Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Visa Vraag - Arrestatie Comlpeet Onschuldig
-
judith
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Jee geluksprul,ikke wil ook naar costa rica,kan ik je niet komen helpenhansm schreef:Sorry voor de late reacite maar kon gewoon doorvliegen.
was bang dat wel en heb nee geantwoord.
tevens heb ik 3 dagen vast gezeten maar ik had er simpelweg niks mee te maken zover dat ik vrij gelaten ben.
gellukig niewjaar en ik werk hier al weer 2 maanden in costa rica. te gek hier.
Maar beter dat het zo gelopen is voor je,je zal het vast even benauwd hebben gehad in the plane
Ze lieten me niet door
Dit overkwam me vorige week: ik had een ticket voor amsterdam - chicago, met een stopover in dublin; het waren 2 losse tickets, de returnticket was gekocht op 3 mnd later;
nu was ik totaal niet voorbereid op de vragen bij de douane, die lieten me niet binnen op grond van de info die ik gaf; ik moest ook nog
mijn vingerafdruk afgeven;
wat ik me afvraag is: staat dat voorval nu in hun systeem bij de douane?
wat de immigratie man me zei was dat ik 3 dingen moest kunnen overleggen: 1000 euro, bewijs van inkomen, bewijs van huis;
gaarne reacties,
bedankt!

nu was ik totaal niet voorbereid op de vragen bij de douane, die lieten me niet binnen op grond van de info die ik gaf; ik moest ook nog
mijn vingerafdruk afgeven;
wat ik me afvraag is: staat dat voorval nu in hun systeem bij de douane?
wat de immigratie man me zei was dat ik 3 dingen moest kunnen overleggen: 1000 euro, bewijs van inkomen, bewijs van huis;
gaarne reacties,
bedankt!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 4031 Weergaves
-
Laatste bericht door Bennogr