Petra/VS schreef:Prachtige foto's, Roland! Ik vind het ook leuk, dat je zulke "gewone" dingen laat zien als bepaalde straten en dergelijke.
Petra,
juist dat soort foto's vind ik zelf ook heel leuk om later nog eens terug te zien. Volgend jaar wil ik proberen nog meer foto's van het "gewone" leven in Amerika te maken.
wendyjol schreef:Heerlijk om te kijken!! Wat een afwisseling tussen sneeuw en mooi weer. Die kant van de sneeuw wil ik ook wel eens op.
Seattle ziet er trouwens ook uit als een leuke stad. Is dat ook zo?
Wendy,
Die afwisseling van sneeuw en het mooie weer vind ik ook zo mooi aan Amerika. Zo sta bij 40+ °C in Death Valley en twee dagen later sta je tot je enkels in de sneeuw in Lassen Volcanic NP...
Seattle vond ik trouwens een hele mooie stad. Natuurlijk zijn 2 dagen tekort voor zo'n stad. Maar goed, dan blijft er ook nog wat over voor een volgende keer.
markro schreef:Wat heb jij ook tijdens deze reis veel gedaan en gezien. Fantastisch gewoon.
Marco,
eigenlijk probeer ik elk jaar een leuke mix te maken van natuur, steden en andere bezienswaardigheden. Via internet probeer ik dan ook wat minder bekende onderdelen toe te voegen. Dit jaar o.a. McArthur Burney Falls Memorial State Park, de Hellgate Jetboat Excursion en de Skunk Train.
Het levert een vol programma op maar ik doe het met plezier. Dit jaar heb ik vrijwel alles bekeken wat ik vantevoren gepland had.
hekkie schreef:De foto's had ik natuurlijk al eens gezien, maar nu je ze (een selectie) zo mooi in chronologische volgorde heb neer gezet krijg je een mooi beeld van jouw fantastische vakantie.
Marjan,
die chronologische volgorde is heel bewust gedaan. Als je mijn reisverslag erbij pakt bij het bekijken van de foto's kun je de reis a.h.w. helemaal volgen...

Het geeft bovendien een aardig beeld van wat ik per dag bekeken heb.
Tot mijn spijt moet ik trouwens bekennen dat ik helemaal geen foto's van jouw en Jan erbij heb staan...

Sterker nog, daar is geen enkele foto van... :sorry:
Ook ik kijk vaak met weemoed terug naar de foto's. Ik zou dan zou weer naar Amerika willen gaan. Voor volgend jaar ben ik alweer volop plannen aan het maken. Zodra die wat concreter zijn, zal ik ze hier op het forum met iedereen delen.
Groet,
Roland