Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Foto's 2004 nu ook online

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Foto's 2004 nu ook online

Bericht door Coyote »

Hallo allemaal,

Zoals beloofd: na mijn verslag zijn nu ook de foto's van 2004 online. Uit de 1300 foto's die ik genomen heb deze zomer, heb ik een selectie gemaakt en, net als voorgaande twee jaren, per week op mijn site gezet.

Voor wie een kijkje wil nemen, ze zijn te vinden op http://www.rschotanus.com via het menu Photogallery.

Veel kijkplezier.

Groet,

Roland 8)
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Prachtige foto's, Roland! Ik vind het ook leuk, dat je zulke "gewone" dingen laat zien als bepaalde straten en dergelijke.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Hoi Roland,

Heerlijk om te kijken!! Wat een afwisseling tussen sneeuw en mooi weer. Die kant van de sneeuw wil ik ook wel eens op.
Seattle ziet er trouwens ook uit als een leuke stad. Is dat ook zo?

Groeten
Wendy
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Hoi Roland,

jouw reisverslag heb ik een paar dagen geleden gelezen en nu met de foto's erbij vormt het een mooi geheel. Wat heb jij ook tijdens deze reis veel gedaan en gezien. Fantastisch gewoon. Ik heb er van genoten.

Groet, Marco.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hoi Roland,

Je site ziet er nu mooi "compleet" uit met alle foto's en reisverslagen. Heel mooi gedaan. De foto's had ik natuurlijk al eens gezien, maar nu je ze (een selectie) zo mooi in chronologische volgorde heb neer gezet krijg je een mooi beeld van jouw fantastische vakantie. Verder voor mij persoonlijk een genot om naar te kijken, omdat het weer allerlei herinneringen oproept over de gezellige tijd die we daar samen hebben doorgebracht en wat we gezien hebben.
Het gevoel wat bij mij nu vooral overheerst is.........HEIMWEE! :cry:

Groet van Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

wendyjol schreef:Hoi Roland,
Heerlijk om te kijken!! Wat een afwisseling tussen sneeuw en mooi weer. Die kant van de sneeuw wil ik ook wel eens op.
Groeten
Wendy
Hoi Wendy,

Seattle is inderdaad een leuke stad in een geweldige omgeving en waar veel te zien is. In Roland z'n verslag is het allemaal te lezen natuurlijk.

Ander vraagje: ik mis je naam op de lijst van de meetup(s)?
Een tijdje geleden was je toch erg enthousiast daar over. Ik zou het leuk vinden om ook jou te leren kennen (in het echt dan). Via jouw site en foto's weet ik natuurlijk wel het een en ander.

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Ik vind het ook jammer dat we de meet up missen.

Was heel leuk geweest om iedereen in het echt te zien en Marjon en Ger weer te spreken. Helaas, omdat het hier herfstvakantie is, zitten wij de 23e met logees (wat trouwens ook heel gezellig is hoor) en de 30e heeft Cor een reunie van zijn oude basisschool

Volgend jaar zijn wij er zeker bij
Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

Hele mooie foto's vooral die van Crater Lake. Nooit geweest net als Mount Rainier trouwens. De andere foto's waren zeer herkenbaar. Leuk hoor omdat weer te zien.
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Allemaal heel erg bedankt voor de leuke reacties. Daar doe ik het natuurlijk ook beetje voor... :wink:

Roland 8)

Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Petra/VS schreef:Prachtige foto's, Roland! Ik vind het ook leuk, dat je zulke "gewone" dingen laat zien als bepaalde straten en dergelijke.
Petra,

juist dat soort foto's vind ik zelf ook heel leuk om later nog eens terug te zien. Volgend jaar wil ik proberen nog meer foto's van het "gewone" leven in Amerika te maken.
wendyjol schreef:Heerlijk om te kijken!! Wat een afwisseling tussen sneeuw en mooi weer. Die kant van de sneeuw wil ik ook wel eens op.
Wendy,

Die afwisseling van sneeuw en het mooie weer vind ik ook zo mooi aan Amerika. Zo sta bij 40+ °C in Death Valley en twee dagen later sta je tot je enkels in de sneeuw in Lassen Volcanic NP...

Seattle vond ik trouwens een hele mooie stad. Natuurlijk zijn 2 dagen tekort voor zo'n stad. Maar goed, dan blijft er ook nog wat over voor een volgende keer. :wink:
markro schreef:Wat heb jij ook tijdens deze reis veel gedaan en gezien. Fantastisch gewoon.
Marco,

eigenlijk probeer ik elk jaar een leuke mix te maken van natuur, steden en andere bezienswaardigheden. Via internet probeer ik dan ook wat minder bekende onderdelen toe te voegen. Dit jaar o.a. McArthur Burney Falls Memorial State Park, de Hellgate Jetboat Excursion en de Skunk Train.

Het levert een vol programma op maar ik doe het met plezier. Dit jaar heb ik vrijwel alles bekeken wat ik vantevoren gepland had.
hekkie schreef:De foto's had ik natuurlijk al eens gezien, maar nu je ze (een selectie) zo mooi in chronologische volgorde heb neer gezet krijg je een mooi beeld van jouw fantastische vakantie.
Marjan,

die chronologische volgorde is heel bewust gedaan. Als je mijn reisverslag erbij pakt bij het bekijken van de foto's kun je de reis a.h.w. helemaal volgen... :D Het geeft bovendien een aardig beeld van wat ik per dag bekeken heb.

Tot mijn spijt moet ik trouwens bekennen dat ik helemaal geen foto's van jouw en Jan erbij heb staan... :oops: Sterker nog, daar is geen enkele foto van... :sorry:

Ook ik kijk vaak met weemoed terug naar de foto's. Ik zou dan zou weer naar Amerika willen gaan. Voor volgend jaar ben ik alweer volop plannen aan het maken. Zodra die wat concreter zijn, zal ik ze hier op het forum met iedereen delen.

Groet,

Roland

hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Coyote schreef:Tot mijn spijt moet ik trouwens bekennen dat ik helemaal geen foto's van jouw en Jan erbij heb staan... :oops: Sterker nog, daar is geen enkele foto van... :sorry:
Hoi Roland,

In de eerste plaats hoeft jou dat helemaal niet te spijten want dit gaat over jouw vakantie en............. zo "fotogeniek" ben ik nou ook weer niet...... :help: :lol:
Ten tweede heb ik zelf genoeg foto's en ook van ons drieën..... :nana:
en ten derde heb je niet helemaal gelijk. Er staat wel degelijk een foto van ons bij en van Jan zelfs nog eentje extra................... :hilarious: :doublethumb:

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Hoi Roland,

Mooie foto's heb je gemaakt, zeg! Ik ben het met Petra eens, het is inderdaad leuk om het "leven" ook op de plaats vast te leggen. Ik doe dat zelf eigenlijk heel weinig, ik maak vooral foto's van de natuur, en daar heb je ook genoeg kans voor in Amerika. Leuk hè, die afwisseling!

Mooie website heb je trouwens ook! Altijd een plezier om te bekijken.

Jacqueline
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Ja Roland,

Ik sluit me (zou haast zeggen "uiteraard") bij de rest aan. Prachtige foto's. En omdat ik het verhaal al had gelezen ook leuk om chronologisch, de foto's erbij te bekijken.
De voorstelling ziet er overigens ook gelikt uit. 8)

René
Kansas Wizard
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Kansas Wizard »

Hoi Roland,

Ik heb je foto eens door zitten kijken, knap werk!!! :arrow: :doublethumb:

En trouwens Hearts Castle lijkt me wel een mooi plekje om te vertoeven als ik met pensioen ben( :lol: ), wat een prachtige plek is dat.
"Toto... I have a feeling we're not in Kansas anymore."
anice van den Boer
Amerikafan

Bericht door anice van den Boer »

Hoi Roland,

je zult er misschien raar van opkijken, maar ik vind je reisverslag niet leuk (geen 1 reisverslag trouwens) :evil: , maar toch lees ik ze allemaal. :( 8) En weet je waarom ik het niet leuk vind :oops: ................, omdat ik dan al die schitterende plekken zie zoals Mouth St. Helens National Volcanic Monument, de grot bij Ape Caves, Mammoth Lakes, Burney Falls, Crater Lake Park en natuurlijk de Sand Dunes niet te vergeten, ook wil gaan bezichtigen :D :P !!!!!!!
Fijn om te lezen dat je een geweldige vakantie hebt gehad en dat je dat met ons hebt willen delen. (ons reisverslag volgt nog).
Hopelijk zien wij je bij de meeting op 30 oktober.

Groetjes Anice en Frank
Ebelix
Amerikakenner

Bericht door Ebelix »

Anice,

Beter had je het niet kunnen verwoorden. Ik denk dat het gevoel wat jij beschrijft voor iedereen van toepassing is. :D
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Kom mensen,

Niet treuren zo blijft er toch altijd wat te dromen en te wensen over. :beerchug:
Gr.
Rob
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer