij de Wall mart.

groeten

Tom.
Gast

Bericht door Gast »

OFF kun bij verschillende winkels kopen, daar hoef je niet speciaal voor om te rijden voor een Walmart.

http://www.off.com/en-US/pages/where-to-buy.aspx
miro
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door miro »

Bij de airboattour hebben wij geen last gehad van muggen. Je gaat zo hard dat ze je niet bij kunnen houden :wink:
Beetje sprayen voor daarvoor en daarna kan je wel doen. Wij hadden daar ook geen last. Denk dat we al teveel plakten van de zonnebrand....
USA: 2001-2010-2012-2013-2015-2016-2018-2023-2024
Overig:3xNieuw Zeeland en Australië, Curaçao, veel van Europa en meerdere cruises
Gast

Bericht door Gast »

Tenzij je ergens stopt voor een wandeling - maar of dat gebeurt is afhankelijk van het bootbedrijf.
Lilo
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 54

Bericht door Lilo »

als je nog maar even uitstapt uit de auto in de everglades of staat te wachten tot je de boot op kan heb je al prijs. Ik had op 5 minuten 6 muggen op mijn handen zitten, ik droeg lange mouwen en lange broek na vroegere ervaringen in de glades.

Veel stilstaand water, tropisch klimaat, nooit echt winter, reken zelf maar uit hoeveel je moet sprayen of smeren om je te beschermen!!

Maar sommige mensen worden nooit gestoken dus veel succes.

Maar ook hier " lang leve OFF"
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
Big_Mo
Amerika-expert

Bericht door Big_Mo »

En als OFF! niet werkt kan je altijd nog 100% DEET bij Dick's Sporting Goods halen :D

http://www.dickssportinggoods.com/produ ... d=12911315

Oh wacht hier de Google search zodat je niet perse naar Dicks Sporting Goods hoeft om te rijden maar andere mogelijkheden ook hebt:
https://www.google.com/webhp?sourceid=c ... t&tbm=shop

Gebruikt in Thailand en geen moment last van muggen gehad.
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Waarschijnlijk is het afhankelijk van het seizoen want wij hebben nog nooit last gehad van muggen in de Everglades. Maar we gaan wel altijd in de winter.
Stikky
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Stikky »

Ik lees dat je begin april in de Everglades bent. Ik denk dat je dan geen last van muggen hebt. Rond die tijd zijn wij daar namelijk ook en ik krijg wel eens de indruk dat ik het ultieme snoepgoed voor muggen ben;-)
Ik heb ook wel eens gehoord van zgn. Noseeums. Dat zijn hele kleine steek vliegjes waar je ook behoorlijk last van kan hebben. Als we in Florida aankomen ga ik zeker direct op zoek naar Deet of het bovengenoemde spul "off".
Heeft iemand overigens nog een tip voor een lotion of iets dergelijks dat de jeuk verzacht ná het steken?

Laten we er vooral de voorpret niet door beïnvloeden, het is bijna zover en nogmaals, wanneer je geen last van muggen in de Everglades hebt, heb dan medelijden met mij, fijne tijd;-)
Big_Mo
Amerika-expert

Bericht door Big_Mo »

Ik gebruik meestal Benadryl Extra Strength te koop bij meeste grocery stores. Als voorbeeld hier de link naar WalMart:
http://www.walmart.com/ip/893379?wmlspa ... 35&veh=sem
Jeroen80
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Jeroen80 »

Stikky schreef:Ik heb ook wel eens gehoord van zgn. Noseeums. Dat zijn hele kleine steek vliegjes waar je ook behoorlijk last van kan hebben.
Wij waren vorig jaar van 7 tem 28 maart in Florida. Van muggen hebben we niet veel last gehad. Ook niet in de Everglades waar we oa een airboattour gedaan hebben, met een kano zijn gaan varen en gefietst hebben. Waar we wel regelmatig last van hadden waren die irritante No-see-ums. Je ziet ze bijna niet, voelt ze ook niet bijten of steken maar dan is het dus al te laat en blijkt dat ze toch behoorlijk venijnig steken.
Zowel in enkele kleine state parks in de buurt van Orlando, de Everglades als in het westen van de Florida zaten ze. Ik had buiten een paar uurtjes jeuk, er 's anderdaags al geen last meer van maar mijn reisgezel heeft serieus gevloekt toen bleek ze heftig reageerde op de beten van deze beestjes. Jeuk, rood, opzwellen, openbarsten en etteren. Toen ze er na een week weer vanaf was, werd ze in het westen weer "aangevallen" en was het opnieuw afzien.
Normaal zouden de producten die hier al opgesomd werden ook tegen deze rotbeesten moeten helpen. Een lange broek en lange mouwen natuurlijk ook.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer